Chelsean joukkuelääkäri Eva Carneiro on varsin näyttävä ilmestys. En panisi pahakseni, jos joutuisin hänen hoivattavakseen.
Linkki googlen kuvahakuun.
Linkki googlen kuvahakuun.
Saksaa opetti, muista kielistä en tiedä. Tokkopa hän enää yhtä hyvässä iskussa on, mutta muistot säilyvät.
Naapurin 17-18 kesäinen teinityttö. Tämä asia korostui varsinkin aiemmin tänään vuodattamani asian myötä. En kehdannut kysyä lupia kuviin, mutta huhheijaa miten omaan makuuni tämä neiti on ollut. Jos olisin kymmenen vuotta nuorempi... Niin.. Miksi en vain perkele ole!
En tiedä kuka on, mutta iski kyllä välittömästi. Vatsa sais olla "pehmeämpi".
Nainen
Joku tollanen Salvadorilainen kesäpiika olis kyllä ihan mahtava juttu.
Kyseinen nainen taitaa nimeltään olla Nathalia Melo. Aikamoinen pakkaus. Kyllähän tuo kelpais...
Henkilökohtaisesti en ymmärrä, mitä kiihottavaa on tuollaisessa Biafran lapsessa. Neiti on kiduttanut itseään jossain laitteessa syöden maitorahkaa ja näyttää siltä kuin kodittomien ruokala tyydyttäisi päivän ruoan ja energian saannin viikoksi. Ja joo, turha linkittää mitään punkerokuvia tähän, ei vain inspaa anorektitkot.
Henkilökohtaisesti en ymmärrä, mitä kiihottavaa on tuollaisessa Biafran lapsessa. Neiti on kiduttanut itseään jossain laitteessa syöden maitorahkaa ja näyttää siltä kuin kodittomien ruokala tyydyttäisi päivän ruoan ja energian saannin viikoksi. Ja joo, turha linkittää mitään punkerokuvia tähän, ei vain inspaa anorektitkot.
Itsellä kun nuo naisasiat on mitä on, niin joutuu tuollaiseen vähempään tyytymään... No ei ole varmaan minun asia ruveta selittämään mitä kiihottavaa tuollaisessa on, toinen tykkää ja niin edelleen. Toki saisihan sitä vähän enemmän pehmeyttäkin naisesta löytyä, mitä nyt tuosta kyseisestä yksilöistä noiden kuvien perusteella. Mutta kyllähän tuollaista ilmestystä jäisi varmasti pällistelemään hetkeksi ainaskin (veisi jalat alta, tulisi sellainen wtf-fiilis), jos vain yht'äkkiä sattumalta jossain vastaan kävelisi tuollainen täydessä kisakunnossa bikineissänsä. Niin, ja onhan tuo kasvoiltansa kaunis neitonen.
Kyseinen nainen taitaa nimeltään olla Nathalia Melo. Aikamoinen pakkaus. Kyllähän tuo kelpais...
Itse pysähtyisin ehkä tuijottamaan Kat Denningsin tissivakoa siihen saakka, kunnes avari löisi minut lattiaan.
http://tinyurl.com/qx5r45t = kuva
Toivottavasti mä en nyt pilaa tuollaisia tissivakoja sulle, mutta mun mieleen tulee aina ensimmäisenä tuollasesta persvako.
Michelle Rodriguez
Kyllä minäkin ehdottomasti tönäisisin. Aina olen ollut heikkona noihin tummiin ja tulisiin epsanjattariin/epsanjattarilta näyttäviin. Pikkulinnut kuitenkin ilmeisesti laulelee, että olemme väärää sukupuolta neidin pöksyihin pääsemisen kannalta.
Kyllä minäkin ehdottomasti tönäisisin. Aina olen ollut heikkona noihin tummiin ja tulisiin epsanjattariin/epsanjattarilta näyttäviin. Pikkulinnut kuitenkin ilmeisesti laulelee, että olemme väärää sukupuolta neidin pöksyihin pääsemisen kannalta.
Kas, tuo oli uutta. Pitää sitten ilmeisesti laittaa eropaperit vetämään ja lähteä Ameriikkaan nussimaan.Itse asiassa Michelle sanoi taannoin jossain lehtijutussa, että hän ei ole mikään biseksuaali vaan ihan hetero. Kristanna Loken, joka jossain leffassa näytteli hänen kanssaan oli eräässä lehdessä sanonut ilmeisesti leikillään, että Michelle tykkää tytöistä. Tuosta tuo väärinkäsitys sitten lähti liikkeelle.