Nainen jota on vaikea unohtaa

  • 24 410
  • 59

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Miten Helleville kävi? Vieläkö hän on leso-leuhka?
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti goldenawe
Miten Helleville kävi? Vieläkö hän on leso-leuhka?

Ai niin Hellevi. Toinen nainen josta olisi myös paljon asiaa, sitten joskus kerron hieman hänestäkin. Pääsi jo lipsahtamaan tämän Hieno-Hellevin nimi vahingossa tuohon edellä olevaan nuoruusvuosieni muisteloon, joka oli tarkoitus pyhittää vain ja ainoastaan Leenalle, tuolle lesoimmalle naiselle jonka olen tuntenut.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Krobben tarinassa on selvästi kässäriainesta suomalaisen elokuvamaailman huipulle (Koivuhalko tai Pölönen sattaisi kiinnostua oitis tästä rehevästä, menneen ajan maalaisidyllin ja rappioholistin munan kuvauksesta).

Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta sivuhuomiona kysyisin notta:

- miten ihmeessä siinä teidän kylässä oli merkantin koulutuksella joku onnistunut nousemaan pankinjohtaksi asti?

- millaiset ovat pyörivät pakarat? Minä en ainakaan ole nähnyt koskaan missään never. Vai oliko teidän kylillä enemmänkin näitä naisia, joilla oli kuulalaakeroitu perse? Muutenhan se ei kyllä pyöri.

- eikö Leena tiennyt, että auton hanskalokerossa on aiheellista aina säilyttää teräviä saksia? Jos sattuu auto-onnettomuus ja biili päätyy pöpelikköön katolleen, niin niillä saksilla saa kätevästi katkaistua turvavyöt. Niin ja kertomassasi tapauksessa niillä olisi voinut hieman silpaista sitä Ipamiehen pipoa. Ai niin, mutta se Leenahan istui autossa ja tämä kelvoton Ilves-irstailija seisoi siinä vierellä, joten ei Leena olisi millään siihen pipoon istualtaan ylettynyt. Noh, ehkä siinä Leenan naaman edessä heilui kuitenkin jotakin muuta kivaa... jota olisi voinut saksilla hyvinkin askarrella.

Tapahtuiks tää muuten Nokialla?
 

krobbe

Jäsen
Vastauksia saalistajalle, joka vainusi oitis lihan hajun.

- miten ihmeessä siinä teidän kylässä oli merkantin koulutuksella joku onnistunut nousemaan pankinjohtaksi asti?

60-luvulla pienessä kyläpahasessa oli vielä kaikki mahdollista. Ylioppilaitakin tavallinen kansa herroitteli, kun he lähes läpi koko kesän polkivat kylän raitilla Helkama-pyörillään valkolakit päässa.

Siihen maailman aikaan oli merkanttin paperitkin kova sana kansakoulun välttävästi suorittaneiden raahvaan edustajien keskuudessa.

Herran pelko oli kova ainakin meidän kylällä. Pelokkaimmat nuoleskelivat ylempiään häpeämättömällä tavalla. Eräidenkin eduskuntavaalien jälkeen sen Leenan miehen pääliköimän teollisuuslaitoksen porttivahtikin kurkoteli kopistaan kaula pitkänä kun johtaja saapui työmaalle. Kaula oikoisenaan tämä herrain perskärpänen kiiruhti herraa ensin matelevalla ruikutuksellaan tervehdittyään kysymään huolestuneella äänellä:
-Mitenkäs vaaleissa kävi, voitettiinko?

Sellaista oli elämänmeno ennen vanhaan, monia mukavia tapahtumia on noilta nuoruusvuosilta jäänyt pääkoppaani ilahduttamaan tätä hurjaa nykymenoa.

- millaiset ovat pyörivät pakarat? Minä en ainakaan ole nähnyt koskaan missään never. Vai oliko teidän kylillä enemmänkin näitä naisia, joilla oli kuulalaakeroitu perse? Muutenhan se ei kyllä pyöri.

No mitenkähän tätäkin kysymystä lähestyisi. No, kyllä ne minun silloin nuoren pojan jolpin silmissä pyöri ja pyörikin tosi vinhasti. Saattahan olla tietysti niinkin, että heräävä seksuaalisuuteni sai pääni tuosta upeasta naaraasta niin pyörälle, että se pyöriminen tapahtuikin minun päässäni.

Se oli sitä samaa aikaa kun pikkuveljeni kanssa kerättiin oikein urakalla jätepaperia . Tähän hommaan oli kiihokkeena ne muhkeat 3 penniä jonka sai kilolta kun paperit toimitti kylämme kauppaliikkeen kellarikerroksessa seisovalle vaa'alle. Tietysti intoa tähän pienimuotoiseen paperiteollisuuden parissa tapahtuvaan yritystoimintaamme nosti myös se tosiasia, että aina silloin tällöin saattoi lehtinipusta löytyä meille jolpeille niin tuikitarpeellista oppimateriaalia, oppilehden nimi oli lyhyen ytimekkäästi Jallu.

Tapahtuiks tää muuten Nokialla?

Ei tapahtunut, eikä sen kummemmin Mouhijärvellä.

Late muuten jäi sitten muutama vuosi Leenan letkuttamisen junan alle, rauha hänen sielulleen.

Ps. Nämä kertomani tapahtumat pohjautuvat tositapahtumiin, nimet ovat luonnollisesti muutettuja.
 
Viimeksi muokattu:

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Kun tässä nyt nopeasti yhdistää muutamia asioita, eli Ilves-pipo, juoppo, pieni kyläpahanen ja junarata, niin lopputuloksesksi saadaan VIIALA!
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti TBK
Kun tässä nyt nopeasti yhdistää muutamia asioita, eli Ilves-pipo, juoppo, pieni kyläpahanen ja junarata, niin lopputuloksesksi saadaan VIIALA!

Viialan viilat ja Forssan ...mitä ne nyt olikaan.

Viiala on meidän kyläpahasen rinnalla suurkaupunki. TBK taitaa olla niitä Viialan villejä, oliko teidän kylällä sama meininki kuin meidän? Oliko teillä omat lehonne ja latenne, ilmeisesti. Nuohan ihmistyypit ovat maassamme yleisempiä kuin varpuset talviaamuisin.
 

Toupal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sparta Praha
Taidanpa minäkin hiukan tilittää.

No joo, tämä "kohtaaminen" tapahtui vasta viime kesänä.

Eli, kuten jo vuoden 2002 kesälläkin olin taas vaihteeksi paikkakuntamme turistirysässä numero uno, tarkoitan siis Olavinlinnaa. Tänä kesänä sitten kauniiseen linnaamme oli saapunut oppaan töihin eräs tyttö jostain Lappeenrannan seudulta(Olisikohan ollut Savitaipale). Hän opasti väkeä muistaakseni Italiaksi. Aluksi en häneen mitenkään erityisemmin huomiotani kiinnittänyt paitsi mitä nyt huomenta sanoin jne. Sitten eräänä aurinkoisena ja kosteana aamuna kävellessäni pitkin linnaa ja maata yhdistävää ponttonisiltaa huomasin millainen Jumalan häijy pila meille kuolevaisille miehille siinä minun edelläni kävelikään: Hän oli pitkä ja hänellä oli tyylikkäät kastanruskeat hiukset. Hänen vartalonsa hipoi täydellisyyttä kaikilla osa-alueilla ja hänen kasvonsa olivat kuin enkelillä. Ikää hänellä taisi olla 19 tai 20 vuotta. Siis kuvitelkaa, kloppi joka oli jo lähivuosina rymynnyt sellaisissa paikoissa kuin Amsterdam ja Barcelona sai tuosta vain tällaisen "kohtauksen" 100 metrin päässä kotoa.

Hän erottui muista oppaista paitsi hätkähdyttävällä ulkomuodollaan, niin myös poikkeuksellisen sosiaalisella ja avoimen ystävällisellä käytöksellään. Monesti olin aikeissa kysyä neitiä ulos, mutta tässä tapauksessa en yksinkertaisesti siihen pystynyt, vieläkään en osaa sanoa miksi.

Valitettavasti olen unohtanut jopa hänen nimensä(Taisi olla joku V-alkuinen) ja muutakin mutta sitä jumalaista vartaloa, lumoavia silmiä ja valloittavaa hymyä en varmaan unohda koskaa, siis todellakaan koskaan. Toivottavasti tapaamme joskus uudelleen.

PS. Hänestä tulee aina mieleen The Whon kappale Pictures of Lily..

Olipa heikko teksti, taitaa eversti Sandelsilla olla osuutta asiaan..
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti TBK
Kun tässä nyt nopeasti yhdistää muutamia asioita, eli Ilves-pipo, juoppo, pieni kyläpahanen ja junarata, niin lopputuloksesksi saadaan VIIALA!

Jos tuohon listaan lisättäisiin vielä Harri Holkerin poliisi-isän ansiokas toiminta paikkakunnan nuorisokriminaalien kurissa pitämiseksi, arkkiatri Arvo Ylpön suuri sukutila, junanlähettäjän pervo hevonen joka ei aamulla suostunut ottamaan askeltakaan ennenkuin sai juodakseen kuusi litraa pilsneriä, ja puinen silta jolla kummitteli - se edellä mainittu hevonen ei suostunut menemään sen sillan yli edes reippaassa nousuhumalassa ollessaan... kaipa se jollakin eläimen kuudennella asitillaan näki siellä sillalla jotakin varsin mieltäkääntävää toimintaa... NIIN kaiken tämän jälkeen olisin valmis veikkaamaan että kyseinen kylä oli nimeltään Akaa, joka nykyään tunnetaan paremmin Toijalan nimellä. Osuko? Upposko?
 
Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Joissakin naisissa vain on se, jalat alta välittömästi ja hirvittävä halu kohoaa pintaan. Se on käsittämätöntä, mutta niin se vain on.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti krobbe
Joissakin naisissa vain on se, jalat alta välittömästi ja hirvittävä halu kohoaa pintaan. Se on käsittämätöntä, mutta niin se vain on.

No on on. Mutta oliko se Toijala?
 

krobbe

Jäsen
Pikku kyläämme ja sen ikimuistoisia ihmisiä en tule ikinä kavaltamaan, vaikka kuinka kiduttaisitte. Olkoon se vain kylä Lounais-Hämeessä, kylä jossa aika oli pysähtynyt aina 90-luvun lopulle, silloin vasta alkoivat inhat pirkanmaalaiset halvan maan kiihoittamina raiskata kyläämme nykyajan hullutuksille otolliseksi maccylaksi.

Hyi helvetti, että on ikävä hevoskärryjä ja liinapää-mummoja kujillemme.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Young Love

Noh, tämä lienee oikea topicci ensirakkaudesta kertomiseen.

Olin kansakoulun kolmannella luokalla (nykyiselle pullamössösukupolvelle tiedoksi, että se tarkoittaa samaa kuin peruskoulun ala-asteen vempulalataamon kolmas luokka).
Samaisella luokalla oli muuan minun ikäiseni tyttö nimeltä Roosa (nimi muutettu), jumalaisen kaunis vaaleahiuksinen amatsoonin alku. Siinä mielessä amatsooni, että Roosa oli minua öbaut puoli metriä pitempi ja n. 20 kiloa painavampikin - joskus nuo samanikäisten lasten kokoerot tuossa ikävaiheessa saattavat olla hyvinkin huomattavia. Minä olin hyvin heiveröinen ruipelo ja kun jouduin joka aamu taivaltamaan kävellen (talvella hiihtäen) viidentoista kilometrin matkan kotoa kouluun eväinä ainaostaan kolme kuivattua sillinpäätä, puoli litraa härskiä maitoa (talvella jäätynyttä maitoa) ja joskus satunnaisesti makupalana ketunleipiä, niin olin melko kypsää poikaa aina kouluun saapuessani. Tämä Roosa sen sijaan oli koulun talkkarin tytär, joten hänen koulumatkansa ei rasittavuudessaan ihan vetänyt vertoja meikäläisen vastaavalle reissulle - Roosa kun astui kotiovestaan kynnyksen yli, niin hän oli koulun käytävällä.

Sattui sitten eräänä talvisena pakkasaamuna, että tulin taas kouluun hiihtäen turpa huurteessa ja myöhästyin ekalta tunnilta, koska en siinä koulun pihalla malttanut olla lipaisematta kielelläni tuulikaappiin johtavan oven teräksistä vetokahvaa. Jäin siihen jäätyneeseen hantaakiin kielestäni kiinni ja siinä kärvistelin, kunnes Roosan talkkari-isä tuli valuttelemaan kielelleni lämmintä vettä. Tämä talkkari oli sen verran höveli mies, että kun näki meikäläisen surkean naaman tuon kielenvapautusopereissönin jälkeen, niin hänpä antoi minulle taskustaan pienen purukumityynyn pureskeltavaksi - kai hän ajatteli että se lohduttaisi minua.

Tungin purkan suuhuni ja menin luokkaan sisälle.
Tämä Roosa istui pulpetissa siinä ihan minun edessäni ja ihailin hänen pitkiä vaaleita, selkää myöten laineilevia lettejään. Kummassakin letissä oli söpö punainen rusetti.

Aikani purkkaa jauhettuani siitä kumimössöstä meni maku. Niinpä fiksuna kaverina otin sen suustani, enkä keksinyt sille muuta uudelleensijoituspaikkaa, kuin Roosan letti.

Tämä toimenpide ei välittömästi aiheuttanut mitään vastakaikua Roosan puolelta, mutta sitten välitunnilla tämä iso amatsooni heitteli minua pitkin koulun pihaa kuin märkää rättiä - tarttui nenänsieraimista ja viskaisi minut mahaliukuun jäisellä pihalla kuin curlingkiven, kunnes sorapinta pysäytti liikkeen - se tuntui varsin ikävältä leuassa. Samantein Roosa oli isosta koostaan huolimatta kärppänä vierelläni, nosti minut oikealla kädellään takkini kauluksesta pidellen pystyyn ja vetäisi vasemmalla kamalan koukun suoraan leukaperiini. Sissus saakeli että sillä oli piukea vasen koukku! Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Tosin tuo suhteemme ei kovin pitkälle kevääseen kestänyt - naamatauluni iho kärsi kovasti aina meidän lempiväisten kohdatessa välitunnilla - muutaman kerran meinasin jopa tukehtua lumeen Roosan istuessa selkäni päällä.

Myöhemmin olen näitä naiseniskemistapoja hieman hionut. Vaihtelevalla menestyksellä. Roosa ei kuitenkaan unohdu koskaan. Vieläkin on arpi leuassa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistuipa mieleeni tässä äkkiä eräs tapaus.

Oltiin nimittäin hyvän ystäväni kanssa junassa toissa kesänä, matkalla eräille festareille. Istuskelimme olutta ja siideriä nautiskellen perimmäisessä vaunussa joutilaana. Juna oli nimittäin täysi ja jouduimme oleilemaan siellä käytävällä mistä tullaan junaan sisälle.
Noh, siinä matkan varrella junaan sisään astui pitkä, hoikka ja tumma erittäin kaunis nainen joka sitten meidän seuraksemme sinne istahti. Oli ilmeisesti kotiin menossa työpaikaltaan eri kaupunkiin. Seuraili meidän jutusteluamme siinä hiljaksiin, mutta kesken kaiken kysäisi että olisiko meillä myydä hänelle juoma. Kaverini sitten taisi siinä siiderin tarjota ja aloimmekin jutella niitä näitä. Kyseinen nainen oli harvinaisen avoin ja ystävällinen, enpä monia vastaavia tapauksia muista lyhyen elämäni varrelta. Myöhemmin aloimme kaverini kanssa keskenämme kutsua tätä naisihmistä (jonka nimeä en valitettavasti enää muista) Pocahontasiksi, hänen ulkomuotonsa perusteella. En tiedä oliko se varsinaisesti ihastumista, mutta oltiin kummatkin miehet siinä aika hurmaantuneita tuosta sielukkaasta naisesta. Jotain hyvin jännää hänessä oli, sellaista luonnetta jota on helppo lähestyä. Ikävää oli että hän sitten astui pois junasta ennen meitä, mutta kaverini kanssa ehdottomasti totesimme että siinä naisessa oli sitä jotain. Todella jännä tapaaminen kerta kaikkiaan.

