Mielikkiaiheeni...olin niin helkkarin tyytyväinen Nelosen Sport Pro-kanavaan, mutta tämä murheen ja ahdistuksen määrä siitä syystä ettei Pro 2 näy mulla millään helvetin tavalla on mittaamaton.Voisi tehdä gallupin, että kuinka monella jatkoaikalaisella tuo Pro 2 oikeasti näkyy, kun ainakin Welhon asiakkaat ovat kokonaan sen tavoittamattomissa.. Älytöntä perseilyä, että Nelonen varta vasten siirtää merkittäviä pelejä tuolle kanavalla, kun tietävät, etteivät kaikki näe sen lähetyksiä. Enää olisi puuttunut, että pari finaaliakin olisi laitettu "kakkoselle"...
Palautetta olen antanut sekä Welholle (neuvottelut edelleen kesken) että Neloselle (ei vastausta). Niin sitä sitten pitää vaan tiukasti pyrkiä selvittämään esim. suoria NHL-lähetyksiä odotellessa että tuleehan se nyt varmasti sieltä ykkösen puolelta se matsi.
Miksi ihmeessä pitää olla 2 maksullista urheilukanavaa kun kuitenkin suuri osa lähetettävästä materiaalista on uusintoja? Vai tuleeko niitä suoria lähetyksiä sitten niin valtavasti samaan aikaan?