Näkyykö kotitaloudessasi Nelonen Pro 2-kanava?

  • 5 278
  • 15

Saatko kotiisi Nelonen Pro 2-kanavan näkyviin?

  • Kyllä saan.

    Ääniä: 37 26,1%
  • No enpä saa.

    Ääniä: 105 73,9%

  • Äänestäjiä
    142

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voisi tehdä gallupin, että kuinka monella jatkoaikalaisella tuo Pro 2 oikeasti näkyy, kun ainakin Welhon asiakkaat ovat kokonaan sen tavoittamattomissa.. Älytöntä perseilyä, että Nelonen varta vasten siirtää merkittäviä pelejä tuolle kanavalla, kun tietävät, etteivät kaikki näe sen lähetyksiä. Enää olisi puuttunut, että pari finaaliakin olisi laitettu "kakkoselle"...
Mielikkiaiheeni...olin niin helkkarin tyytyväinen Nelosen Sport Pro-kanavaan, mutta tämä murheen ja ahdistuksen määrä siitä syystä ettei Pro 2 näy mulla millään helvetin tavalla on mittaamaton.

Palautetta olen antanut sekä Welholle (neuvottelut edelleen kesken) että Neloselle (ei vastausta). Niin sitä sitten pitää vaan tiukasti pyrkiä selvittämään esim. suoria NHL-lähetyksiä odotellessa että tuleehan se nyt varmasti sieltä ykkösen puolelta se matsi.

Miksi ihmeessä pitää olla 2 maksullista urheilukanavaa kun kuitenkin suuri osa lähetettävästä materiaalista on uusintoja? Vai tuleeko niitä suoria lähetyksiä sitten niin valtavasti samaan aikaan?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei näy ei, kun menivät muuttamaan sopimuksen ehtoja. Laiskana miehenä protestoin hiljaisesti keskisormi pystyssä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulla näkyisi, ei kylläkään kiitosta Turun Kaapelitelevisiolle, vaan Elisa Viihde-paketille, jonka IPTV-valikosta ko. kanava löytyy. En kuitenkaan ole ostanut kyseistä kanavaa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei näy ei, kun menivät muuttamaan sopimuksen ehtoja. Laiskana miehenä protestoin hiljaisesti keskisormi pystyssä.
Itsellä vähän sama homma. Hieman sekavat systeemit ja pari eri kanavaa pitäisi olla, niin en panosta kiekon katseluun tv:stä ollenkaan.

Sillon kun Canal+ näytti pelit niin maksoin (toki itsellä Canal+ tilauksen syynä oli Valioliiga-futis), mutta tällä hetkellä maksukanavia en ota.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä näy, mulla on kaikki maksukanavat Soneran kotitv:n kautta, mainio ratkaisu, mutta eivät tosiaan saaneet kumpaakaan Sport Pro:ta valikoimiinsa tuon kakkosen perseilyn myötä. Vaasassa saisi paikallisoperaattorin (Anvia) kautta tuon otettua, mutta siinä piti tehdä joku 12kk soppari muistaakseni kolmenkympin kuukausimaksua vastaan, no deal!

Onhan tämä aivan käsittämättömän naurettavaa touhua, kun nuo ovat jakautuneet useammalle eri kanavalle.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä näkyy. Viasat Kulta-paketissa näkyvät molemmat Pro-kanavat. Operaattorina LumoTV. Vähän aikaa oli Pro2 pimeänä, mutta onneksi saivat sopimuksen aikaan.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei näy. Itselläni plustv:n omapaketti plus Canal total enkä hommaa mitään nelonen-pakettia parin ottelun takia. Sitten kun toi sport2 tulee omaan pakettiin (ei tule ikinä.) niin ottaisin sen. Tykkään kyllä enempi Urhon lähetyksistä joten katsoisin finaalitkin mieluummin sieltä. Canalin aikaan asia oli mielestäni kaikkein paras. Runkkari Canalilta ja vinaalit neloselta. Kiitos vaan taas kilpailuvirasto.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Antenninvahvistimella saan näkymään, joitakin päiviä on vuodessa jolloin pelit eivät näy pätkimisen takia.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meillä on Canal Digital satelliitti ja Viihde HD paketin 69 kanavaa ja siihen vielä MTV:n kanavat päälle. Digiboxi näyttää myös maanpäällisen verkon kanavat, kun antenni katolta löytyy, mutta korttipaikkoja on vain yksi ja tuskin siinä edes toimisi muut kuin canalin kortit, kun on canalin boxi.

Onneksi näkyy 3D:nä espanjan fudista tai siis näkyisi jos olisi 3D telkku.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Kyllä saan/sain. Se tosin ties rinnakkaiskortin menoa, joten nyt vaimokekin saa nauttia esim PGA-golffista. Perheonnea odottaessa...
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Eipä tuo kuulu Soneran Koti TV:n tarjontaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Näkyyhän tuo. Lisäkuluja se tosin tiesi, sillä PlusTv:n 9 kanavan paketti piti vaihtaa 7 kanavan Verraton-paketiksi + 2 kanavan Sport Pro-paketiksi. Antennin välityksellä siis nämä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Voi jeesus taas kysymyksenasettelua. Saatko(=saisitko) näkyviin on eri asia kuin näkyykö. Nyt täällä vastataan kahteen eri kysymykseen.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Minulla ei ole koskaan ollut maksukanavia. Urheilukanava näkyi. Sitten, kun Urheilukanava lopetti, tilalle tuli Nelonen Sport (ja Nelonen Sport Pro). Nelonen Sport näkyi. Sitten, kun Nelonen Sport lopetti, tilalle tuli puolentoista kuukauden ajaksi Nelonen Pro 2. Nelonen Pro 2 näkyi. Nyt, jos tilaisin Nelonen Pro 2 -kanavan, käsittääkseni se ei enää näkyisi, koska olen DNA:n asiakas. Mistä tämä johtuu, että vuoden alussa näkynyt kanava enää näkyisi, vai olenko vain ymmärtänyt väärin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös