Näinpä julkkiksen, tai ainakin sen kaksoisolennon

  • 1 652
  • 8

Ralph

Jäsen
Ketjun idea on kuin "Bongaa julkkis" ja "Kuin kaksi marjaa" välimuoto. Eli bongaa julkkiksen se toinen marja.

Olen tämän ketjun perustamista aiemminkin miettinyt, kun on tullut noita kaksoisolentoja nähtyä ja ajateltua, ettei tuo voi olla tuossa, sen julkkiksen on pakko olla muualla. Nyt sitten pistin perustaen, kun odotin bussia Jean-Sebastien Gigueren kanssa. Tai siis hänen kaksoisolennonsa.

Kenen kaksoisolentoja muut palstalaiset ova viime aikoina nähneet?
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Luultavasti lähiaikojen kovin bongaus oli erehdyttävästi Kalervo Kummolaa muistuttanut järjestysmies FC Lahti Akatemian ja MP:n välisessä jalkapallon Kakkosen ottelussa Lahdessa. Tuskinpa Khalervos itse nyt olisi moiseen tehtävään nöyrtynyt.

Joku Seiska olisi varmasti ottanut kuvan vastaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Oltiin Tukholmassa muutama vuosi sitten ja Djurgårdenin kaupunginosassa sijaitsevan kuppilan baarimikkona toimi silloin ilmiselvä Xavi Hernandez(tietämättömille: Pelaa FC Barcelonassa ja on ulkonäöltään todellinen perus-rantamanolon perikuva). Silloin todettiin porukalla, että ilmeisesti Barça ei maksa Xaville riittävästi liksaa, kun pitää sivuduunina pitää kuppilaa pystyssä Tukholman kaupunginosassa...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse kävin muutama vuosi sitten kaverini kanssa ihan vitsillä jo edesmenneessä Tampereen keskustan räkälässä, Puolimatkan krouvissa. Siellä istui spurgujengin mukana halpaa kaljaa kittaamassa silloinen Tasavallan Presidenttimme, Tarja Halonen.

Seiska olisi varmaan maksanut hyvin tästä kuvasta. Toisaalta jokaisella itseään kunnioittavalla valtionpäällä on näitä kaksoisolentoja vihollisen agenttien hämäämiseksi. Saddamillakiin oli huhujen mukaan kymmeniä. Eikös joku salaliittoteoria ole, että oikea Saddam kuoli jo ensimmäisessä Persianlahden sodassa, ja tämä hirtetty oli sitten valtaan noussut kopio?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Itse kävin muutama vuosi sitten kaverini kanssa ihan vitsillä jo edesmenneessä Tampereen keskustan räkälässä, Puolimatkan krouvissa. Siellä istui spurgujengin mukana halpaa kaljaa kittaamassa silloinen Tasavallan Presidenttimme, Tarja Halonen.

Sama bongaus! Paikkana oli tosin Helsingin Käpylässä, vai onkohan jo Koskelan puolella oleva Old Sophie niminen ravitsemusliike.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sama bongaus! Paikkana oli tosin Helsingin Käpylässä, vai onkohan jo Koskelan puolella oleva Old Sophie niminen ravitsemusliike.

Todistaa siis sen, että Tarjalla on myös tämä spekuloimani kaksoisolentojen armeija. Ehkä tämä osaltaan selitti sen, miksi Halosen kansansuosio oli niin suuri. Tämä kaksoisolennot auttoivat kansan unohdettujen sielujen parissa tehtävässä PR-työssä...

Tämä myös selittää sen, miksi reilu kymmenen vuotta sitten eräs hervantalainen alkoholisoitunut kylähullu väitti minulle saaneensa 60-luvulla Haloselta tippurin, joka kirvelisi vieläkin... tämä tapahtui Herwoodissa silloisen K-market Tapsantosin pihalla... en siis hakeutumalla hakeudu näiden hauskojen tyyppien seuraan, heihin vain törmää...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Katsoin kerran peiliin ja ajattelin, että voi Jeesus tuotakin näkyä. Olen siis nähnyt itsessäni julkkis-Jeesuksen pitkätukkaisen, parrakkaan kaksoisolennon. Toivottavasti minua ei tästä hyvästä ristiinnaulita.

Toinen tuleminen ei minulta onnistu käden (kirjaimellisessa) käänteessä, tunti täytyy vähintään lepäillä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Luultavasti lähiaikojen kovin bongaus oli erehdyttävästi Kalervo Kummolaa muistuttanut järjestysmies FC Lahti Akatemian ja MP:n välisessä jalkapallon Kakkosen ottelussa Lahdessa. Tuskinpa Khalervos itse nyt olisi moiseen tehtävään nöyrtynyt.

Joku Seiska olisi varmasti ottanut kuvan vastaan.
Aikoinaan, kuvatietojen perusteella talvella 2002, bongailtiin joltain Viikkarin laivalta myös hyvinkin paljon Kal€a muistuttava baarimikko. Kysyttäessä ei ollut minkään sortin sukulainen ja oli yhteisestä ulkonäöstä saanut kuulla paljonkin ja muutenkin tietoinen. Ei ollut kuitenkaan luonteeltaan mikään jyrähtelijä, vaan hemmetin rento ravintola-alan ammattilainen, jonka palveluita käytimme hyväksemme mielihyvin risteilyn ajan. Rentona miehenä poseerasi myös hyvin Kalemaisella ilmeellä kuvassa, jonka halusin ottaa.
 

Liitteet

  • DSC00252.JPG
    DSC00252.JPG
    90,5 KB · kertaa luettu: 409
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös