naapurin suurin virhe

  • 3 710
  • 35

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Muutama lisää , Isaksson

Viestin lähetti Isaksson
Moberg yritti koota jäähyväiskaudelleen mestarijoukkueen. Maajoukkuetason hyökkääjiä oli nelosketjuun asti, mutta puolustus oli yksi liigan huonoimmista. (Hucko, Tuominen, Kautonen jne...)

Hieman tarkoitushakuinen esimerkki "liigan huonoimmasta puolustuksesta" viime kauden alussa.
Zidlicky, Stepanek, Giroux ja kumppanit arvioitiin kauden alussa mm. Veikkaajassa liigan parhaaksi puolustukseksi ja Jääkiekkolehti rankkasi kaikki yllämainitut muistaakseni liigan TOP 5:een.

Moberg ei vain yrittänyt vaan todella kokosi mestarijoukkueen. Lehkonen ja Matikainen sen sitten tuhosivat.

" Tuhoamiseen " osallistui myös maitsemiesi henkilöiden lisäksi KOKO valmennustroikka , sekä muutama nimeltä mainitsematon pelaaja joukkueen sisältä
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Big Reds sopimus

Juttelinpa duunikaverin kanssa, jonka mies oli mukana Big Reds yrityksessä. Tämä yritys hoiti esim. hallin toiminnan ja markkinoinnin. Matikaisen tullessa puikkoihin hän vaati ja sai oman firmansa tämän tilalle ja Big Redsille jouduttiin maksamaan sopimusrikosta kovat korvaukset. Matikaisen firmassa on mukana pelaajia, jotka taas ovat huonoja businessmiehiä. Nämä seikat ovat osaltaan vaikuttaneet Ifk:n talouden huonontumiseen. Onkohan homma mennyt näin ifk-fanit?
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti on. Jos pitää paikkansa niin tommoset on aiheuttamaan erottamisia ja sitä kautta parantaa tilennetta....

Ai niin Pentti onkin itse itsensä pomo ja se siitä. :cool:
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Kyseenalaistus

Viestin lähetti BigRedKoff
Joo, tähän kolmannentoista pakin ja muutaman muunkin esittämään "faktaan" että IFK:n rämpiminen on seurausta siitä ettei seura aikoinaan siirtynyt areenalle pelaamaan ja on sen takia "liian pieni&köyhä" pärjäämään, muutamia pikkasen kyseenalaistavia juttuja:



Kyllähän tosi asia on se, että jos IFK olisi pelannut ensimmäisenä areena vuonna 97-98 isommassa hallissa niin olisi vetänyt paljon täysiä halleja ja samalla syönyt yleisöä Jokereilta. Lähinnä tarkoitan sitä yleisöä jotka tulivat vain ihmettelemään uutta areenaa. IFK olisi helposti tehnyt yli viiden miljoonan tuloksen kuten Jokeritkin ottaen huomioon IFK:lla oli huippukausi ja Jokereilla ei. Sillä pesämunalla IFK olisi varmasti päässyt vielä tämänpäivän ongelmien yli kuten Jokeritkin pääsi 97-00 välille sattuneiden huonojen vuosien yli.
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Big Reds -sopimuksesta

Pete 62 kirjoitti: "Juttelinpa duunikaverin kanssa, jonka mies oli mukana Big Reds yrityksessä. Tämä yritys hoiti esim. hallin toiminnan ja markkinoinnin. Matikaisen tullessa puikkoihin hän vaati ja sai oman firmansa tämän tilalle ja Big Redsille jouduttiin maksamaan sopimusrikosta kovat korvaukset. Matikaisen firmassa on mukana pelaajia, jotka taas ovat huonoja businessmiehiä. Nämä seikat ovat osaltaan vaikuttaneet Ifk:n talouden huonontumiseen. Onkohan homma mennyt näin ifk-fanit?"

En epäile hetkeäkään Peten tietojen paikkaansapitävyyttä. Onhan tässäkin tarinassa kolme Penan tavaramerkkiä:

1. Sopimuksen rikkominen
2. Taloudellinen tappio korvausten takia
3. Toiminnan tason romahtaminen

Tätä pyhää kolmiyhteyttä Pena on pelaajakauppapuolellakin surutta toteuttanut.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Pete62.....Big Reds maksoi könttä summan HIFK:lle, kaudesta, ja sai sen jälkeen harjoittaa toimintaa ja kuitata voitot, kumpikin hyötyi hienosti ja Big Redsillä oli motiivia tehdä työtä. Big Reds teki loistavaa markkinointia (nythän meillä ei ole matseista edes Hesarissa mainosta, ennen Hesarissa ja Metrossa). Hifk:n ei tarvinnut laitta omia resursseja hommaan. Sitten tuli Pentti ja keksi, että minä poika pystyn tekemään kaiken: TJ:n hommat, Scouttaamisen, Rakentaa joukkueen, hoitaa siinä sivussa tämän markkinoinnin ja Big Redsin hommat...hitto vie, ainoa huono puoli on, että kello tikittää kovaa ja aikaa on vain 24 tuntia/vrk, joten, joka asiaa ei yksinkertaisesti voi itse hoitaa, ja hoitaa sitä vielä kunnolla. Ei Jorma Ollilakaan joka Nokia-puhelinta itse tee;) , vaan palkannut henkilöitä, jotka palkkaa henkilöitä jotka osaa tehdä hommansa hyvin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak
Pete62.....Big Reds maksoi könttä summan HIFK:lle, kaudesta, ja sai sen jälkeen harjoittaa toimintaa ja kuitata voitot, kumpikin hyötyi hienosti ja Big Redsillä oli motiivia tehdä työtä. Big Reds teki loistavaa markkinointia (nythän meillä ei ole matseista edes Hesarissa mainosta, ennen Hesarissa ja Metrossa). Hifk:n ei tarvinnut laitta omia resursseja hommaan. Sitten tuli Pentti ja keksi, että minä poika pystyn tekemään kaiken: TJ:n hommat, Scouttaamisen, Rakentaa joukkueen, hoitaa siinä sivussa tämän markkinoinnin ja Big Redsin hommat...hitto vie, ainoa huono puoli on, että kello tikittää kovaa ja aikaa on vain 24 tuntia/vrk, joten, joka asiaa ei yksinkertaisesti voi itse hoitaa, ja hoitaa sitä vielä kunnolla. Ei Jorma Ollilakaan joka Nokia-puhelinta itse tee;) , vaan palkannut henkilöitä, jotka palkkaa henkilöitä jotka osaa tehdä hommansa hyvin.

-Mitä? Eikö Jore ole muka nykertänyt minunkaan 6210:ä? Mihin tässä voi enää luottaa...seuraavaksi väität varmaan, että Tauno Äijälä ei teekään yksin kaikkia Maikkarin ohjelmia. :p

Ja Pentti voisi hoitaa myös jäädyttämisen ja jääkoneen ajelun - turhahan niistä on ulkopuolisille maksaa!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


-Mitä? Eikö Jore ole muka nykertänyt minunkaan 6210:ä? Mihin tässä voi enää luottaa...seuraavaksi väität varmaan, että Tauno Äijälä ei teekään yksin kaikkia Maikkarin ohjelmia. :p

Ja Pentti voisi hoitaa myös jäädyttämisen ja jääkoneen ajelun - turhahan niistä on ulkopuolisille maksaa!

Jhag...Valitettavasti näin on päässyt maikkarinkin brändille käymään, Tauno ei saa enää käsikirjoittaa/ohjata/tuottaa/näytellä yksinään maikkarin ohjelmissa. Sorry tuottaa tämä sydäntä viiltävä pettymys sinulle:D . Mutta, hei ehkä Tauno ja Pena pistää hynttyyt yhteen ja perustavat uuden digikanava-jääkiekkojoukkue-brandy-firman niin että raha haisee ja kauas:D

Perkele, onkos ne mennyt palkkaamaan ulkopuolisen sitä Zamponia ajelemaan??? EI HELVETTI!!! Pena puikkoihin, niin rahaa säästyy......asiasta muistui hauska kentän jäädytys joskus aikoinaan matinkylän kuplahallissa, kun kenttämestari vetäisi parin promillen humalassa laidasta läpi. Siinä junnut ihmetteli silmät suurina, että nyt peli peruuntui, kunnes kaveri haki kakkosnelosta, nauloja ja vasaran, ja alkoi byggaa väliaikaista laitakomplexia:D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak


Jhag...Valitettavasti näin on päässyt maikkarinkin brändille käymään, Tauno ei saa enää käsikirjoittaa/ohjata/tuottaa/näytellä yksinään maikkarin ohjelmissa. Sorry tuottaa tämä sydäntä viiltävä pettymys sinulle:D . Mutta, hei ehkä Tauno ja Pena pistää hynttyyt yhteen ja perustavat uuden digikanava-jääkiekkojoukkue-brandy-firman niin että raha haisee ja kauas:D

Perkele, onkos ne mennyt palkkaamaan ulkopuolisen sitä Zamponia ajelemaan??? EI HELVETTI!!! Pena puikkoihin, niin rahaa säästyy......asiasta muistui hauska kentän jäädytys joskus aikoinaan matinkylän kuplahallissa, kun kenttämestari vetäisi parin promillen humalassa laidasta läpi. Siinä junnut ihmetteli silmät suurina, että nyt peli peruuntui, kunnes kaveri haki kakkosnelosta, nauloja ja vasaran, ja alkoi byggaa väliaikaista laitakomplexia:D

-No voi helvata! Olen myrtynyt...olin niin vaikuttunut Tanen näyttelemisestä maikkarin sarjoissa: todella muuntautumiskykyinen kaveri, välillä McGyver ja välillä Frendien Ross.
Tuo jääkoneen kuljettaja kuulostaa epäilyttävästi aikoinaan kenttämestarina niin Espoossa kuin Helsingissäkin vaikuttaneelta legendaariselta ex-Ganes basisti Cisse Häkkiseltä (R.I.P)...mutta Cissen kenttämestariajoista on vierähtänyt jo kolmekin vuosikymmentä, joten tuskin sentään...
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


-No voi helvata! Olen myrtynyt...olin niin vaikuttunut Tanen näyttelemisestä maikkarin sarjoissa: todella muuntautumiskykyinen kaveri, välillä McGyver ja välillä Frendien Ross.
Tuo jääkoneen kuljettaja kuulostaa epäilyttävästi aikoinaan kenttämestarina niin Espoossa kuin Helsingissäkin vaikuttaneelta legendaariselta ex-Ganes basisti Cisse Häkkiseltä (R.I.P)...mutta Cissen kenttämestariajoista on vierähtänyt jo kolmekin vuosikymmentä, joten tuskin sentään...

*naurua* ei ollut Cisse, olisin muuten hakennut Roadrunner-levyni ja pyytänyt nimmarin:)
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Kyllähän Matikainen niin ahne äijä on että se vielä tällä kaudella jääkoneen puikoissa nähdään, sitte hän vielä valjastaa sukulaisensa järkkäreiksi ja myymään nakkeja ja kaljaa. Ensi kaudella sitten nähdäänkin otteluita Matikaiset vs Jokerit etc. Tämähän se Pentti pojan targetti on. Mä olen vaan luullut aina että HIFK on urheiluseura ja kannattanut sitä sen vuoksi, enää se sitä ei taida olla, vaan Matikaisen yksityinen businesshautomo. Harry on sentään ekonomi;), mutta Pentti vaan vanha tupperware konsulentti, ei taida Pentti päästä Harryn tasolle...
Menis nyt vaan Aran kanssa kauppaileen niitä Areenan aitioita ja jättäis HIFK:n rauhaan, vaan taitaa olla turha toive kun katsoo hallituksen koostumusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös