Näitä miehiä ei ikinä Jokereihin!

  • 15 024
  • 57

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Rebel kirjoitti:
Itseasiassa Karhu-Kissojen ja Kojon junnu, pelasi ainakin vielä jossain E- tai F- ikäisenä sielläpäin. :)
Hmm... Ainakin Petrell itse sanoi Jokereissa pelanneensa? Täytyy varmistaa joskus vielä uudestaan :)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Panzerfaust kirjoitti:
Sen verran kommenttia OJ:n ärsyttävyyteen, että suurimpana syynä 'ei kiitos meille' -reaktioon Jokisen kohdalla on yhdistelmä ja nimenomaan yhdistelmä: ärsyttävän ruma pärstä ja savolaisella aksentilla stadilaisen leikkiminen.
Mua ei pärstä häiritse ollenkaan, vaan nimenomaan savolaisuus ja yritys leikkiä stadilaista. Selkeästi HIFK:hon kuuluvaa toimintaa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tuomas kirjoitti:
Hmm... Ainakin Petrell itse sanoi Jokereissa pelanneensa? Täytyy varmistaa joskus vielä uudestaan :)

Tiedän vain pelanneen Karhu-Kissoissa varmasti(broidin kanssa samassa jengissä, niin faija muisti sitä kautta), mutta muistaakseni tuli Kissoihin Kojosta. Samoin IFK:hon kyllä Kissojen kautta, mutta olisiko sitten käynyt Jokereissa kokeilemassa jossain välissä?
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mabo kirjoitti:
Olen täysin varma, että tältä julkaisemattomalta listalta löytyy ainakin numero 26, Ikijokerin tunnettu syntipukki, Jan Latvala.

Omaksi järkytyksekseni huomasin eilisessä Ilta-Sanomissa Jan Latvalalle maksetun liksan suuruuden vuodelta 2005. Se oli muistaakseni 111 000 euroa, joten voidaan hyvällä omalla tunnolla kutsua Latvalaa vähintäänkin ylipalkatuksi. Taitaa olla kaverilla todella hyvät puhelahjat tai Jokereissa todellakin hämäännyttiin kaverin tasosta, kun hän pelasi Lahdessa. Onhan kaveri ok pakki, mutta että yli 110 tuhannen euron arvoinen...
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Hele kirjoitti:
Omaksi järkytyksekseni huomasin eilisessä Ilta-Sanomissa Jan Latvalalle maksetun liksan suuruuden vuodelta 2005. Se oli muistaakseni 111 000 euroa,

Jep. Tämä on taas sitä masailua Virmaselta minkä luovuttaisin mielelläni naapurin Pentti Sedälle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Panzerfaust kirjoitti:
JHag on vielä elossa, hienoa!

Liioittelua eli hyperbolaa puhtaimmillaan! Siis tuo hienoa -osuus.

Onhan Tomekissakin ihan samat elementit kuin OJ:ssa; kiteetä eli miesietä vielä pitkään mongertanut (vieläkin?) sossun kautta totokioskille matkaavan mannen näköinen sälli. Very annoying! OJ on pelaajana sen verran kovempi kuin Tomek, että kurpitsapäisyyden sallin hänelle mielihyvin. Siis kyllähän jumalaisen kaunis nainen saa puhua vaikka turkua tiukan paikan tullen. Mutta: enpä sanoisi ei Tomekillekaan koskaan, jos häneltä saisi erase-toiminnolla pois jokerikytkennät. Äh, en mä oikeasti laske ikoneiksi kuin Jeren ja Variksen nykyisistä HIFK / Jok -miehistä. Muut ovat palkkasotureita ja harva on imenyt äidinmaidossaan HIFK / Jok -elementtejä. Tämä sota elää vain nettisaitilla. Jonka kirjoittajistakin suurin osa on itsekin originaalisti muualta kuin pyhästi rakastamansa seura.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JHag kirjoitti:
Muut ovat palkkasotureita ja harva on imenyt äidinmaidossaan HIFK / Jok -elementtejä.
Näinhän se nykyisellään on, että palkkasotureita on liigapelureista yli 95 %. Omalla tavallaan harmi, mutta onhan tähän jo totuttu. Toisaalta koska asia on näin, niin nykyisellään sitä mielellään lukee pitkään/menestyksellisesti joukkueessa pelanneet kaverit "omiksi". Näin on esim. juuri Tomekin kanssa, kyllä häntä väkisinkin tulee pidettyä Jokerina ja aivan eri lailla vituttaisi Tomekin siirtyminen naapuriin kuin esim. Saarisen Pasin joku vuosi sitten.

Tämä äidinmaito homma on kannattajien osalta hämärä tai sitten olen syntynyt pelimieheksi. Kaiken järjen mukaan minun olisi äidinmaidosta pitänyt imeä enemmänkin naapurivaikutteita mutta mitä vielä, kävi päinvastoin. Tai sitten mä jo todella skidinä hokasin naapurin mamman paremmat daisarit.
 

Xteemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olli Jokinen. Sama se, puhuuko savoa vai onko ruma, olennainen on sanottu ketjun otsikossa. Ei Jokereihin. OJ on mahdollisimman epäjokeri. Nielikäinen ja Mäkiaho sopivat seuraavaan draftiin. Ei Jokereihin, oli heidän pelityylistään mitä mieltä hyvänsä. Erittäin epäjokereita. Elomot ei ei.
Toinen kategoria on tietenkin vieraat ikonit, joita on vaikea kuvitella koskaan narripaitaan. Eli muiden seurojen petevarikset: Ojanen, Raipe. Jere, Koivut
Kolmas kategoria on muuten vaan Kärppiin, Julleihin ja Tepsiin leimautuneet. Näitähän on suurin vaara joutua nielemään pitkin hampain.
Neljäs kategoria on jo nähdyt tapaukset. Hehän ovat monet sangen tyypillisiä jokereita, koska epäonnistujia on aina ollut, kuka mistäkin syystä. Siitä huolimatta ei kaivata takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös