Eiköhän Jacina ole lähdössä, vaihto Johnsoniin? Kelpais mulle.
Uusi Rauman mukaan Jacina jäi ilman sopimusta ja Chris Collinsin sopimus oli purettu.
ja Iltasanomat sanovat että Lukko hankkisi Charlie Cookin ja Veli-Pekka Laitisen.
Eiköhän Jacina ole lähdössä, vaihto Johnsoniin? Kelpais mulle.
Cook ja Laitinen varmistui!
Cook ja Laitinen siis tulevat Lukkoon. Voi jessus mitä "vahvistuksia"..., varsinkin Cookin hankinta menee kyllä vahvasti yli hilseen minulta. Miksi todellakin täyttää ulkomaalaispaikka täydellisellä lapasella, kun juuri kahdesta päästiin eroon.
Sen verran paskat hankinnat (ainakin Cook) että pakko tuohon on saada kirsikaksi kakan päälle joku tasokas hyökkääjä.
En ymmärrä, mutta ei kai mun sitten tarvitsekaan.
Cookista tulee mieleen Chris Hajt, joka kävi hetken Raumalla keskinkertailemassa.
Lätsä päästä ja kumarrus Rauman suuntaan. Silloin kun homma ei toimi, tehdään muutoksia joukkueeseen. Meillä on tässä liigassa ihan riittävästi niitä lusereita, jotka Lukon tilanteessa;Ensinnäkin pitää jonkinlaista hurraata huutaa sille, että sekä Jacina että Collins saivat monoa. Kerrankin valmennuksesta ja seurajohdosta löytyi sitä kuuluisaa munaa toimia peliesitysten mukaan. Sikäli jonkinlaista uskoa luo touhuun mun mielestä siirron tämä puoli.
Tähän vielä lisäksi se, että muutokset tehtiin tässä vaiheessa kautta. Joukkue ei ole vielä menettänyt mitään, kärkikahinoihin ehditään vielä hyvin mukaan. Perinteistä Lukkoa olisi ollut se, että valmentajaa vaihdetaan jo play-off paikan karattua täysin käsistä.Meillä on tässä liigassa ihan riittävästi niitä lusereita, jotka Lukon tilanteessa;
a) jäävät kädet ristissä toivomaan että joukkue näkee valon ja nousu alkaa tai
b) laskelmoivat, että kausi on menetetty ja alkavat pikku hiljaa kauppaamaan kaikkea kaupaksi kelpaavaa.
Juuri näin. Mun silmissäni tässä on kyse sm-liigan uskottavuudesta. Jatkoajan Tapparaa koskevassa jutussa toimittaja "pelkää" Tapparan vajoamista pienten seurojen joukkoon, jota tuo kuvaa sanoin "jos ei paljon sijoita, ei voi paljon hävitä".Tähän vielä lisäksi se, että muutokset tehtiin tässä vaiheessa kautta. Joukkue ei ole vielä menettänyt mitään, kärkikahinoihin ehditään vielä hyvin mukaan.
Voi luoja. Nyt ei pysty ymmärtämään kaikkia palstalaisia. Ensin itketään, että pakistoon tarvitaan vahvistuksia. Sitten niitä tulee kaksin kappalein, niin silloin itketään, että vittu kun omille junnuille pitää saada peliaikaa, miksi hankitaan tällaisia kavereita. Jos olisi ilmoitettu, että nostetaan junnuista yksi pari kokoonpanoon, niin voi voi mitä itkua silloin olisi tullut.
Minkä takia?Luotto Lukon valmennustiimiin on edelleen kova mutta nyt jos koskaan Uraman pitäisi marssia kertomaan että missä akatemian suhteen oikein mennään.
Tästä se tänään johtui, eikä mistään muusta. Kyllä porilaisetkin sen verran kiekosta ymmärtävät, että sitä liikennettä pitää Vehasen eteen saada, jos voittoa halutaan. Niistä ajoista muutama sitten meni ihan syliin asti, jotka kyllä pitää maksaa vaikka vastaavalla tavalla toisessa päässä..Toisaalta Ben-Amorin puuttuminen vaikutti varmaan osaltaan.
Joukkuetta ei kuitenkaan kannata rakentaa nyrkkitappelijoiden varaan, vai haluatko nähdä viime kauden uudestaan?