Hmm... Ainakin Petrell itse sanoi Jokereissa pelanneensa? Täytyy varmistaa joskus vielä uudestaan :)Rebel kirjoitti:Itseasiassa Karhu-Kissojen ja Kojon junnu, pelasi ainakin vielä jossain E- tai F- ikäisenä sielläpäin. :)
Hmm... Ainakin Petrell itse sanoi Jokereissa pelanneensa? Täytyy varmistaa joskus vielä uudestaan :)Rebel kirjoitti:Itseasiassa Karhu-Kissojen ja Kojon junnu, pelasi ainakin vielä jossain E- tai F- ikäisenä sielläpäin. :)
Mua ei pärstä häiritse ollenkaan, vaan nimenomaan savolaisuus ja yritys leikkiä stadilaista. Selkeästi HIFK:hon kuuluvaa toimintaa.Panzerfaust kirjoitti:Sen verran kommenttia OJ:n ärsyttävyyteen, että suurimpana syynä 'ei kiitos meille' -reaktioon Jokisen kohdalla on yhdistelmä ja nimenomaan yhdistelmä: ärsyttävän ruma pärstä ja savolaisella aksentilla stadilaisen leikkiminen.
Tuomas kirjoitti:Hmm... Ainakin Petrell itse sanoi Jokereissa pelanneensa? Täytyy varmistaa joskus vielä uudestaan :)
Mabo kirjoitti:Olen täysin varma, että tältä julkaisemattomalta listalta löytyy ainakin numero 26, Ikijokerin tunnettu syntipukki, Jan Latvala.
Hele kirjoitti:Omaksi järkytyksekseni huomasin eilisessä Ilta-Sanomissa Jan Latvalalle maksetun liksan suuruuden vuodelta 2005. Se oli muistaakseni 111 000 euroa,
Panzerfaust kirjoitti:JHag on vielä elossa, hienoa!
Näinhän se nykyisellään on, että palkkasotureita on liigapelureista yli 95 %. Omalla tavallaan harmi, mutta onhan tähän jo totuttu. Toisaalta koska asia on näin, niin nykyisellään sitä mielellään lukee pitkään/menestyksellisesti joukkueessa pelanneet kaverit "omiksi". Näin on esim. juuri Tomekin kanssa, kyllä häntä väkisinkin tulee pidettyä Jokerina ja aivan eri lailla vituttaisi Tomekin siirtyminen naapuriin kuin esim. Saarisen Pasin joku vuosi sitten.JHag kirjoitti:Muut ovat palkkasotureita ja harva on imenyt äidinmaidossaan HIFK / Jok -elementtejä.