Myötätuntoa IFK:lle by Caloun&Ahonen

  • 475
  • 4

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Myötätuntoa HIFK:lle
Matsin sankarit ovat kumpikin entisiä HIFK:n pelaajia. Ahonen siirtyi Jyväskylään runsas vuosi sitten ja Caloun Espooseen viime kesänä. He eivät ole vahingoniloisia entisen seuransa vaikeuksista.

- Tunnen IFK:n pelaajia ja uskon, että nousu alkaa, kun he saavat yhden voiton alle. Meidän taakse he saavat silti jäädä, Ahonen hymähti.

- Minulla on IFK:sta paljon hyviä muistoja. Olen surullinen perinteikkään seuran puolesta, Caloun pysyi korrektisti samoilla linjoilla.

Calounin palveluksia sijalle 11 vajonnut IFK ei enää täksi kaudeksi tarvinnut.

- Sopimukseni purettiin viidessä minuutissa, ja nyt olen tyytyväinen Bluesissa, hän totesi.-IL
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Prjakhin!

Kyllä jengi osaa itsekin lukea Iltalehteä, Ilta-Sanomia jne. netistä. Ei tarvitse ainakaan suoraan kopioida juttuja tänne! Enpä usko että se on oikein suotavaakaan kopioida muiden juttuja tänne?!?!
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Prjakhin!

Viestin lähetti tiki10
Kyllä jengi osaa itsekin lukea Iltalehteä, Ilta-Sanomia jne. netistä. Ei tarvitse ainakaan suoraan kopioida juttuja tänne! Enpä usko että se on oikein suotavaakaan kopioida muiden juttuja tänne?!?!

Jos sallit olen kanssasi sekä samaa, että eri mieltä. Tosiaankaan ei kaikkia uutisia tarvitse uutisoida, ainakaan erillisen otsikon alle, mutta se, että jos jotain kopio on todellakin korrektia asia muuttamatta sisältöä oleellisesti ja samaan hengenvetoon on hyvä mainita lähde, josta asian on kuullut. Jutut muuttuvat meinaa yllättävän herkästi tahallaan tai tahattomasti omiksi kirjoituksiksi.

Koska ainakin itse olen hyvin kiinnostunut muiden seurojen asioista ja juoruista, mutta en todellakaan jaksa esim. ifk:oon kohdalla kiertää puolta tusinaa erilaisia joukkuetta koskevia sivuja, jotta saisin muodostettua jonkinlaisen mielipiteen asioista, on ihan mukava itse asiassa, että joku hakee niitä tänne helposti muiden luettavaksi.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Minäkään en olisi tätä juttua ikinä kuullut ellei joku olisi sitä tänne laittanut, kun en yleensä lue Ilta -lehteä tai -sanomia. On vain hyvä jos joku laittaa tänne näitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös