mtmela kirjoitti:Nina Saarman-Bartholdi. Uuh, mikä peppu. Kyseessa on siis pituushypyn uusin Suomen Mestari.
Toinen uuh. Meinasin pyörtyä, voi helvata...
mtmela kirjoitti:Nina Saarman-Bartholdi. Uuh, mikä peppu. Kyseessa on siis pituushypyn uusin Suomen Mestari.
Miksu00 kirjoitti:V-tut, viime mestaruudesta aikaa 12-vuotta ja sillon naikkonen oli 16-vuotias..
veinikretski kirjoitti:Tuli mieleeni sellainen ajatus, jos nuorten poikien peput ja tyttöjen sekoitettaisiin, olisitteko varma että tietäisitte kumpi on kumpi.20 peppua riviin noin 18v, ja siitä pitäisi arvata kuka on tyttö ja kuka poika. Meinaan vaan että hieman oudolta tuntuu tämä pyllykiinnostus, itseäni kiinnostaa enemmänkin siellä välissä oleva alue. Ei siinä mitään, saahan sitä olla kiinnostunut. En minä sitä sano, enkä sanokkaan. Tämän välialueen tunnistan kyllä helposti, pyllyistä en menisi takuuseen.
veinikretski kirjoitti:Tuli mieleeni sellainen ajatus, jos nuorten poikien peput ja tyttöjen sekoitettaisiin, olisitteko varma että tietäisitte kumpi on kumpi.20 peppua riviin noin 18v, ja siitä pitäisi arvata kuka on tyttö ja kuka poika. Meinaan vaan että hieman oudolta tuntuu tämä pyllykiinnostus, itseäni kiinnostaa enemmänkin siellä välissä oleva alue. Ei siinä mitään, saahan sitä olla kiinnostunut. En minä sitä sano, enkä sanokkaan. Tämän välialueen tunnistan kyllä helposti, pyllyistä en menisi takuuseen.
girlzilla kirjoitti:Tekisin mitä vaan että minulla olisi samanlainen peppu kun joillain pojilla...
Minun ystäväni sen sijaan omistaa kiistatta maailman upeimman takapuolen. Tyttö on todella siro, takapuolikin on, mutta se on hiukan "ulkoneva", ja miten sen sanoisi...sopivasti pystyssä.
mtmela kirjoitti::)
ps. ei kai eestissä ole tuo tapana krokettilupien kokoontumisissa?=)
Aivan. Jäin jo unelmiini tuon kuvauksen vuoksi todella pitkäksi aikaa. Mm. Elin Grindemyr tuli mieleeni ja jäi takaraivooni pitkäksi aikaa - muisteltuani hänen kuviansa pienen ajan takaa.mtmela kirjoitti:Eipä sitä voi tuo paremmin kuvailla. Luulen että naisia haittais vähemmän tuollainen kopelointitesti, me miehet kun vähän karsastamme kopeloida toistemme vartaloita. Tuosta Zillan viestistä tulee mieleen, ettei aina tarvi kuvaa, joskus riittää sanat ja oma mielikuvitus. Aistillinen kokemus.
tuuski kirjoitti:Tämä ei voi olla kuin J.Lo vs. Kylie -ketjun häviöllä olevan osapuolen mielipide. Halkoaho vielä menee, mutta tämä on jo jotain aika rivoa.
veinikretski kirjoitti:Turenkin jengi lyödään riviin ja ensin vertaillaan pyllyt, sitten vasta arvotaan lyöntivuorot.:)
Ps. Laitetaan Evenuel väliin ja kysytään erotatteko.
Bast kirjoitti:haluan tuoda julki tyytymättömyyteni tähän nykyiseen typerään naisten farkkumuotiin.
Knower kirjoitti:Mun mielestä matalalantioiset farkut on kyllä aikas meGa IhQuja!!!!
Bast kirjoitti:En ole koko ketjua lukenut, eli topiikki on saattanut nousta esille jo aiemminkin, mutta haluan tuoda julki tyytymättömyyteni tähän nykyiseen typerään naisten farkkumuotiin.
Nykyään käytettävät miesten leikkauksella tehdyt farkut, jotka loppuvat naisella ikäänkuin kesken, saavat hyvänkin takapuolen näyttämään surkealta. Pienetkin liikakilot pullahtavat kaameiksi jenkkakahvoiksi ja naisen lantion kaari ei pääse lainkaan oikeuksiinsa, kun housun reuna katkaisee sen keskeltä saaden naisen peban näyttämään aika miesmäiseltä ahterilta, mikä on totaalinen turn off. Sitäpaisti housunkauluksesta vilkkuvat stringit tai alaselän idioottimainen muotitatuointi vie viimeisetkin fiilikset.
Toivottavasti tämä ilmiselvästi taas nuorista pojista kiinnostuneiden muotisuunnittelijoiden lanseeraama housumuoti katoaa mahdollisimman pian katukuvasta.
Viljami kirjoitti:Huippuyksilö pyllyt kauniissa naisissa järkyttää mielenrauhaa, joskus toivoisi ettei niitä tulisi vastaan niin useasti, ei jumankekka pysty keskittymään mihinkään ja asiat unohtuu mielestä jos esim asioi kaupungilla.
Kyllä se on alue, joka loputtomalla vetovoimallaan pitää meitä kahleissa....joista emme halua vapautua...
Rypäle punaisia finnejä kinkuissa ei mielestäni ole suotavaa.