Voisiko joku kokenut jalkapallostreamien kaivaja löytää mulle stramin otteluun Siena-Juventus, kun itse en meinaa löytää. Tai yhden löysin, mutta näyttää Rangers-Celtic -ottelua.
Kyllä tästä Poolin touhusta alkaa hiljalleen yltiöpäisinkin optimisti saada taas tarpeekseen tälle kaudelle.
Spursin kaverit ovat 3-4 askelta liikkeessa edellä Poolin vastaavia.
Kun ei nyt kovin rumiksi lukemat menisi kuitenkaan. Coatesin debyytistä on oltava kai iloinen huolimatta Aggerin loukkaantumisesta, tai ehkä juuri siksi.
Taitaa seuraavan Spurssin vaparin vetää Modric, ei oikein ole Balella sihti kohdillaan vapareissa. Ensimmäinen suoraan muuriin ja nyt tämä toinen täysin harakoille piippuhyllylle.
Ja lisää keltaisia korttejaa Poolin pelaajille, ei taida Adamin punainen jäädä viimeiseksi?
Nyt alkaa näyttämään jo lupaavammalta. Saatu sekä Agger että Skrtel pois sekoittamasta tuota puolustusta. Vieläkun Carra jollain ilmeellä saataisiin myös sivuun niin kusisin hunajaa.
Hienoa että Tottenham tykittää Liverpoolia turpaan. Siena-Juventus on puoliajalla tilanteessa 0-0, ja kyllähän se nyt huutaisi Juvelta yhtä onnistumista heti toisen puoliajan kärkeen.
Tää homma on ollut ihan kosmetiikkaa jo alusta alkaen. Ei tänään Spursia olisi kaadettu edes täydellä miehistöllä, joten nyt on ihan sama miten peli päättyy.
Sienan peli kyllä hauskan näköistä. Kuin 3-0 MM-finaalijohtoa olisivat puolustaneet, pieni takaisku ja 3-1 kavennus ja nyt tarkempaa puolustusta. Tosin käyhän tää mulle että Juventus saa pitää palloa johtoasemassa, mutta silti.
Selvästä paitsiovaparista Sienan pelaaja pääsi puskemaan jo ylärimaa, ei sen lähemmäs. Toki se vihellettiinkin paitsiona pois, mutta silti alkaa Sienakin näyttämään vaarallisuutta. 0-2 ei olisi huono, se rauhoittaisi.