Toisinaan tulee mietittyä että olisi ehkä hauska tavata tämä henkilö uudelleen ja jutella lisää, jäljittäminen ei olisi täysin mahdotontakaan. Toisaalta ehkä muisto on parempi kun sattuu tälläisiä tapaamisia jotka kestää vain sen hetken. Jää selkeä ja puhdas muistikuva, siitäkin huolimatta että pienessä nousuhumalassa oltiin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Krobbe, tuo sinun edellinen avautumisesi otetaan välittömästi käsittelyyn ÄTPPOMK:n johtokunnan hätäkokouksessa.
Pikaisesti tekstin luettuani voin ilmoittaa, että olet klubin johtokunnan lähetyslistalla. Siis hevosenpään lähetyslistalla.
Syy:

- kirjoitat "jostakin" Pentistä jota kutsuttiin myös Penaksi - samaan syssyyn kerrot, että tällä tarinasi Penalla oli ällistyttävä kyky munata itsensä tahattomasti. Jukoliste! Jopa turkulaiset huomaavat tässä vaiheessa, että ketäs taas ryhdyttiinkään tönimään!
Sitäpaitsi meidän Penaa ei kukaan pysty kuivaksi imemään. Pena on ehtymätön luonnonvara, öljykin loppuu Udmurtiasta ja Teksasista ennemmin kuin Penalta latinki tai tupakat. Prkl. Kyllä näin on jämpti!
 

krobbe

Jäsen
Predator

Voi helvetti mitä minä vähämielinen olenkaan mennyt tekemään. Olisi pitänyt huolellisemmin miettiä minkä nimen Penalle annan!

Ps. Uskaltaakohan tässä lainkaan kertoa toisesta surkuhupaisasta ystävästäni, hänen nimensä on nimittäin Raimo...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti krobbe
Predator



Ps. Uskaltaakohan tässä lainkaan kertoa toisesta surkuhupaisasta ystävästäni, hänen nimensä on nimittäin Raimo...

Anna palaa vaan, se ÄTPPOMK:n lähettämä hevosenpääkin usein menee kuitenkin väärään osoitteeseen, kiitos Suomen Postilaitoksen.

Kai siellä sinun energisessä lapsuuden kylässäsi on Raimon lisäksi vaikuttanut myös joku pulleahko punaposkinen persoona nimeltä Timo... se olisi tasapuolista Tapparan ja Ilveksen suhteen nääs. Eikös siellä teidän kylässä ollut myös hevoskauppias nimeltä Virmanen?
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Predator


- kirjoitat "jostakin" Pentistä jota kutsuttiin myös Penaksi -

Ja kuinka ollakaan, hän sattui vielä olemaan kotoisin Joensuusta... Tuntomerkit sopivat "erääseen" Penaan kuin satula sialle.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Romppanen
Ja kuinka ollakaan, hän sattui vielä olemaan kotoisin Joensuusta... Tuntomerkit sopivat "erääseen" Penaan kuin satula sialle.

Tätähän minä just tarkoitin. Hevosenpää on jo matkalla tälle Pyhiä Arvoja liiskaavalle ihme otukselle.

Kuten jo muinaiset atlantislaiset sanoivat latinaksi näin:

- Pena vidi vici...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti krobbe


Kyllä kylässämme persoonallisuuksia riitti ihmeen paljon, mistähän sekin johtui, että yhteen kylään oli siunaantunut määrättömästi näitä elämän valopilkkuja.

