Mainos

Muu urheilu - liveseuranta

• 1 984 216
  • 21 209
Tila
Viestiketju on suljettu.

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Bah'lla peräperää pari aikaa jäätävää tonttia mutta eipä natsaa.

EDIT. El Puki! Klubi johtoon. Aika fantastinen laukaus!

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kannatti haukkua. Heti pari hyvää paikkaa. Tämän tumman kaverin viimeistely(kin) hieman vain ontuu.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Bah bah. Vaanha viidakon totuus on, että jos et tee niin kaveri tekee. Pelin pitäisi olla jo 2-0, mutta ei ton tason kaveri kyllä mihinkään huippuseuroihin ikinä pääse.

PUKKIIIIII

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Nyt on tapahtunut pienimuotoinen ihme. Minä huudahdin jalkapallopelissä 1-0 maalin kunniaksi HJK:lle.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Hittolainen mikä maali. Tässähän jopa viihtyy jalkapallon seurassa.

Ensimmäistä kertaa oikeastaan elämässäni minä elän jalkapallopelin mukana todella vahvasti! Ei varmaankaan valmentajien mieleen tämä peli, mutta ainakin minä katsojana viihdyn!

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Miksiköhän noilla HJK:oon pelaajilla ei ole nimiä selässään? Ärsyttää hieman kuin en Veikkausliigaa seuraa, joten tunnistan tuolta vain Pukin, Riihilahden ja Sadikin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä on todella mukava katsella tätä peliä. Hieno veto Könsikkäältä vai mikä lie.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
#9 maailmanluokan pelikäsitys - not. Ei olis vääryys 2-0.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Ikinä en ole Sadikista pitänyt ja syy on juuri tuo "minä minä minä".

Jos rehellisiä ollaan, en minäkään olisi syöttänyt. Selkeästi pelikaverit ei luota Bahiin. Aiemminkin puolustuspäässä Pukki olisi voinut pelata Bahin kautta helpon mutta kun huomasi tuon velton heimomiehen niin yritti itse kahdesta läpi.

JackMob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, EVZ
se viimeistely...

vaaralliset tilanteet luo HJK mutta ei vaan olo oikein viimeistely kohdillaan, voisi olla jo helpostikin 4 börsää...

hieno juttu tämä alku, odotukset oli kuitenkin alunperin kategoriassa "me on hävitty tää peli"...

Tsemppiä ja toivottavasti kunto kestää toisen puoliajan.

Taitaa tulla ukkonenkin kannustamaan...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.