Kanada-Suomi 20-1 jääkiekon MM-kilpailut 1954.Ei sitä nyt neljää maalia sentään tarvitse imuroida, vaikka olisi Brasilia vastassa.
Niimpä niin, ja kohta päästään lukemaan hokimiesten kommentteja, miten Suomen keihäänheittäjät paskovat housuihinsa MM-kisoissa. Se on ihana tunne kun pääsee vittuilemaan suomalaisurheilijoiden epäonnistumiselle.Olen itsekin enemmän lätkä- kuin futismiehiä, mutta säälittää lähinnä tässä ketjussa kommentoivien "hokimiesten" puolesta.
"HJK paskoi housuihinsa."
"Tätä se potkupallon taso on Suomessa."
"Ny keskitytään vaan lätkään ja unohtedaan potkupallo." jnejne.
Pukki ja Ring ovat kyllä olleet hyviä koko ottelun. Sorsa oli myös erinomainen ensimmäiselle puoliajalla. Toivottavasti Mixu antaa mahdollisuuksia maajoukkueessa.Vaikkei nyt HJK joukkueena pärjää, niin ainakin minua lämmittää se, että nuoret herrat Pukki ja Ring pelaavat todella hyvin. Kenties maajoukkueellamme on vielä tulevaisuus em. herrojen kera. Kenties Sorsakin kuuluisi edellisten joukkoon.
Vastassa on kuitenkin miljoonilla kasattu eurooppalainen huippujengi.
Vaikkei nyt HJK joukkueena pärjää, niin ainakin minua lämmittää se, että nuoret herrat Pukki ja Ring pelaavat todella hyvin. Kenties maajoukkueellamme on vielä tulevaisuus em. herrojen kera. Kenties Sorsakin kuuluisi edellisten joukkoon.
Suomalaista kulttuuria, ottelut on hävitty ennen kuin ne ovat edes alkaneet.Niimpä niin, ja kohta päästään lukemaan hokimiesten kommentteja, miten Suomen keihäänheittäjät paskovat housuihinsa MM-kisoissa. Se on ihana tunne kun pääsee vittuilemaan suomalaisurheilijoiden epäonnistumiselle.
Mitä toi selostaja horisee? Klubille pitäisi vuoden joukkue-titteli mennä tälläkin suorituksella? Ok, ihan hieno joukkue kaikesta huolimatta tuo on, ei siinä mitään. Mutta eiköhän tuo lätkän MM-joukkue nyt vielä vähän edelle mene? Tai korismaajoukkue?
Ainoa jossiteltava asia tulee olemaan, että HJK:n olisi pitänyt tehdä omista paikoistaan maalit... tunarit ;)