Niin, yleensähän aina kunnon kylässä pitää olla bardi nimeltä Trubadurix ja sitten yksi kylähullu.
Teidän kylässä on mitä ilmeisimmin ollut vain näitä kylähulluja ja sitten se yksi normaali kirjoitustaitoinen - eli sinä, parahin Krobbe (anteeksi ison alkukirjaimen käyttö nimessäsi), muutenhan näitä jorinoita ei olisi kukaan jälkipolville, polkijälvistä puhumattakaan, kirjoittamassa. Ja nyt iski himo iskeä lisää pilkkuja, mutta en taida viitsiä, pilkku. Entisetkin ovat jo väärillä paikoilla.

Sattuiko tämän teidän kylän vasaramestarin sukunimi olemaan Starman? Tai Fuckman? Fryckman? Tai Hackman? Hä?
 

krobbe

Jäsen
Kas vain Hjalmarin sukunimi oli tosiaan päässyt unohtumaan tarinastani, no korjataanpa kämmi.

Kuten tutuksi tuli oli Hjalmar ruotsalaista sukujuurta, peräti aatelista sellaista. Pitäjämme kirkonkirjoihin oli torikauppiaamme kohdalle kirjattu nimeksi Hjalmar Nelson Ut af Haka.

Kuulopuheiden mukaan tuo Hjalmarin toinen nimi, Nelson, oli perua siitä, että Hjalmarin umpimielinen isä oli kovasti tykästynyt merellisiin asioihin. Päivät pitkät hän olikin uitellut kaarnaveneitä pitäjämme läpi virtaamassa joessa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
1970-luvun alussa Predator oli 14-vuotias, kiimainen pitkätukkahulttio. Naiset olivat koko ajan mielessä, vaikka kokemusta naisista ei ollutkaan - ellei kokemukseksi lasketa sekstailua Omalla Oikealla Kädellä.

Sitten kouluumme saapui biologian opettajan sijainen. Hän oli sellainen n. 30-vuotias vaaleahiuksinen nainen, joka pukeutui muodikkaasti pikkuriikkiseen minihameeseen. Ja tämän opettajan opetusta sitten me kollit seurasimme kalu tanassa pulpettiemme takana - ei ole ihme että hämäräksi on jääneet suvuton lisääntyminen, lehtivihreän perustarkoitus ja lampipolyypit.

Sitten eräänä päivänä koulun jumppasalissa järkättiin discoilta. Tämä hemaiseva bilsamaikka oli tilaisuudessa valvojana miespuolisen kollegansa kanssa - nainen ei kuitenkaan ollut tanssinut koko iltana, vaikka se miesope kovasti näytti vonkaavan.
Meikäläinen oli kyllä tanssahdellut kovastikin leveälahkeisissa Lee Coopereissani, jopa niin että unohdin armeliaasti nenässäni punaisena loistavan valtavan finnin. Mahtava fiilis, tytöt lähtivät pyydettäessä mukisemati tanssimaan, finnistä huolimatta, ja niinpä minuun sitten iski piru. Jonkinlainen "bailuhulluus". Menin nimittäin pokkana pyytämään sitä nättiä bilsamaikkaa tanssimaan.
Ja jukoliste, HÄN LÄHTI MUKAAN! Ottti minua kädestä kiinni ja johdatti minut tanssilattialle. Siinä sitten tajusin hytkyväni seksikkään naisen edessä hipaisutuntumalla. Ja kuinkas sitten kävikään. Jumalaton teinistondis iski tietenkin päälle koko volyymillään. Hikinen kelmu naamasta valuen jatkoin tanssimista ja tunsin miten etuveitikka jäykkänä hieraantui kalsareitten saumoihin. Sitten tuli. Sitten todella tuli punttiin. Tässä on ehkä syy siihen, miksi en koskaan unohda Middle Of The Roadin Chirpy Chirpy Cheep Cheep-biisiä. Kyllä sen muistaa, kun tanssii opettajansa kanssa tietyn biitin tahdissa samalla kun kulli syöksee kemaa punttiin.

Tuli kiirus vessan puolelle, ennenkuin piimät valuvat lahkeesta lattialle kaikkien nähtäväksi.

Olen siis ollut "sillai" oman opettajani kanssa - vaikka hän ei sitä itse tiennytkään. Oli ikimuistoinen bilsamaikka.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös