Myrrälle kenkää!?

  • 14 098
  • 130

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse näen sen että ellei joukkue herätä tunteita kannattajissa niin intohimo on kuollut. Ei ne futisfanitkaan euroopassa oo sillai että ihan sama miten omat pelaa kunhan seuraillaan. Kyllä kannattamiseen kuuluu suuret tunteet.
 

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Itse näen sen että ellei joukkue herätä tunteita kannattajissa niin intohimo on kuollut. Ei ne futisfanitkaan euroopassa oo sillai että ihan sama miten omat pelaa kunhan seuraillaan. Kyllä kannattamiseen kuuluu suuret tunteet.
Naulan kantaan. Itselleni KooKoo on intohimon asia ja sen takia välillä tuotantoni tänne jatkikseen ei ole siisteimmästä päästä. Totta kai oman seuran takana seistään kuolemaan asti, mutta itse en henkilökohtaisesti pysty katsomaan tuollaista logon päälle paskomista mitä suurin osa joukkueesta tällä hetkellä harrastaa. Silloin kuin seuran paita vedetään niskaan, asenteen tulisi oli 110% aina. Se on sitä suurinta kunnioitusta seuraa ja kannattajia kohtaan.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Naulan kantaan. Itselleni KooKoo on intohimon asia ja sen takia välillä tuotantoni tänne jatkikseen ei ole siisteimmästä päästä. Totta kai oman seuran takana seistään kuolemaan asti, mutta itse en henkilökohtaisesti pysty katsomaan tuollaista logon päälle paskomista mitä suurin osa joukkueesta tällä hetkellä harrastaa. Silloin kuin seuran paita vedetään niskaan, asenteen tulisi oli 110% aina. Se on sitä suurinta kunnioitusta seuraa ja kannattajia kohtaan.
Juuri näin, en oo koskaan oikein ymmärtänyt ns. "sokeaa kannattamista", ihan kun joukkueella ja seuralla ei olisi mitään velvollisuuksia maksavia asiakkaita ja kannattajia kohtaan. Pahimpana esimerkkinä kannattaa käydä facebookin käyttäjien lukemassa eilisen ottelun jälkeisen julkaisun kommentteja, jossa eräs itseään parempana kannattajana pitänyt henkilö julkaisi melkoisen monologin siitä mitä on oikea kannattaminen, melkoista potaskaa ja itsensä jalustalle nostamista.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naulan kantaan. Itselleni KooKoo on intohimon asia ja sen takia välillä tuotantoni tänne jatkikseen ei ole siisteimmästä päästä. Totta kai oman seuran takana seistään kuolemaan asti, mutta itse en henkilökohtaisesti pysty katsomaan tuollaista logon päälle paskomista mitä suurin osa joukkueesta tällä hetkellä harrastaa. Silloin kuin seuran paita vedetään niskaan, asenteen tulisi oli 110% aina. Se on sitä suurinta kunnioitusta seuraa ja kannattajia kohtaan.
Jääkiekkopuolella sallitaan pelin luonteeseen sopiva, raikaskin tuulettelu. Hyvä niin. Pesäpallokeskustelussa olisimme jo kaikki bannissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös