Naiset ja kuukautiset!

• 22 001
  • 79
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Naistet ja kuukautiset!

Tässä yhtenä päivänä erään miespuolisen ystäväni kanssa mietimme, kuinka monta liikenneonnettomuutta ja pahaa asiaa on tapahtunut kyseisen ilmiön takia. Kyseessä on kuitenkin niin suuri asia että päätin avatata sille ketjun. Esimerkiksi olisi aivan mahdollista että joku kauniimman sukupuolen edustaja valitaan Usa,n presidentiksi ja pahana päivänä ainakin yrittää aloittaa ydinsodan! Itse olen ollut naimisissa 24 vuotta, ja olen oman elämäni asiantuntija, ja huomannut että muutamina päivinä kuussa on aivan mahdotonta tehdä mitään yhteisiä järkeviä päätöksiä! Tämä ei ole mikään vitsi vaan, jossakin tapauksissa vakava ongelma.

PS. Onko kukaan huomannut mitään vastaavaa!!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jagsilla on varmasti asiaa tähän ketjuun...

Sitä odotellessa.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Loistava setti, ihan jo otsikosta lähtien.

Tähän lienee mahdotonta kommentoida kovinkaan järkevästi. Totean vain sen, että tuskin nainen USAn presidenttinä ainakaan sen militaristisempi olisi menkoissaankaan kuin Puska.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä asia on niin, että mukavampi niitä päiviä on viettää jossakin hieman omasta kullasta etäänpänä tai kyllä saa kuulla joka asiasta kunniansa--Miehen elämä on kovaa..

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Joskus opiskeluaikoinani seurasin sfnet:in maanpuolustus-keskusteluryhmää. Siellä tottakai keskusteltiin naisten asepalveluksesta, jolloin joku vääräleuka ehdotti perustettavaksi naisten erikoisjoukkoja. Joukkojen naisilla olisi täsmälleen sama kuukautiskierto, ja kyseinen joukkio laitettaisiin rähisemään aina pms:n aikaan. Keskusteluissa taidettiin päästä konsensukseen siitä, että tuo olisi niin vaarallinen ja julma ase, ettei sitä yksinkertaisesti hyväksyttäisi kansainvälisen yhteisön taholta.

Varsinaiseen asiaan en osaa juuri kommentoida.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Naistet ja kuukautiset!

Viestin lähetti veinikretski
Itse olen ollut naimisissa 24 vuotta, ja olen oman elämäni asiantuntija, ja huomannut että muutamina päivinä kuussa on aivan mahdotonta tehdä mitään yhteisiä järkeviä päätöksiä! Tämä ei ole mikään vitsi vaan, jossakin tapauksissa vakava ongelma.

PS. Onko kukaan huomannut mitään vastaavaa!!
No en ole huomannut vastaavaa mutta en olekaan ollut vielä 24:ää vuotta naimisissa.
Tuohan on ihan hirveetä! Laita muijas vaihtoon, kuka tuollaista hormoonipommia kestää ?
Otat tilalle jonkun simpsakan kuuskymppisen. Tuon ikäisiltä on jo kuukautiset loppuneet ja vaihdevuodetkin muisto vaan joten alkaa elämä sinullekin hymyilemään, kuukauden jokaisena päivänä. Hiljaisiakin ovat, tuon ikäiset. Nukkuvat suurimman osan päivästä eivätkä enään ihan pikkuasioista viitsi mieltään näyttää.

Terveisin koo

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Naistet ja kuukautiset!

Viestin lähetti koo

Otat tilalle jonkun simpsakan kuuskymppisen. Tuon ikäisiltä on jo kuukautiset loppuneet ja vaihdevuodetkin muisto vaan joten alkaa elämä sinullekin hymyilemään, kuukauden jokaisena päivänä. Hiljaisiakin ovat, tuon ikäiset. Nukkuvat suurimman osan päivästä eivätkä enään ihan pikkuasioista viitsi mieltään näyttää.

Just juu. Hyvä esimerkki tällaisesta 60-vuotta täyttäneestä hiljaisesta, suurimman osan päivästä nukkuvasta daamista on vaikkapa Joan Collins. Siis tuo nainenhan on edelleen yksi kaikkien aikojen Suurimmista Munahaukoista, vai eikö? Näin hän itse ainakin antaa ymmärtää. En tiedä ymmärtääkö kuitenkaan antaa?

Kuukautisista minulle muuten pikkupoikana jäi jonkinmoinen trauma. Olin siis siinä iässä, että tytöt olivat "yök" eikä minulle ollut vielä kukaan miltään taholta selvittänyt näitä naisen ja miehen välisiä seksijuttuja ym. Sitten kerran kävi niin, että menin vessaan sen jälkeen kun äitini oli siellä käynyt - hänpäs touhutessaan unohti vetää tuotoksensa alas viemäriin ja niinpäs silmieni eteen avautui karmea näkymä kun nostin vessan pöntön kannen ylös - posliinijumalan valkea pinta oli täynnä roisia, klimpahtavaa verirosiketta ja pytyn pohjalla punaisessa vedessä lillui jokin yrjöttävän näköinen punainen pötkylä. Ensin luulin että mutsi on pokkana vääntänyt niskat nurin joltakin rotanpenteleeltä ja viskannut sitten otuksen pytyn pohjalle.

Ja tietysti minä sitten menin tästä asiasta tarkempaa tiedusteluinformaatiota saadakseni rääkkäämään..... isääni.

Aina välillä on tosi huisia olla iskä.

krobbe

Jäsen
Poijjaat, älkääpä nyt höpsöttäkö. Kyllä se vaimo hyvällä tuulella pysyy kun muistaa, että kunnon mies ajaa kelillä kuin kelillä.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Naistet ja kuukautiset!

Viestin lähetti Predator
eikä minulle ollut vielä kukaan miltään taholta selvittänyt näitä naisen ja miehen välisiä seksijuttuja ym.
----------------------------------------------------------------------------------
Niinpä, ei tuosta montaakaan vuotta ole kun sinua piti näistä vauvansyntymisjutuista valistaa...
En tiedä Joan Collinsin "lintusyndroomasta" enkä välitäkään tietää mutta sen sinun "pappajuttusi" suhteen olen vähän utelias.
Mites on ? Toivottavasti kaikki on sujunut hyvin sillä muistelisin, että näihin aikoihin sen olisi pitänyt tapahtua.

Terveisin koo

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti krobbe
Poijjaat, älkääpä nyt höpsöttäkö. Kyllä se vaimo hyvällä tuulella pysyy kun muistaa, että kunnon mies ajaa kelillä kuin kelillä.

Niinpä niin. Kerran ... silloin joskus dinosaurusten aikana, kun olin vielä kokovilli poikamies, tuli "ajeltua" erään daamin kuukautisten aikana oikein viimosen päälle.
Tämä beibi takertui kainaloon jonkin baari-illan jälkeen ja päädyimme sitten neitokaisen kämpille yöksi.
Kävimme kummatkin sitten ihan suihkussakin ja sen jälkeen suomalaiskansalliseen tyyliin rupesimme "touhuamaan" sängyssä ns. päällekkäin, mutta tietysti umpimielisesti suht pimeässä.
Innostuin sitten suuseksipuuhiin ja neito senkun vain "kuunteli". Huomasin pian kyllä omituisen maun suussani - siitä sitten äkkiä vessaan ja vessaan valot päälle. Naamani oli täysin veren peitossa. Sitten rupeskin jo laatta lentämään.

Toivottavasti tuo stoori nyt edes nippanappa ylittää Modesetien ymmärryksen - tässähän ketjussa kuitenkin oli kyse miesten erilaisista kokemuksista naisten kuukautisten suhteen.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Naistet ja kuukautiset!

Viestin lähetti koo
Viestin lähetti Predator
sinun "pappajuttusi" suhteen olen vähän utelias.
Mites on ? Toivottavasti kaikki on sujunut hyvin sillä muistelisin, että näihin aikoihin sen olisi pitänyt tapahtua.

Terveisin koo

No tämä tapahtui hieman etuajassa, tämä minun pappoontumiseni. Ilmoitin kyllä asiasta ylpeänä siihen Meille tulee vauva-ketjuun... olen sen verran masokisti, etten kerro enempää. Sinun on nyt sitten vaan mentävä kelaamaan sitä ketjua taaksepäin, kyllä se sieltä löytyy.

Tämä poikani kupeitten hedelmä on jo monet kerrat paskonut käsilleni ym... kyllähän sinä tiedät vauvojen metkut.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Re: Re: Naistet ja kuukautiset!

Viestin lähetti Predator
No tämä tapahtui hieman etuajassa, tämä minun pappoontumiseni. Ilmoitin kyllä asiasta ylpeänä siihen Meille tulee vauva-ketjuun... olen sen verran masokisti, etten kerro enempää.

Lämpimät onnittelut, taidat olla vähän leuhka papparainen...
vai oletko vaari, ukki, taata ? No jokatapauksessa, hieno homma.

Minulta on jäänyt tuo uutinen jostain syystä huomaamatta mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Menen nyt tonkimaan sen.

Terveisin koo

Suosikkijoukkue
Pitääpä vielä kertoa tietämyyteni, olin noin 13-14 vuotta vanha, tämä asia oli pysynyt minulta myös salaisuutena, pääsinpä sitten eräässä rauman puistossa kokeilemaan sormella, ensimmäinen kerta vielä. Tytöllä ei pimppiä ollut ollenkan, oli ainostaan joku lanka . Ihmetykseni oli todella valtava, olin itse nähnyt seksivalistuslehdestä (Jallu) missä ja millainen piti olla. Kavereilta sitten kysäisin voiko sellaisia olla ettei pimppiä ole ollenkaan, oli muuten ainoa jonka olen elämässäni tavannut!

PS. Tapahtui 1974, ja oli pirun kylmä!!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tytöllä ei pimppiä ollut ollenkan, oli ainostaan joku lanka.
Jaa-a. Ettei se olisi vaan ollut poika se jota veinipieni kävi sormellaan kokeilemassa?

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ted Raikas
[Bllaorm]Jaa-a. Ettei se olisi vaan ollut poika se jota veinipieni kävi sean kokeilemassa? [/B]

Jos olikin, raumalta hän sitten ei ainakaan
ollut kotoisin, meillä päin ei mitään lankoja
miehillä ja pojilla ole koskaan ollut!!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitääpä vielä kertoa tietämyyteni, olin noin 13-14 vuotta vanha, tämä asia oli pysynyt minulta myös salaisuutena,

Siis missähän pellossa sinä sitten sen lapsuutesi olet viettänyt?
Tuntuu aika huimalta ettei 13-14 vuotias koltiainen tiedä noista asioista mitään. Jos sinä yritit verrata siihen minun kertomaani oman äitini aiheuttamaan verishokkiin, niin tiedoksi vaan, että olin silloin kouluun just mennyt ekalle luokalle ja siis seitsemän vuotias. Trauma siitä näköjään jäi, koska asiaa edelleen melkein viiskymppisenä pitää meikäläisen täälläkin puida.
Kamalaa.

Freud oli sittenkin oikeassa?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Siis missähän pellossa sinä sitten sen lapsuutesi olet viettänyt?

En tiedä Predatorin lapsuuden kodista mitään mutta ei meillä ainakaan vanhempien taholta puhuttu halaistuakaan sanaa mistään seksijutuista tahi kuukautisista. Jos jotain kysyin niin vastauksena oli hiljaisuuden muuri.

Niin, tiedä sitten tarkoittiko isä niillä kuukautisilla sitä kun yhtenään toitotti äidille "Naama on kuin petolinnun perse"...

vlad.

edit: u

Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
...pääsinpä sitten eräässä rauman puistossa kokeilemaan sormella, ensimmäinen kerta vielä. Tytöllä ei pimppiä ollut ollenkan, oli ainostaan joku lanka .

Raumalla? Asiahan on selvä: olisit katsonut tarkemmin, sillä kyseessä on satiaisten benjihyppyköysi.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jos olikin, raumalta hän sitten ei ainakaan
ollut kotoisin, meillä päin ei mitään lankoja
miehillä ja pojilla ole koskaan ollut!!

Äläs nyt veini hyvä. Mullakin on kaksi lankoa, enkä ole asiaan mitenkään syyllinen, josta tulikin mieleeni. En kyllä päällepäin huomaa meinmuijasta, onko, vaiko eikö menkat. Se onkin vissiin tasasen äkänen.

Suosikkijoukkue
En tiedä missä pullossa olin elänyt, kotini oli aika uskovainen, enkä yrittänyt verrata mihinkään kerroin vain miten asia oli, tuskimpa pojilla tuohon aikaan niin suuria tietoja oli asioista. Jokaisella on omat muistonsa, kyllä ne asiat siitä sitten valkenivat minullekkin. Enpä tiedä menetinkö jotakin, vaikka en sitä tiennytkään vielä. Olen kyllä hyvin ehtinyt tutustua asioihin myöhemminkin!

PS. Neljä lasta, ja kohta jopa pappa!!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue

PS. Neljä lasta, ja kohta jopa pappa!!

No, tervetuloa Pappojen Klubiin!

Tarkoitin vaan sitä tuossa aikaisemmassa viestissäni, että kyllä 13-14 vuotiailla jo jopa minunkin kouluaikoinani (ainakin Helsingissä) oli selvitetty nämä miehen ja naisen lisääntymistavat.
Ja kyseessä on siis 1960-luvun loppu ja 1970-luku.

scholl

Jäsen
kyllä on nykyään miehissä vikaa, jos ja kun alkavat keskustella kuukautisista. Keskustelu kuuluisi naisasiat ketjuun ja sielläkin naisten omaksi pohdiskeluksi. Kertakaikkiaan asioita, jotka miehiä ei kiinnosta, eikä pidäkään kiinnostaa.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti scholl
kyllä on nykyään miehissä vikaa, jos ja kun alkavat keskustella kuukautisista. Keskustelu kuuluisi naisasiat ketjuun ja sielläkin naisten omaksi pohdiskeluksi. Kertakaikkiaan asioita, jotka miehiä ei kiinnosta, eikä pidäkään kiinnostaa.

Mitä sönkötät taas? Tottakai ne kiinnostaa, kun vaikuttavat suoraan miehen elämään ja pahimmassa tapauksessa vievät lisäarvoa miehen elämästä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti scholl

Ole onnellinen valitsemallasi tiellä. Toivottavasti myös vaimosi on. Siis ei tiellä, vaan onnellinen.

Ihmettelen vaan, että mitä vikaa tässä keskustelussa on? Etpäs sinä millään tavalla omaa mielipidettäsi perustellut. Miksi et?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy