Naapurisota – HIFK vs. Jokerit

• 368 253
  • 1 179
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä meidän pikku Liigaan yksi Gillies vielä mahtuu..http://www.youtube.com/watch?v=QKYXYRT-pyo (linkki vie youtubeen, yhteen Gilliesin taklaukseen ja sen jälkeisiin tapahtumiin)

....tai voisihan tuo jäättä tulemattakin. Hieno mies, omat pitävät, vastustajat eivät, hohhoijjaa..

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan varmasti. Luultavasti myös Ilari Filppula oli ohjeistettu hakeutumaan Juuso Salmen läheisyyteen, jotta Salmen ajojahti saataisiin näyttämään pojan itse tilaamalta. Itseasiassa Keklu ja Hjallis käskivät Jarkko Ruudun telomaan Iiro Pakarisen edeltävässä ottelussa, jotta muutaman (kuitenkin 100% suunnitellun) mutkan kautta päästäisiin vainoamaan Ville Peltosta.

Kukahan näiden salaliittojen taustalla oikeasti on? Onko siemen näille kylvetty jo vuonna 1967, ja vuosien saatossa vain odotettu sitä sopivaa ajankohtaa ja samalla siirretty tietoa seuraajalta toiselle? Mielenkiinnolla odottelen milloin saadaan Jokereiden oma bradleymanning, joka kertoo julkisuudessa tämän järisyttävän suunnitelman kokonaisuudessaan kiertelemättä.

Nimimerkki winstonilta kuulisin mielelläni perustelut, miksi SBA syyllistyi murhayritykseen, mutta Melart samassa ottelussa aiemmin ei?

Sori myöhästynyt vastaus, duunit esti kommentoimisen aikaisemmin.

Eipä tässä mitään salaliittoa ole takana, vaan ihan systemaattisesti toteutettu lahtaus, johon osallistui koko ketju jäällä. Ja jos et huomaa mitään eroa Melartin ja SBAn toiminassa, niin olen pahoillani puolestasi ja nostan kädet pystyyn. Some men you just can't reach.
90% ihmisistä huomasi kyllä ja ne jotka kiistävät sen katsovat asioita niin paksujen narrilasien läpi ettei sieltä näe yhtään mitään. Ja Filppula/Salmi-saivartelut olivat kyllä suoraa seurausta SBA/Peltonen-keissistä. Käskytystä? Sangen mahdollista, mutta enpä usko että tuon tempun jälkeen pelaajia on pahemmin tarvittu yllyttämään. Hyvä ettei käynyt pahemmin.

Mutta joo, periaatteesta tuosta episodista on ihan turha jauhaa enää. Mutta olisi aika outoa ajatella, että IFK painaisi asian villaisella. Kyllä siellä kytee edelleen pinnan alla. Ja meillä on nyt Rami puikoissa, mikä tekee asiasta aika sytytysherkän.

4

444

Kyllä meidän pikku Liigaan yksi Gillies vielä mahtuu..http://www.youtube.com/watch?v=QKYXYRT-pyo (linkki vie youtubeen, yhteen Gilliesin taklaukseen ja sen jälkeisiin tapahtumiin)

....tai voisihan tuo jäättä tulemattakin. Hieno mies, omat pitävät, vastustajat eivät, hohhoijjaa..

Ei tuollaisessa paskaläjässä ole yhtään mitään hienoa. Ihmisyyden, jääkiekkoilijan ja urheilijan irvikuva, jolle omatkin nauravat. Ei käyttöä. Ei jatkoon.
Btw, onneksi Orpik oli tilanteessa paikalla. Olisi voinut Tangradin ura päättyä muuten siihen.

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mutta olisi aika outoa ajatella, että IFK painaisi asian villaisella. Kyllä siellä kytee edelleen pinnan alla. Ja meillä on nyt Rami puikoissa, mikä tekee asiasta aika sytytysherkän.

Outoa ajatella, että vuoden myöhässä tulee kuitti, vaikka siinä oli monta peliä aikaa kuitata kyseinen tapahtuma. Ei tästä sen enempää.

Ja tuohon viimeiseen, niin varmasti kytee pinnan alla ja Raivolla varmasti todella paljon. Kaikki tietävät, että Rami on todella sytytysherkkä valmentaja kuten myös Valtonen, joten loistavat lähtökohdat on perjantaille. Vielä kun IFK hankkii tämän Gilliesin, niin Liigan nimeksi voidaan muutaman ottelun jälkeen laittaa Ringette-Liiga.

Mynsterin laittamaan linkkiin, hienoa toimintaa Pensiltä tuon Gilliesin aivopierun jälkeen.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
loistavat lähtökohdat on perjantaille. Vielä kun IFK hankkii tämän Gilliesin, niin Liigan nimeksi voidaan muutaman ottelun jälkeen laittaa Ringette-Liiga.

Tämä on Ramin äitiluonto- taktiikkaa. Semmoinen hulina viikonlopuksi, että liigassa vihelletään jäähy, jos uskaltaa metriä lähemmäs vastustajaa. Jokerit Ruutuineen ja Aamoreineen onkin tällöin jo ulkona kuvioista. On se nero;)

4

444

Taisi olla kuitenkin Adams, joka hyökkäsi apuihin, mutta sivuseikka. Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Tuollaisia persreikiä ei tämä liiga kaipaa.

Niinpä näköjään oli. Vähän varmaan unihiekkaa ollut vielä silmissä.

Tossa "taklauksessa" jotenkin yhdistyi Jarkko Ruutu sekä Tommi Huhtala: puolen kentän vauhti, tähtäys selkään / päähän ja tarkoituksena aiheuttaa maksimaalista vahinkoa. Jälkitilanne sitten vajosi alemmas kuin mitä edellä mainittujen kanssa olisi käynyt.

Jos IFK tuon paviaanin tosiaan rahtaa Suomeen, niin ehdotan välitöntä ottelukieltoa koko joukkueelle ja Nybarille elinikäistä toimintakieltoa jääkiekon parissa. Mitään järjellä perusteltavaa syytä ei ole palkata tappajia Liigaan. Ja ei, pelote ei ole mikään syy. Eikä se toimi.

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Jos IFK tuon paviaanin tosiaan rahtaa Suomeen, niin ehdotan välitöntä ottelukieltoa koko joukkueelle ja Nybarille elinikäistä toimintakieltoa jääkiekon parissa. Mitään järjellä perusteltavaa syytä ei ole palkata tappajia Liigaan. Ja ei, pelote ei ole mikään syy. Eikä se toimi.

Joo voisit vaikka jäädä himaan peleistä ja lopettaa ton vitun vauhkoomisen. "Tappajia" anna mun kaikki kestää. Trevor toisi tullessaan vain ja ainoastaan järjestystä kaukaloon.

Ps: Minä kun mietin järjellä niin mulle tulee kolme syytä samantien mieleen: Ben-Amor, Kyrväiset ja Ruutu, lisäksi bonuksena valmentaja Valtonen.

Viimeksi muokattu:

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ps: Minä kun mietin järjellä niin mulle tulee kolme syytä samantien mieleen: Ben-Amor, Kyrväiset ja Ruutu, lisäksi bonuksena valmentaja Valtonen.

Vähän säälittää Ben-Amorin puolesta, että joutui käskytyksen uhriksi, sillä kaveri on todella hyvä pelaaja ja tyyppi. Ja on oikeasti rehellisesti kova, mitä ei voi esimerkiksi Ruudusta sanoa.

Mielenkiintoista että "Kyrväiset" aiheuttavat noin suurta pelkoa. Viime kaudella J. Tyrväiselle naurettiin ja A. Tyrväinen on nyt astetta kovempi taklaaja.

Ruudulta voi odottaa mitä tahansa, mutta muilta voi odottaa suht rehellistä peliä, varsinkin Ben-Amorilta ja J. Tyrväiseltä.

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Outoa ajatella, että vuoden myöhässä tulee kuitti, vaikka siinä oli monta peliä aikaa kuitata kyseinen tapahtuma.

Kuittien aika on mennyt jo kauan aikaa sitten ohi.
narrit loivat aivan uuden koodin peliin nimeltä lätkä. Ensin kyykätään, ajetaan selkään. Jatkossa ei vastata haasteeseen mies miestä vastaan vaan ajetaan kapteeni kylmäksi takaapäin.

