Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 369 069
  • 5 434

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Puhuuhan se tuhmia mutta en mä kyllä nyt löytänyt tämän hypnoottisuutta, ei tuo tyttö toki ruma ole vaikka rumia suustaan päästääkin.

Tästä olen täysin samaa mieltä.

Ja mitä tulee tuohon lähettämääsi linkkiin, niin Rihanna on noista naisista se ainoa, joka osaa laulaa. Briitu vaan kitisee tahdissa ja ähkii.
Surullista, että vielä vuosituhannen alussa neiti Spears oli yksi koko sukupolvensa upeimmista naisista ja parhaimmillaan jopa erittäin pantavan näköinen. Sitten tuli Kevin Federline ja loppu onkin historiaa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ja mitä tulee tuohon lähettämääsi linkkiin, niin Rihanna on noista naisista se ainoa, joka osaa laulaa. Briitu vaan kitisee tahdissa ja ähkii.
Surullista, että vielä vuosituhannen alussa neiti Spears oli yksi koko sukupolvensa upeimmista naisista ja parhaimmillaan jopa erittäin pantavan näköinen. Sitten tuli Kevin Federline ja loppu onkin historiaa.
Mun nähdäkseni Britney vetää tuon shown kyllä ihan puhtaasti playbackina ja jos ei vedä niin kokonaan se ainakin on viety autotunen läpi, jotta saadaan neiti pysymään nuotissa.

Muutoin olet kyllä ihan oikeassa. Britney Spearsillä oli kaikki edellytykset nousta uudeksi Madonnaksi vetämällä pitkän uran ja muuttamalla musiikkiaan iän karttuessa aina aikakauteen sopivaksi. Ei vain pää kestänyt musiikkimaailman ryöpytystä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pakko pistää tänne kun tuli vastaan, Nicky Whelan...

Nicky Whelan 1 - Total Pro Sports

Linkki vie siis Total Pro Sportsin sivuille ja kuvagalleriaan Nickysta.

Erityisesti kuva numero 2, "tulin just salilta, meen suihkuun, tuutko pesee mun selän"...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että runsaat viisi vuotta sitten eräällä nettifoorumilla tuli tutustuttua Rebecca Renee Olsteadiin. Tämä kyseinen friidu on myös varsin hyvä laulaja.

Linkit: listal.com & werdyo.com
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En vaan jaksa ymmärtää, että mihin tuo Janna Hussin kansansuosio perustuu. Tavallisen näköinen nainen, joka ei ulkoisesti ole minun tyyppiäni (lue= Ässän kassa) ja lisäksi runkokin on varsin tasapaksu eli ei tissejä.

Ilmeisesti Jannan kauneus avautuu vain Jokeri-faneille.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ihan ok ja perusnätti nuori suomalaisnainen tuo Janna. Jalkoja ei vie kuitenkaan alta. Tosin jalkojen alta viemiseen tosielämässä vaaditaan ainakin minun kohdallani aina myös sitä sisäistä kauneutta ja luonnetta, ja sitä ei pysty kuvista näkemään. Toki voisi Janna viedä jalat alta jos tämän tapaisi ja hän osoittautuisi oikeanlaiseksi luonteeksi. En minä muutenkaan naisessa hullaannu mahdollisiin tisseihin tai perseeseen vaan ihan muuhun, vaikka tietysti esteettisesti on aina miellyttävä katsella sellaisia naisia, jotka osuvat omiin päänsisäisiin naisihanteisiin. Tavattaessa ei tietysti auta, vaikka olisi minkälainen kroppa, jos nainen on kylmän laskelmoiva ja ulkokultaisen pinnallinen harpyija.

Enemmän kiinnitin tuossa Iltalehden kuvakollaasissa huomiota Jannan työtehtäviin eli edustamiseen "yhteistyökumppanien tilaisuudessa". Kaikenlaista rihkamaa näytti Janna olevan jakamassa, ja takana varmaan jauhettiin paskaa oikein urakalla kun pukuherrat "verkostoituivat".

Jos olisin kunnon diktaattori ja saisin MM-kisat järjestettäväkseni, niin rahoittaisin kisat kansalta ottamillani rahoilla ja jättäisin yhteistyökumppanit lehdellä soittelemaan. Vittuun kaikki "yhteistyökumppanien tilaisuudet" ja yhteistyökumppanit itse. Ostakoot lipun kisoihin niin kuin kaikki muutkin. Ennemmin jakaisin lippuja propagandahengessä kansakunnan köyhimmille kiekkofaneille kuin päästäisin yhtäkään aitioissa ja konferenssitiloissa luuhaavaa kravattikaulaista parasiittia sisään nautiskelemaan punaviiniä ja fetajuustoa sillä aikaa kun jotkut joukkueet pelaavat jäälläkin, mutta sehän ei yhteistyökumppaneita yleensä juuri kiinnosta, ellei Suomi pelaa, jolloin voi hetken näyttäytyä ennen kuin palaa taas vip-tilaisuuteen.

Hmm... tuosta ylläolevasta tuli mieleeni, että tuostako syystä kisoja ei haluta Valko-Venäjälle? Siellähän kun tosiaan on diktaattori, eikä Minskin halleihin välttämättä tunge samalla tavalla pöhöttynyttä eliittiä muista maista (valkovenäläistä ja venäläistä eliittiä tosin varmaan senkin edestä). Ja siellä kisat ovat nimenomaan presidentin oma henkilökohtainen intohimo, eivät vain bisnespainotteinen yritys kääriä isot rahat eri tahoilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös