Vähän ihmettelen, eikö Mertaranta seuraa kisoja yhtään kun huutaa jotain sensaatiota tuolla.
Mertaranta on se kuuluisa huutaja eikä mikään selostaja...
Vähän ihmettelen, eikö Mertaranta seuraa kisoja yhtään kun huutaa jotain sensaatiota tuolla.
Eipä tuo nyt mikään superylläri ollut.
Eikös Bubkallekin käynyt joissakin arvokisoissa samalla tavalla kuin Isinbayevalle nyt?
Ei tuo Isinbayeva minun mielestäni kyllä koskaan ylimieliseltä tai ärsyttävältä ole vaikuttanut, päinvastoin.
Minun mielestäni taas on ylimielisyyttä aloittaa MM-kisoissa niin korkealta, että jää ilman tulosta. Ihan hyvä näpäytys tämä oli Isinbajevalle.
Joo, kannattaisi olla hereillä kilpailun alkaessa. Ihan hyvä ja tarpeellinen opetus maailman parhaallekin. Tappio kirpaisee ja tekee nöyräksi.Itkee reppana haastattelussa. Aloittaisi alempaa, niin saisi edes tuloksen.
Minun mielestäni taas on ylimielisyyttä aloittaa MM-kisoissa niin korkealta, että jää ilman tulosta. Ihan hyvä näpäytys tämä oli Isinbajevalle.
Nyt ei vaan tänään onnistunut ja sillä selvä, normaalipäivänä Isinbayeva olisi mennyt heittämällä tuosta korkeudesta yli.
Itkee reppana haastattelussa. Aloittaisi alempaa, niin saisi edes tuloksen.
Jos latteuksilla jatketaan, niin ironiantaju, missä pelaa?Siis täh?? Ylimielinen, pää ei kestä, aina pettää...
Joo, kyllä noi kaikki sopii tuohon urheilijaan. :D
Nimenomaan näin. Kauden paras tulos Isinbajevalla 485. Nyt tuli epäonnistuminen 475, mutta ei yrittänyt siitä korkeudesta uudestaan vaan rima piti nostaa ylöspäin 480, 5cm päähän kauden parhaasta. Miksi?
Nimenomaan näin. Kauden paras tulos Isinbajevalla 485. Nyt tuli epäonnistuminen 475, mutta ei yrittänyt siitä korkeudesta uudestaan vaan rima piti nostaa ylöspäin 480, 5cm päähän kauden parhaasta. Miksi?
Vaan ainahan tuo Isinbayeva on aloittanut muita reilusti korkeammalta, eikä tuo tämän päivänkään aloituskorkeus ole yleensä hänelle mitään vaikeuksia tuottanut joten en minä näe sitä minkäänlaisena ylimielisyytenä. Nyt ei vaan tänään onnistunut ja sillä selvä, normaalipäivänä Isinbayeva olisi mennyt heittämällä tuosta korkeudesta yli.
Spot on.Isinbayeva on hypännyt koko kesän ihan päin persettä. Kolmen parhaan kisan tulokset 485, 482 ja 471.
Siihen nähden aloituskorkeus 475 oli järjetön.
Jos latteuksilla jatketaan, niin ironiantaju, missä pelaa?
Isinbayeva on hypännyt koko kesän ihan päin persettä. Kolmen parhaan kisan tulokset 485, 482 ja 471.
Siihen nähden aloituskorkeus 475 oli järjetön.