Ei tuollaista voi kuitata lätkän koodien sisällä mitenkään. Narrit ovat siirtyneet koodin ulkopuolelle ja se on heidän oma valintansa.
En jää kaipaamaan.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Trevor toisi tullessaan vain ja ainoastaan järjestystä kaukaloon.

Paitsi että ymmärtääkseni Gilliesin hermokontrolli ei ole parhaimmasta päästä ja tämän takia mikään NHL-joukkue ei ole hänelle käyttöä nähnyt kauden 2010-11 jälkeen. Jos Gillies on HIFK:hon tulossa, pitäisin ihan mahdollisena että hän pimahtaa myös jotain muutakin joukkuetta vastaan kuin Jokereita ikävin seurauksin.

4

444

Paitsi että ymmärtääkseni Gilliesin hermokontrolli ei ole parhaimmasta päästä ja tämän takia mikään NHL-joukkue ei ole hänelle käyttöä nähnyt kauden 2010-11 jälkeen. Jos Gillies on HIFK:hon tulossa, pitäisin ihan mahdollisena että hän pimahtaa myös jotain muutakin joukkuetta vastaan kuin Jokereita ikävin seurauksin.

Juuri näin.
Eikö viime kaudella raiskattu lajia jo aivan tarpeeksi? Joku Gillies on pihalla kuin "Bodari" konsanaan ja saattaa saada päähänsä ihan mitä hyvänsä. Esim. kilometrin vauhdista toteutettu kyynärpäätaklaus naamaan ja muutama vapaaisku päälle. Käskytetty tai ei, kuka välittää? Media ei välitä ja sen vuoksi ei välitä myöskään Liiga. Loppukausi pelataan ringetteä ja hipaisusta suihkuun. Molemmat seurat maksavat muutaman miljoonan sakkoja ja valmentajat istuvat katsomossa loppukauden. Sitäkö tässä ajetaan takaa?

Trevor Gillies ei pelota tässä liigassa ketään sellaista, joka rottailee. Omat eivät kunnioittaisi ensimmäisen ylilyönnin jälkeen. Kiekollisia taitoja ei ole. Miksi tuollaisen ihmisjätteen pitäisi viedä pelipaikka sellaiselta pelaajalta, joka osaa eteen- ja taaksepäin smirglauksen lisäksi tehdä maaleja? Miksi?

Ensimmäisen ylilyönnin jälkeen kaveri istuu 30 peliä sivussa, uhri todennäköisesti pidempään. IFK maksaa kokonajan palkkaa ja sakot ovat tuntuvat. Missä se meidän pelote seuraavasta paikallisesta on? Mitä hyötyä?

Kaikki Gilliesin tai vastaavan puolesta liputtajat: miettikää pitkä tovi asiaa. Miettikää sellainen ketju läpi, joissa kysytte itseltänne esim. seuraavat asiat:
- Mikä tarkoitus tällä pelaajalla on taidot huomioon ottaen?
- Mitä jos kaveri kilahtaa? Ei olisi ensimmäinen kerta.
- Mitä seurauksia kilahtamisella olisi sekä lyhyellä että pitkällä tähtäimellä?
- Edellistä voi pohtia sekä pelaajan itsensä, uhriksi joutuneen, oman joukkueen, vastustajajoukkueen sekä suomalaisen jääkiekon näkökulmasta. Onko voittajia?
- Jos kaveri hankitaan kostamaan, niin kenelle ja mistä?
- Onko koston jälkeen kaikki hyvin ja sota ohi?

Noin esimerkiksi.
Kertokaa mihin lopputuloksiin päädyitte.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Jokereille tietty. Onhan siellä hampaankolossa Ruutu, case-Peltonen ja mitä vielä.

Mun arvaus on, että kuittivihot pysyy piilossa vähintään niin kauan, kun Garden projekti on hyväksyntää vailla. H:kin parhaan tontin hamuamiseen ei haluta mitään ryppyjä matkaan. Ja onhan tässä jo selvitetty, että puhtaasta tappelijasta ei ole nykyisessä ringette-ilmapiirissä mitään hyötyä.

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Kaikki Gilliesin tai vastaavan puolesta liputtajat: miettikää pitkä tovi asiaa. Miettikää sellainen ketju läpi, joissa kysytte itseltänne esim. seuraavat asiat:
- Mikä tarkoitus tällä pelaajalla on taidot huomioon ottaen?
- Mitä jos kaveri kilahtaa? Ei olisi ensimmäinen kerta.
- Mitä seurauksia kilahtamisella olisi sekä lyhyellä että pitkällä tähtäimellä?
- Edellistä voi pohtia sekä pelaajan itsensä, uhriksi joutuneen, oman joukkueen, vastustajajoukkueen sekä suomalaisen jääkiekon näkökulmasta. Onko voittajia?
- Onko koston jälkeen kaikki hyvin ja sota ohi?

Noin esimerkiksi.
Kertokaa mihin lopputuloksiin päädyitte.

Ja kun laitan tuohon Gilliesin nimen paikalle nimen Ben-amor käyn saman listan läpi ja muistelen viime syksyistä, niin tulee mieleen että tuolle jätkällä pitäisi kaivaa matalahauta sieltä aitan takaa.

En ymmärrä miten kukaan joka IFK-kannattajana itseään pitää voi antaa asian olla ennenkuin Ben-amor on reilusti haastettu edestäpäin ja laitettu vastaamaan raukkamaisesta teostaan. Jos ei kykene mies kutsuun vastaamaan niin vetäköön sitten vaikka kilpparit, ihan sama.

Minulle on henkilökohtaisesti ihan sama kuka tuo kuittauksen käy hakemassa, kunhan se haetaan.

1.9 kaltaista raukkamaisuutta tuskin kukaan haluaa tässä liigassa enää ikinä nähdä, ja jos nähdään niin koko kauden kestävää pelikieltoa vaan niskaan ja joukkueelle sellaiset sakot että tuntuu. Jos Gillies meille hankitaan hänelle tämä asia on varmaan tehty hyvin selväksi. Jos ei miehellä hermo kestä niin potkut saman tien.

4

444

En ymmärrä miten kukaan joka IFK-kannattajana itseään pitää voi antaa asian olla ennenkuin Ben-amor on reilusti haastettu edestäpäin ja laitettu vastaamaan raukkamaisesta teostaan. Jos ei kykene mies kutsuun vastaamaan niin vetäköön sitten vaikka kilpparit, ihan sama.
Minulle IFK-fanius ei ole silmä silmästä -mentaliteettia, jossa rottailut kostetaan sikailemalla vielä vähän pahemmin.
Minä rakastan jääkiekkoa, osittain jopa elän sen kautta. Samoin voin sanoa kannattamastani seurasta. Näiden edelle menee kuitenkin suurempia arvoja, omatunto ja toisen ihmisen kunnioittaminen noin esimerkkeinä. Mikään kosto tai kuitti ei tuo mennyttä takaisin. Minä edellytän, vaadin, että IFK valitsee ylevämmän tien. Minä vaadin, että emme alennu samalle neandertalilaiselle tasolle kuin naapuri vuosi sitten. Ne edustavat minulle niitä arvoja, jotka menevät joukkuefanituksen edelle.

Kuunnelkaa se Villen haastattelu. Vaikka kaveri olisi heittänyt kaiken läpällä ja puhunut käsikirjoitettua tekstiä, niin sanat sisältävät äärimmäistä viisautta. Mikä on koston tie?

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja kun laitan tuohon Gilliesin nimen paikalle nimen Ben-amor käyn saman listan läpi ja muistelen viime syksyistä, niin tulee mieleen että tuolle jätkällä pitäisi kaivaa matalahauta sieltä aitan takaa.

Ben Amorin ero Gilliesiin on, että vaikka miehen kontolla on tämä järjetön ylilyönti, niin Semir on ihan OK tason pelaaja Liigassa. Teki Jokereissa toissa kaudella tehot 9+6, joka on ihan hyvä saavutus kun muistetaan miehen rooli joukkueessa ja peliajan vähyys. Gillies on tehnyt koko uransa aikana 11 maalia, vaikka on pelannu 678 peliä aikuisten sarjoissa(AHL, KHL, ECHL, NHL), joka on rehellisesti aika paska saldo hyökkääjälle. Gillies on pelaaja jolla ei oikeasti ole yhtään mitään annettavaa tämän pelotteen lisäksi, joka tekee hänestä todella turhan. Minua tämä hankinta vituttaisi jo sen takia, että en jaksaisi taas kautta jossa jokaista paikallista pitää odottaa kauhulla vaan sen takia, että sen jälkeen jatkoaikaa ei voi pitkään aikaan lukea. Tämän lisäksi lehdissä on taas joka päivä jotain Jokerit-HIFK aiheista paskaa.

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Minä edellytän, vaadin, että IFK valitsee ylevämmän tien. Minä vaadin, että emme alennu samalle neandertalilaiselle tasolle kuin naapuri vuosi sitten. Ne edustavat minulle niitä arvoja, jotka menevät joukkuefanituksen edelle.

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta jos voisit vielä tarkentaa, että onko se jos meille hommataan sellainen kaveri joka voi SBA:lle käydä sen kutsun heittämässä ja kutsuun vastattaessa antamaan kaverille sellaisen selkäsaunan ettei ennen ole saanut, samanlaista barbaarista käytöstä kuin naapuri viime kaudella esitti?

Tai scen part 2: SBA luikkii karkuun tai vetää kilpparit, nolaa itsensä jääkiekkoa seuraavan yleisön edessä (siis ainakin sellaisen joka on sitä mieltä että jos on mies on vastattava teoistaan), yhtä barbaarista kuin naapurin viimekautinen?

Myönnetään, Gilliesin kaltaisen sekopään hommaaminen olisi kyllä ehkä "hieman" liioiteltua, mutta minä hyväksyn sen täysin jos joukkueen etu sitä vaatii.

Meillä on tällä hetkellä joukkueessamme kapteeni joka on niin täynnä katkeruutta, että jos naapurin Väänänen yrittää Villelle soittaa ja kapteeni sattuu vastaamaan puhelimeen niin hän haistattaa Ossille vitut ja lyö luurin korvaan... Ja tämä ihan Väänäseltä itseltään. Kaikki ei ole kunnossa ja jotain pitää tehdä, jos Summanen ja Peltonen tahtovat joukkueeseen tällaisen kaverin niin sitten sellainen hankitaan.

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Ben Amorin ero Gilliesiin on, että vaikka miehen kontolla on tämä järjetön ylilyönti, niin Semir on ihan OK tason pelaaja Liigassa.

Minua tämä hankinta vituttaisi jo sen takia, että en jaksaisi taas kautta jossa jokaista paikallista pitää odottaa kauhulla vaan sen takia, että sen jälkeen jatkoaikaa ei voi pitkään aikaan lukea. Tämän lisäksi lehdissä on taas joka päivä jotain Jokerit-HIFK aiheista paskaa.

Minä taas uskon, että Valtasen ero Kekäläiseen olisi siinä että mitäänsanomattoman julkisen nuhtelun sijaan, tällaiseen raukkamaisuuteen syyllistyvä pelaaja kengittäisiin välittömästi joukkueesta.

Jonbax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä taas uskon, että Valtasen ero Kekäläiseen olisi siinä että mitäänsanomattoman julkisen nuhtelun sijaan, tällaiseen raukkamaisuuteen syyllistyvä pelaaja kengittäisiin välittömästi joukkueesta.

Ai samalla tavalla kuin antoi kenkää Salmelle ja Melartille?

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ai samalla tavalla kuin antoi kenkää Salmelle ja Melartille?

Niin, Valtasellahan ei ole osaa eikä arpaa joukkueen rakentamisessa ja mitä siellä tapahtuu. Hän tekee vain bisnestä. Nybondas hoitaa pelaajahankinnat yms. ja enpä usko, että hänen ajattelutapansa kauheasti eroaa Peltosesta. Senpä takia, Föönin henki on alkanut tehdä paluuta katakombeihin.

4

444

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta jos voisit vielä tarkentaa, että onko se jos meille hommataan sellainen kaveri joka voi SBA:lle käydä sen kutsun heittämässä ja kutsuun vastattaessa antamaan kaverille sellaisen selkäsaunan ettei ennen ole saanut, samanlaista barbaarista käytöstä kuin naapuri viime kaudella esitti?

Tai scen part 2: SBA luikkii karkuun tai vetää kilpparit, nolaa itsensä jääkiekkoa seuraavan yleisön edessä (siis ainakin sellaisen joka on sitä mieltä että jos on mies on vastattava teoistaan), yhtä barbaarista kuin naapurin viimekautinen?

Myönnetään, Gilliesin kaltaisen sekopään hommaaminen olisi kyllä ehkä "hieman" liioiteltua, mutta minä hyväksyn sen täysin jos joukkueen etu sitä vaatii.

Meillä on tällä hetkellä joukkueessamme kapteeni joka on niin täynnä katkeruutta, että jos naapurin Väänänen yrittää Villelle soittaa ja kapteeni sattuu vastaamaan puhelimeen niin hän haistattaa Ossille vitut ja lyö luurin korvaan... Ja tämä ihan Väänäseltä itseltään. Kaikki ei ole kunnossa ja jotain pitää tehdä, jos Summanen ja Peltonen tahtovat joukkueeseen tällaisen kaverin niin sitten sellainen hankitaan.

Jos meillä on joukkueessa noin katkeroitunut kapteeni, Gilliesin tyyppistä pelaajaa tuskin hankitaan vain ja ainoastaan peloitteeksi. Ja jos se hankitaan siksi, että saataisiin joku turhake voittamaan SBA nyrkkihippasilla (IMO uskon, että Fata olisi kykeneväinen tuohon, mutta on liian arvokas pelaaja "uhrattavaksi"), niin eikö se aseta koko joukkueen jo vähän naurunalaiseksi? Minun mielestäni asettaa.

Jos heppu kuitenkin roudattaisiin paikalle vain ja ainoastaan pelotteeksi, ei kyse olisi barbaarisesta käytöksestä. Silloin kyse olisi mielestäni hätävarjelun liioittelusta, joka voisi valitettavasti myös läikkyä yli. Kun noita Gilliesin kilahduksia ja mouhoamisia katsoo, en halua edes ajatella, minkälaisia seurauksia niillä olisi Liigassa. Ja kyllä, uskon että kaveri olisi tynnyrillinen nitroglyseriiniä, joka tunnetusti räjähtää ilman panosta ja tultakin. Liikaa hävittävää, liian vähän voitettavaa.

Voidaanko pelata tämä kausi ihan vain kunnolla ja rehdisti läpi? Suhtaudutaan naapuriin kuin se olisi joku tyystin muu joukkue.

Koska oma kantani asiaan lienee jo tullut selväksi, vetäydyn seuraamaan sivusta asiaa.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
muuten johtuu että lähes kaikki nämä kyykkääjät, seurapetturit , teurastajat,seurasta toiseen hyppijät jnejne ovat IFK taustaisia eli siis Ruutu, Ben-Amor, Peltonen , T.Ruutu , Karalahti , Hirso. Mitä IFK.ssa tehdään junnu aikana väärin kysyn vain?.
Jätkä ei nyt hiffaa, go back to the Jumbo lihatiski.

Siis tämähän menee niin, että Hifk:ssa pelaavat vain ja ainoastaan kaikki kovat ja rehdit jätkät, Jokereissa narkkarit, ärsyttäjät ja muka-kovikset. Ihan noista viime aikojen siirroista;

- Martti Järventie Jokereissa, saatanan säälittävä huitoja, joka ei vastaa puhelimeen.
- Martti Järventie Hifk:ssa, ihanan ilkeä maalinedustalla, antaa hyvin keppiä ja mainettaan parempi pelaaja, tulee ikävä.
- Markus Kankaanperä Jokereissa, Ihan vitun säälittävä muka-äijä, Vopati pitää treenibolana
- Markus Kankaanperä Hifk:ssa, ihan vitun hieno ja kova pelaaja. Todellinen isäntä omassa päässä, ei olisi saanut päästää Tampereelle.

Jarkko Ruutu.....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy