Mainos

Myllys sittenkin Ruotsiin?

• 11 894
  • 111

Carlos

Jäsen
Re: Chelly

Viestin lähetti Cannibal
No eihän tällaiseen naurettavaan ketjuun voi muuten vastata kuin naurettavalla ja sivistymättömällä tavalla. Kun katsotaan otsikkoa, nähdään jo ketjusta kaikki olennainen ja uskottavuus meni siinä.

*snip*

Kyllä tuollaisista kommenteista todellakin joulumielikin menee...samaten tällaisista huhuketjuista, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ja lisäksi ärsyttää tuollainen paskanpuhuminen.

On tainnut kannipaalin joululahjat olla patterin välissä kun noin on mieli matalalla. Ihmettelen todella tätä suhtautumista, sillä todellakin jos joku (pienikin) lehti uutisoi Myllyksen mahdollisesta siirrosta, on siinä jotain todellisuuspohjaakin. Eri juttu on jos kannipaali ei kirveelläkään suostu luopumaan Jamosta, mutta tämä on lähinnä roskien maton alle lakaisua.

Tällä palstalla monet Blues-fanit katsovat omaa joukkuettaan objektiivisesti ja osaavat nähdä siinä olevan niin hyvää kuin huonoakin suhteellisen värittömin lasein, mutta sitten on näitä kenen mielestä Blues on maailman paras, ikinä ei ole tehty mitään väärin, kaikki pelaajat on loistohankintoja, ja kaikki pelaavat 110 prosenttisen kauden. Jos joku on toista mieltä, se on täysi **sipää, koska se uskaltaa olla toista mieltä ja vieläpä perustella mielipidettään.

Että jos vaikka löysättäisiin vähän turboruuvia, huhut ja spekulaatiot ovat kiekon seuraamisen suola, joskus jopa osuvat oikeaan.

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Huoltajilla kiirettä myös Espoossa

Viestin lähetti Tommy
Stuntit kehiin:
- Pasi Nurminen
- Jussi Markkanen
- Vesa Toskala
- Antero Niittymäki
- Fredrik Norrenna
- Sakari Lindfors
- Kari Lehtonen
- Juuso Riksman

Vai onko Blyyssissä oikein palkattu ompelija:D :D :D

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Re: Re: Chelly

Viestin lähetti Carlos

sillä todellakin jos joku (pienikin) lehti uutisoi Myllyksen mahdollisesta siirrosta, on siinä jotain todellisuuspohjaakin.

Siis pienet lehdethän saattavat julkaista aivan mitä huhuja tahansa. Jos toi olisi jossain Expressenissä tai Aftonbladetissa niin sitten voitais todellakin spekuloimaan mutta noi Alueuutisten tasoiset pikkulehdet todellakin voivat kirjoitella aivan mitä sattuu.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Re: Chelly

Viestin lähetti Daespoo

Siis pienet lehdethän saattavat julkaista aivan mitä huhuja tahansa. Jos toi olisi jossain Expressenissä tai Aftonbladetissa niin sitten voitais todellakin spekuloimaan mutta noi Alueuutisten tasoiset pikkulehdet todellakin voivat kirjoitella aivan mitä sattuu.

Usein se on vain niin, että nämä paikallislehdet tietävät siellä tapahtuvista asiosta paljon paremmin kuin nämä valtakunnalliset. Siihen en ota kantaa, onko tämä huhu totta vai ei. Enpä usko...

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pikkulehdillä on huomattavasti pienempi kynnys julkaista huhuja kuin isoilla lehdillä. Jos toi olisi ollut jossain isossa lehdessä niin sillon sitten huolestuisin koska isojen lehtien pitää omata jotain faktaa johon perustavat huhunsa, pelkästään maineensa takia. Pikkulehdillä tätä ongelmaa ei ole, huomiota on saatava kaikella mahdollisella tavalla.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Blues on kumonnut nämä sopimuserimielisyys huhut.

Käykää siellä nettisivuilla ja klikatkaa kysy ja blues vastaa osiota, siellä lukee lyhyesti ja ytimekkäästi, että EI,

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kimmo Kapanen Myllyksen housuihin?

Niin, itse olen kuullut samaisen asian tiimoilta huhuja että Myllys korvaisi Björklövenin Marko Rantasen ja Rantanen ottaisi vastaavasti Jamon paikan.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: Kimmo Kapanen Myllyksen housuihin?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse olen kuullut samaisen asian tiimoilta huhuja että Myllys korvaisi Björklövenin Marko Rantasen ja Rantanen ottaisi vastaavasti Jamon paikan.

Täältä tähän

Olen pitänyt Ervaa aina persoonallisena henkilönä, mutta vastaisitko Erva vielä miksi otsikoit viestisi Kimmo Kapasesta ja kirjoitat juttusi Marko Rantasesta? Toisin sanoen, miksi käväisit editoimassa alkuperäisen Kimmo Kapanen <-> Jarmo Myllys -viestisi?

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Re: Kimmo Kapanen Myllyksen housuihin?

Viestin lähetti ervatsalo

Täältä tähän

No huhhuh että Hämeenlinnassa jaksetaan!! Ei Myllys EI ole lähdössä mihinkään!!!

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Toimittaja vastaa

Givetvis avslöjar vi inte våra källor, det vore att begå ett lagbrott.
Jag ansåg att källorna var tillförlitliga när jag skrev om Myllys.
Det kan hända att både jag och dem hade fel.
Men Björklöven bekräftade åtminstone att Myllys varit ett namn som
diskuterats inom föreningen. Men sedan var det kanske en osannolik önskan
som fanns i Björklöven, det är en annan sak.
Gott nytt år.
Daniel Nordström, VF-sporten
daniel.nordstrom@folkbladet.nu

Ja suomentamaan en lähde, ymärtäköön ken ymmärtää. :)

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: Toimittaja vastaa

Viestin lähetti Jaari
Givetvis avslöjar vi inte våra källor, det vore att begå ett lagbrott.
Jag ansåg att källorna var tillförlitliga när jag skrev om Myllys.
Det kan hända att både jag och dem hade fel.
Men Björklöven bekräftade åtminstone att Myllys varit ett namn som
diskuterats inom föreningen. Men sedan var det kanske en osannolik önskan
som fanns i Björklöven, det är en annan sak.
Gott nytt år.
Daniel Nordström, VF-sporten
daniel.nordstrom@folkbladet.nu

Ja suomentamaan en lähde, ymärtäköön ken ymmärtää. :)

Minä suomentaisin tuon vapaasti:

On mukava kirjoittaa kohujuttuja meidän pikku lehteen. Meillä on täällä Björklövenissä kova buumi päällä ja tällaiset Myllys-huhut on juuri sitä mistä kansa tykkää. Juttua kirjoitettaessa oli kuitenkin selvää, että Myllys ei koskaan tule pelaamaan Björklövenissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy