Näytä työpöytäsi

  • 37 894
  • 109

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Jaahas... kurkistus työpöydille, mitä seuraavaksi? Mikä on puhelinnumerosi tai kuppikokosi/munasi pituus?

Tässä tämä, vaatimattoman nuoren wannabe-toimittajan työpöytä... tunnistatko kuvan vaikuttajat? Onko tuo vain lavastettu taustakuva vai ei...?

Cairnsin desktop
 
Viimeksi muokattu:

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pitäisi varmaan vähän siivota..
 

Liitteet

  • image6.jpg
    image6.jpg
    51,9 KB · kertaa luettu: 1 572

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Pitäähän sitä kerran elämässä osallistua reality-sarjaan.
 

Liitteet

  • desktop.jpg
    desktop.jpg
    55,4 KB · kertaa luettu: 1 561

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue

bunghole

Jäsen
Sehän nyt muuttuu päivittäin mutta lähetän nyt tällaisen yhdenlaisen version. Lisäksi on muutettu XP:n Tervetuloa-ikkuna ja Bootskin sekä muita pikkujuttuja. Roinaa ja ohjelmia työpöydän ym. muokkaamiseksi on koneella melko reilusti mutta vain pieni osa siitä on kerralla käytössä. Alkuperäisestä XP:stä ei ole yleensä ulkoasullisesti paljoakaan jäljellä. Tällä hetkellä muokkaus on kevyttä eikä perusrakenteisiin ole puututtu kun taas välillä työpöytä ja tervetuloa-ikkuna on rakennettu Apple-tyyliin.
 

Liitteet

  • tyopoyta.jpg
    tyopoyta.jpg
    80,7 KB · kertaa luettu: 1 017

zeizei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, TPS, Vaasan Sport
Nostetaas tätäkin ketjua ylöspäin. Tässä tämänhetkinen työpöytäni http://koti.mbnet.fi/zeizei1/moon.JPG
Lisäksi olen tekemässä jääkiekko aiheista työpöytää, tähänmennessä olen saanut valmiiksi NHL, SM-liiga ja Mestis joukkueiden logot, lisäksi joukkueen logoa klikkaamalla pääsee kyseisen joukkueen kotisivuille. Lisäksi laskurit laskevat aikaa liigojen alkuun. Tarkoitus olisi vielä lisätä ainakin ottelujen tulosseuranta ja suorat linkit tarkempiin virallisiin tulosseurontoihin. Todennäköisesti lisään myös suorat linkit nettiradioihin jotka lähettävät otteluita. Tässä tämänhetkinen tilanne http://koti.mbnet.fi/zeizei1/canada1.JPG
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Menee vähän aiheen sivusta, mutta kävin hakemassa välittömästi windows blindsin. kun näin muutamia kuvia täällä... se on kyllä erinomainen ohjelma ja tuo kivasti uutta eloa työpöytään.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
^ööh, kerroppa nyt vähän mitä tuo teki, kun oli aikeissa joskus itsekin hommata mutta jäi sitten.
Ja heitä vaikka joku esimerkkikuva vielä.
 

bunghole

Jäsen
Vincent kirjoitti:
Menee vähän aiheen sivusta, mutta kävin hakemassa välittömästi windows blindsin. kun näin muutamia kuvia täällä... se on kyllä erinomainen ohjelma ja tuo kivasti uutta eloa työpöytään.

Itse aloin modaamaan työpöytääni blindsillä mutta huomasin tarvitsevani kokoajan uusia ohjelmia jotta sain uusia ominaisuuksia käyttöön eikä modaamista meinannut voida lopettaa. Tällä hetkellä olen muutellut vain työpöytää hieman kun jossain vaiheessa ei käyttöjärjestelmää tunnistanut Windowsiksi. Kaikki perusrakenteetkin on muutettavissa esim. MacOsX:n näköisiksi. Voin luvata että toimivuudessakin tulee ongelmia jossain vaiheessa kun mennään tarpeeksi pitkälle mutta noissa ohjelmissa on se hyvä puoli että muutokset eivät ole peruuttamattomia. Riittää kun poistaa noiden ohjelmien asennukset.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
B1 kirjoitti:
Pitäisi varmaan vähän siivota..

Mä oon ihan koukussa tuohon kaunokaiseen joka sun työpöydällä venyttää. Sano että se on sun vaimo, niin tuun Nissenä yöllä käymään. "Hoitelen" sut, sanon "oon syytön ja sillä sipuli" ja karkaan sen kanssa Karibialle.
 

bunghole

Jäsen
jlammi kirjoitti:
http://www.takaisin.fi/~jlammi/tyopoyta2.jpg

Siinä pojille ja miksei tytöillekin ihmettelimistä, tämän hetkinen tilanne. Resona on 1280*1024 85 hertsillä, 19" monitori. Suhteellisen siisti työpöytä, mitään juuri turhaa kamaa siellä.

Ei juuri mitään turhaa? Itse en laita työpöydälle kuin aivan pakolliset pikakuvakkeet, loput Käynnistä-valikossa. Näin siksi että nuo pikakuvakkeet hidastavat koneen käyttöä ja niiden lisäily ja poistaminen aiheuttaa turhia polkuja ja merkintöjä rekisteriin. En nimittäin usko että käytät kaikkia noita ohjelmia päivittäin tai edes viikoittain. Jos käytät niin silloin et varmaan muuta teekkään kuin istut koneella. Mutta makuasioitahan nämä ovat. Rekisterin tosin pidän puhtaana EasyCleanerilla säännöllisesti puhdistamalla.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
erture kirjoitti:
Ei juuri mitään turhaa? Itse en laita työpöydälle kuin aivan pakolliset pikakuvakkeet, loput Käynnistä-valikossa. Näin siksi että nuo pikakuvakkeet hidastavat koneen käyttöä ja niiden lisäily ja poistaminen aiheuttaa turhia polkuja ja merkintöjä rekisteriin. En nimittäin usko että käytät kaikkia noita ohjelmia päivittäin tai edes viikoittain. Jos käytät niin silloin et varmaan muuta teekkään kuin istut koneella. Mutta makuasioitahan nämä ovat. Rekisterin tosin pidän puhtaana EasyCleanerilla säännöllisesti puhdistamalla.


Jep jep. Olet asian ytimessä siinä että istun koko päivän koneella, mutta joo senhän nyt tietää suurin osa kavereistani. ;) Itseasiassa työpöytäkin oikeastaan aika turhaa loppupeleissä, tärkeämpi on pikakuvakkeet taskbarissa josta pääsee helposti työpöydällekkin jos on monta eri softaa auki yhtaikaa en edes jaksa mennä käynnistä-valikkoon. Isolla näytöllä sillä nyt ei niin väliä ole.

Rekisteri/Spywaret puhdistuu Giant Antispywarella kerran päivässä automaattisesti.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Aika monella tuntuu olevan tuo "404" -aiheinen taustakuva. Musta aika tylsä? Aika hienoja kuvia kuitenkin joillain, kyllä se selkeys on aika pop. Mun MacOs9:n ikonostaasissa näyttäisi olevan jako iTunes+musa/Photoshop/nettikuvakkeet. Taustakuvia tulee huvikseen askarreltua itse jonkun verran, aika kissapainoitteista jostain syystä. TPS/Kobra-Riikan jotkut ovat nähneetkin. Scifisarja Fireflyn Morena Baccarin näyttäisi kuikuilevan tällä hetkellä. Keskity tässä sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös