Myötätunto ketju

  • 4 136
  • 16

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Avataanpas myös tälläinen ketju. Ketjua voi käyttää, myös humoristisessa, sekä vakavasti otettavissa asioissa. Kenelle sinä antaisit myötätuntoa tai olet joskus ollut ajatuksissasi kyseisen henkilön paskasissa kalsareissa. Itselle kävi tänään näin:

Iäkkäämpi duunari työkaveri tuli kesälomaltaan töihin päivää liian aikaisin ja vapinoista päätellen syynä tähän tapahtumaan ei tainut olla työinnokkuus, vaan kesäloman aiheuttamat olotilat ja muistikatkokset. Naamassakin näytti olevan pari kesäloman aiheuttamaa kolhua. En ole koskaan nähnyt ennen, miten vaikeaa voi olla juoda kahvia kertakäyttökupista ja kävellä jokseenkin normaalisti. Kukkaro ja puhelinkin kuuleman mukaan on loman aikaan hävinnyt. Sitkeä mies kuitenkin kyseessä, joten kyllä se elämä siitä voittaa! Asiasta omaakin kokemusta, joten osasin soluttautua kyseisen henkilön olotilaan. Jos tälläinen myötätunto/sympatia ketju on jo olemassa, niin anteeksi. En ainakaan itse löytänyt.

Myötuntoa koen myös Matti Nykästä kohtaan. Liian helposti taitaa Matti olla vieläkin vietävissä. "Niin, jos et tietenkään uskalla, niin ei sitten".
 

Patamies#72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt koen myötätuntoa Italian pelaajaa kohtaan, jonka nimeä en muista, joka epäonnistui rangaistupotkussa. Oli muuten ensimmäinen pelaaja, joka epäonnistui, sen lisäksi oli 13. vetäjä ja Espanja teki tuon epäonnistuneen vedon jälkeen voittomaalin.
 

Ralph

Jäsen
Nyt koen myötätuntoa Italian pelaajaa kohtaan, jonka nimeä en muista.

Leonardo Bonucci. Itseäni ei nappaa kyseinen turnaus, mutta olen lähinnä harmissani Bonuccille, kun Juventus-mies epäonnistuu noin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tunnen myötätuntoa brasilialaisen jalkapalloa ammatikseen pelaavan Neymar Jr:n puolesta, koska hänellä on mitä ilmeisimmin ongelmia tasapainoaistinsa kanssa. Mut kyllä aavistuksen vituttaa kun italiaanot hävis. Balotelli olis ratkassut. No, ens vuonna uudestaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tunnen myötätuntoa tämän ketjun avaajaa kohtaan. Kyllä ne yhdyssanasäännöt vielä päähän tarttuu!
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä mä tunnen suurta myötätuntoa aina kun joutuu lukemaan noista firmojen yt-neuvottelut ja irtisanomisista. Itsekkin oon saanut kuulla että hommat loppuu ja tiedän sen tunteen kun joutuu kävelemään kortistoon.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tunnen syvää myötätuntoa narsistien lapsia kohtaan. Lähes yhtä suurta myötätuntoa tunnen sossujen ja työkkärin uhreiksi joutuneita ihmisiä kohtaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähes yhtä suurta myötätuntoa tunnen sossujen ja työkkärin uhreiksi joutuneita ihmisiä kohtaan.

Minäkin tunnen myötätuntoa työttömäksi jääneitä tai muuten jollain tavalla elämäänsä apua (myös taloudellista) tarvitsevia kohtaan, mutta en ihan ymmärrä, mitä tarkoitat työkkärin tai sossujen uhreiksi joutuneilla?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnen suurta myötätuntoa nimimerkki @Sistis kohtaan, sillä koko palstalta ehkä juuri hän on "kärsinyt" näistä helteistä eniten. Ja toki samalla myönnän auliisti sen, että hänen kirjoituksistaan olen saanut voimaa ja tietynlaista iloakin kohdata itse nämä helteet, kun ei tämä pala kakkua ole ollut itsellenikään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tunnen suurta myötätuntoa nimimerkki @Sistis kohtaan, sillä koko palstalta ehkä juuri hän on "kärsinyt" näistä helteistä eniten.

Kiitän. Kärsinyt nimenomaan lainausmerkeissä, sillä oikein kunnolla kärsivillä ei varmasti ole edes energiaa avautua tänne. Minulla vielä on, ja yritän hoitaa avautumisen kaikkien muiden puolesta. :)
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiitän kirjoittajan @Hera80 tavoin kirjoittajaa @Sistis
.

On lohdullista että jotakuta muutakin nämä vittupäähelteet rasittaa. Olen toki pari kertaa avautunut minäkin tuonne sääketjuun suht railakkaasti, mutta kirjoittelemista taajemmin olen lähinnä käynyt monta päivää kurkkimassa ketjun satoa.

Itse asiassa pahimmillaan (kun viilenemisestä ei vielä ollut mitään tietoa) en enää uskaltanut edes sääennusteita katsoa. Luotin pelkästään Sistiksen päivityksiin. No okei, on sinne joku muukin kirjoittanut.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnen suurta myötätuntoa nimimerkki @Iisoppi n tuoretta aviomiestä kohtaan, kun tajuaa mitä on tullut tehtyä.


vitsi vitsi
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tunnen suurta myötätuntoa nimimerkki @Iisoppi n tuoretta aviomiestä kohtaan, kun tajuaa mitä on tullut tehtyä.
Joo, kyllä mäkin tunnen välillä myötätuntoa miestäni kohtaan. Olen vähän hankala ihminen ja joidenkin mielestä en edes vähän vaan paljosti... Mutta ei tuo mies vaan ole suostunut minusta luopumaan vaan ihan naimisiin halusi.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tunnen suurta myötätuntoa tämän jutun Konstaa kohtaan ja samalla surullisuutta ja suuttumusta hänen kiusaajiaan kohtaan. En vaan voi käsittää, tai tavallaan voin koska kyllä mä muistan omastakin nuoruudesta että vammaisille naureskelu oli hyvin yleistä. Mutta tää juttu nosti kyllä tunteet pintaan. Ylipäätään kaikenlainen heikompien ja vähäosaisempien rääkkääminen on minusta todella alhaista toimintaa, joka saa allekirjoittaneen silmäkulmat kostumaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tunnen suurta myötätuntoa tämän jutun Konstaa kohtaan ja samalla surullisuutta ja suuttumusta hänen kiusaajiaan kohtaan. En vaan voi käsittää, tai tavallaan voin koska kyllä mä muistan omastakin nuoruudesta että vammaisille naureskelu oli hyvin yleistä. Mutta tää juttu nosti kyllä tunteet pintaan. Ylipäätään kaikenlainen heikompien ja vähäosaisempien rääkkääminen on minusta todella alhaista toimintaa, joka saa allekirjoittaneen silmäkulmat kostumaan.

Tämä kuuluisi myös vitutusketjuun. Kehitysvammaisen nuorukaisen hyväntahtoisuuden hyväksikäytöstä ja jatkuvasta kiusaamisesta joutaisivat nämäkin "kaverit" vaikkapa vuodeksi jenkkiläisen vankilan death row -osastolle siellä istuvien mustien ja himokkaiden köriläiden "kavereiksi", niin oppisivat, että heikommassa asemassa oleminen on paska juttu jos joku käyttää tilannetta hyväkseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös