Sheriffi ratkaisee pelin!
Upea maali Kuqilta!
Mun ruudussa tapahtui vasta vaihto hetki sitten..
Sheriffi ratkaisee pelin!
Upea maali Kuqilta!
Nohnoh, katsellaanpa hieman niitä n. seitsemääkymmentä liigamaalia, mitkä Shefki on Englannin kentillä uransa aikana iskenyt, ja huomaat että vastoin esim. Jatkoajassa pahimmillaan nähtävää Shefki-vastarintaa, mies osaa kyllä mm. potkaista futista varsin hyvin.Olipas hieno veto Shefkiltä. Nähnyt kaverilta varmaan koskaan noin hyvää vetoa teknisesti ja tuosta paikasta.
Nohnoh, katsellaanpa hieman niitä n. seitsemääkymmentä liigamaalia, mitkä Shefki on Englannin kentillä uransa aikana iskenyt, ja huomaat että vastoin esim. Jatkoajassa pahimmillaan nähtävää Shefki-vastarintaa, mies osaa kyllä mm. potkaista futista varsin hyvin.
Heikillä ilmeisesti jotain ongelmia.
Kuinka Hamiltonin renkaat kestää? Olin kuulevinani että olisi supersoftit ja Hamiltonin ajotapa tiettävästi syö takarenkaita rotan lailla.EDIT: Hamilton tulee kyllä kevyellä autolla saatanan kovaa. On ohitellut nyt enemmän kuin muut yhteensä.
Kuinka Hamiltonin renkaat kestää? Olin kuulevinani että olisi supersoftit ja Hamiltonin ajotapa tiettävästi syö takarenkaita rotan lailla.
Sieltäpä se Nico tulikin jo ohi.
EDIT: Räkä varikolle.