Kaikki viestit PAHAA JOULUA -ketjuun ovat näkemättä gaggaa. Naattikaa juhlista, hyvät ihmiset. Tai jos ette naati, niin hajotkaa itseenne.Viesti HYVÄÄ JOULUA!-ketjuun marraskuun 13. päivä on näkemättä paskaa.
Juu paitsi että mä pidän joulusta... kun on joulu.Kaikki viestit PAHAA JOULUA -ketjuun ovat näkemättä gaggaa. Naattikaa juhlista, hyvät ihmiset. Tai jos ette naati, niin hajotkaa itseenne.
Ai siis tämä (ps. mökkireissu) maikkarin yritys saada oma Vain Elämää? Todellakin!Mökkiretki. Olen aika varma, että kuuluu tämän otsikon alle.
Tuntematon sotilas (2017).
Kansalainen Uuno Turhapuro
Jostain syystä vaihdoin kanavalle kun tämä nyt sattuu tuolta tulemaan, ja on kyllä jopa maikkarin tason tuntien uskomattominta paskaa, mitä on tullut todistettua.Kansalainen Uuno Turhapuro
No kyllähän tuon Slushin ympärillä on aikamoinen hype tällä hetkellä, jos ei nyt huuma-sanaa halua käyttää. Kulttuuritehdas Korjaamolta Messukeskukseen ja yhdeksi Euroopan johtavista kasvuyritystapahtumista. Puhujia Al Goresta Samsungin päästrategiin. Mutta huumaa kyllä siinäkin mielessä, että Slush näyttää herättävän kiinnostusta muissakin kuin startup-piireissä ja Slush halutaan mennä kokemaan paikan päälle. :) Itse tervehdin Slushia ilolla, mutta ehkä ilmankin pärjään."HS seuraa Slush-huumaa hetki hetkeltä"
Anteeksi, olen yrittäjähenkinen, mutta hold your horses. Huuma? Mikä vitun huuma?
Tähän vahva sama. Yhtään elokuvaa en ole nähnyt, enkä haluakaan.Star Wars
Star Wars
Tähän vahva sama. Yhtään elokuvaa en ole nähnyt, enkä haluakaan.
Onneksi teitä on muitakin, sillä luulin jo olevani yksin tämän asian kanssa.
Minultakin on jäänyt kaikki Star Warsit näkemättä ja niin saa olla jatkossakin. Jo pelkästään, kun näkee kuvia niistä elokuvan hahmoista saa ihmettelemään, että mikä helkkari tollasissa voi aikuisia ihmisiä kiinnostaa.
Mitäh? Eikö mikään ole enää pyhää saatana.Kymppitonni Cristal Snow'n juontamana.
Väheneekö tuossa päivityksessä juontajan älykkyys tahi naisellisuus?Mitäh? Eikö mikään ole enää pyhää saatana.