Metalwarrior kirjoitti:
Suomalaisista bändeistä Lullacry on jäänyt yllättävän vähälle huomiolle. Melodista, raskasta metallia. Sen verran löytyy tarttuvia biisejä, että olisi jonkun niistä luullut radiosoittoonkin yltävän. Onhan bändi julkaissut sentään jo neljä levyä.
Tätä olen myös minä ihmetellyt. Vähäinen huomio saattaa johtua myös bändin omasta aktiivisuudesta, tai tässä tapauksessa passiivisuudesta huomion keräämisessä. Neljä levyä ovat tosiaan saaneet aikaiseksi, mutta kun katsoo bändin keikkakalenteria, niin tyhjää tuo pääasiassa näyttää...ja on näyttänyt jo pari vuotta. Tällä hetkellä taitaa olla tiedossa tälle vuodelle oikein kaksi keikkaa. Eikö bändiä kiinnosta keikkailla vai mikä mättää. Luulisi heidän saavan keikkoja, jos vain haluaisivat. Minä ainakin menisin katsomaan, jos keikka olisi 100 km säteellä Mansesta.
Lullacryn kohdalla ihmetystä lisää vielä se, että he kuitenkin kiersivät 2004 vuonna Nightwishin kanssa Amerikan mantereella ja luulisi, että sieltä olisi saanut hieman lisää intoa ja motivaatiota. Mutta mitä tekikään Lullacry? Seuraavana vuonna yhteensä ainoastaan 14 keikkaa ja tänä vuonna meno näyttää vielä hiljaisemmalta. Tokihan viime vuonna ilmestyi neljäs levy ja se voi osaltaan selittää keikkojen vähäistä määrää, mutta luulisi nyt olevan uuden levyn myötä hirveä rumba päällä.