Nabokov maalinteossa

  • 2 075
  • 25

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Jarkko Ruutu muuten taklasi kyynärpäällä Bryan Marchmentia. Vaikka toki kyynärpäätaklaus onkin erittäin..sääntöjenvastaista, niin sanoisin että meni kerrankin oikeaan osoitteeseen!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ahh.... nyt vedän Rudin Canucks-paidan päälleni ja käyn torppaamassa vilperttiä oikein kunnolla kyynärpäällä ;)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Marchment oli kuulemma aika hyvin feikannut koko tapauksen ja näytteli Ruudulle sen femman.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hienoa Nabster! Vielä ensimmäisenä eurooppalaismolarina NHL:ssä.

Ja Ruutu sai kauden toisen 5+10:nsä :)
 

Rocco

Jäsen
Veikkaan että Nabby ampui kiekon alakulmaan.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Hyvä Nabby! Maalivahtien tämän vuoden maalikuningas!!!
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti liverpool
Hyvä Nabo! Ketkäs muut NHL veskat on maali tehnyt tai kaksi? eikös ainakin Hextall?

Tuossa etusivun uutisessa on ne lueteltu ja näköjään ESPN luettelee päivät ja vastustajatkin samalla.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Oli muuten himpuran vaarallisen näkönen tilanne tuo Öhlundin ja Harveyn tilanne jossa ruotsalainen ... lähetti Harveyn seinille pää edellä...
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
olen pahoillani, muutanpa sen heti
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Mahtaako olla NHL:n

Ensimmäinen maalivahdin tekemä maali joka on tullut ylivoimalla? Siis, ettei kyseessä ole pakin tai muun vastapelaajan sählääminen omiin vaan aivan täysin "tehty" maali?

Tämmöistä pikku nippeli tietoutta kyselisin....
 

Rocco

Jäsen
Taitaa olla ensimmäinen YV-maali. Brodeurin jälkimmäinen oli lopulta ottelun voittomaali mutta YV:llä ei kukaan ole kiekkoa ampunut maaliin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Oli muuten himpuran vaarallisen näkönen tilanne tuo Öhlundin ja Harveyn tilanne jossa ruotsalainen ... lähetti Harveyn seinille pää edellä...

oli muuten aika törkeä taklaus..saa nähä tuleeko penaltyä..

Matt Johnson oli saanut 5ott pelikiellon kun oli käynyt vetään Öhlundia turpaan. Paras teko pitkään aikaan.


Ja niin mahtava suoritus Nabokovilta. Se on aina hieno homma jos molari iskee kiekon reppuun. Jees
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Viestin lähetti Parker27



Matt Johnson oli saanut 5ott pelikiellon kun oli käynyt vetään Öhlundia turpaan. Paras teko pitkään aikaan.


Johnson näytti taas todellisen luonteensa tässäkin tilanteessa. Öhlund taklasi ensin Grant Marshalia kovaa ja puhtaasti keskialueella, jonka jälkeen Minnesotan ylivoimapelin aivo Johnson löi Öhlundia takaapäin päähän. Olipa hieno ele ja kerrassaan upea näyttö tältä jumalan lahjalta NHL:lle.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
. Öhlund taklasi ensin Grant Marshalia kovaa ja puhtaasti keskialueella, jonka jälkeen Minnesotan ylivoimapelin aivo Johnson löi Öhlundia takaapäin päähän


Mistähän sä tuon Marshalin tuohon nykäisit? Grant Mashall kiekkoilee ihan eri joukkueessa kuin Matt Johnson. Marhall on Columbuksen mies. Se jota Öhlund taklasi oli kylläkin Marian Gaborik.

Mutta olen samaa mieltä että olihan se Johnsonilta törkeä teko mutta oikeen Öhlundille :)
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Joo, sorry, en tiedä kuinka sain tehtyä Marshalista Minnesotan pelaajan. Mutta mikä muu, kuin "väärässä" maassa syntyminen tekee Öhlundista noin vihatun? Öhlund ei yleensä syyllisty Matt Johnsonin tapaan raukkamaisuuksiin, vaikka taklaa ja pelaa kovaa. En ymmärrä, millä tavoin Johnsonin teko oli oikein? Johnson teki itselleen tyypillisen raukkamaisuuden, kun oman joukkueen tähtipelaajaa taklattiin puhtaasti. Olisin ymmärtänyt Johnsonin teon, mikäli Mattias olisi taklannut väärin Gaborikia, mutta tälläisessä tilanteessa tekoa ei voi mielestäni mitenkään ymmärtää.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mä olen samaa mieltä kanssasi että Matt Johnson teki väärin! ei tuollainen kuulu peliin. Mutta jos olet katsonut tämän kauden pelejä ja Öhlundin otteita niin tuo oli odotettavissa. Ei Öhlund mikään pulmunen ole. Kun sun tähti pelaajia taklataan niin jotain pitää tehdä mutta ei tuolla tavoin. Valitettavasti Johnsonille alkaa olla tyypillisiä tuollaiset teot.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
oli muuten tavallisen hienomaali näki selvästi että oli harjoiteltu kuvio:). kauhea lämäri suoraan oikeaan alakulmaan :).
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Viestin lähetti Parker27
Mä olen samaa mieltä kanssasi että Matt Johnson teki väärin! ei tuollainen kuulu peliin. Mutta jos olet katsonut tämän kauden pelejä ja Öhlundin otteita niin tuo oli odotettavissa. Ei Öhlund mikään pulmunen ole. Kun sun tähti pelaajia taklataan niin jotain pitää tehdä mutta ei tuolla tavoin. Valitettavasti Johnsonille alkaa olla tyypillisiä tuollaiset teot.

Hyvä, että ollaan Matt Johnsonin tempusta samaa mieltä. Enkä väitä, etteikö Öhlund pelaisi kovaa, hän taklaa paljon ja lujaa ( hyvä luistelu, massa ja tekniikka ), mutta harvoin epäpuhtaasti tai selkään. Olen nähnyt paikan päältä noin 30 Öhlundin ottelua, useita televisiosta tulleita pelejä ja seurannut Mattiasta vuodesta 1992, joten kyllä minulla on ainakin jonkinlainen tuntuma siitä, kuinka hän pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös