Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 980 418
  • 21 209
Tila
Viestiketju on suljettu.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
No sitten. Jatkossa, ennen kuin pyydät minua tutustumaan omaan kirjoitushistoriaasi, kehottaisin ensin lukemaan minun kirjoittamani viestit. Niitä ei montaa tässä ketjussa tämän pelin tiimoilta ole.

Minä en ole mistään kolkista ja nurmeloista kirjoittanut mitään, kunhan olen positiivisesti yllättyneenä kommentoinut Hetemaj'n peliä.

Joo, anteeksi, luin sen vähän hätäpäissäni. Huomasin sen tuossa itsekin :)
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No niin, nyt ollaan siinä mitä minä ensin painottaisin. Sen jälkeen sitten vasta on järkeä analysoida niitä pelaajia, siis sen jälkeen kun se pelitapa on materiaalille sopiva. Nythän on vähän kohtuutonta vaatia pelaajilta sellaista mihin heillä ei ole kykyjä, eikö?
Ihan järkevää pohdintaa kyllä. Enpä väitä tuohon vastaan.
 
Hetemaj on pelannut ihan ok-matsin mutta puolustavan keskikenttäpelaajan ok-matsi on minulle aivan se ja sama. Ja varmasti hän on avauksessa myös jatkossa. Ja onko se sitten hyvä peli jos olet puolustava keskikenttä ja omissa soi viidesti?

Paatelaisen mukaan Hetemaj pelasi fantastisen matsin. Ja kyllä hän minustakin oli suomalaisista kentän paras tänään. Eli enemmän kuin ok, siitä huolimatta, että joukkueena suoritus oli karmaiseva.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Paatelaisen mukaan Hetemaj pelasi fantastisen matsin. Ja kyllä hän minustakin oli suomalaisista kentän paras tänään. Eli enemmän kuin ok, siitä huolimatta, että joukkueena suoritus oli karmaiseva.

Kuten sanottu: aivan sama. Ne loput vetivätkin sitten vähän heikommin, Mixu mukaan lukien.
 
Kuten sanottu: aivan sama. Ne loput vetivätkin sitten vähän heikommin, Mixu mukaan lukien.

Sinulle kenties aivan sama, mutta itse osaan iloita edes näistä yksittäisistä onnistujista. Hetemaj uutena pelaajana maajoukkueessa onnistuu tuolla tavalla, niin lämmittäähän se. Vaikka asia onkin sinulle yhdentekevä, niin oletko samaa mieltä Mixun ja minun kanssa Suomen parhaasta pelaajasta?
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Itse maajoukkueen menestyminen ei kiinnosta paskan vertaa, mutta pakko kysyä että onko tuolla harrasteporukalla oikeasti yhtään fania? Siis henkilöä, joka ilmoittaa kannattavansa tosissaan tuota sakkia ja lähtee katsomaan niiden peliä vaikkapa Ruotsiin?
 

Dängleri

Jäsen
Hetemaj on pelannut ihan ok-matsin mutta puolustavan keskikenttäpelaajan ok-matsi on minulle aivan se ja sama. Ja varmasti hän on avauksessa myös jatkossa. Ja onko se sitten hyvä peli jos olet puolustava keskikenttä ja omissa soi viidesti?

Eikös Hetemaj:n rooli ollut hyökkäävä keskikenttäpelaaja, eli käytännössä vasen laituri? Näin ainakin itse roolin näin, ja sen myötä myös suoritusta arvioin. Ylivoimaisesti Suomen paras pelaaja tänään, ja sai ansaitut kehut myös Miksulta.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Eikös Hetemaj:n rooli ollut hyökkäävä keskikenttäpelaaja, eli käytännössä vasen laituri? Näin ainakin itse roolin näin, ja sen myötä myös suoritusta arvioin. Ylivoimaisesti Suomen paras pelaaja tänään, ja sai ansaitut kehut myös Miksulta.

Itse kyllä koen että aluksi ainakin Perpan tehtävä oli pelata vasemmalla puolella siinä Mixun kolmen miehen keskikentän pohjassa. Ainakin kun prässättiin niin keskustaa Suomi koitti niiden kolmen avulla tukkia. Toisella puoliajalla valui enemmän laitaan, samoin kun saatiin palloa vasemmalle avauksiin, niin valui sinne. En kyllä oikein vasempana laiturina pitänyt, ainakaan ekalla puoliajalla.
 
Itse maajoukkueen menestyminen ei kiinnosta paskan vertaa, mutta pakko kysyä että onko tuolla harrasteporukalla oikeasti yhtään fania? Siis henkilöä, joka ilmoittaa kannattavansa tosissaan tuota sakkia ja lähtee katsomaan niiden peliä vaikkapa Ruotsiin?

Paljonkohan SMJK:lla (Suomen maajoukkueen kannattajayhdistys) on jäseniä, no parisen tuhatta ainakin. Eli kyllä noita faneja on Suomen mittakaavassa ja kaikki lajit huomioiden ihan helvetisti. Tänäänkin Råsundalla taisi olla yli 2000 suomalaista paikalla.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Dickson sai kopsautettua KuPSin johtoon 12 min kohdalla. Pisteet tulisivat kyllä tarpeeseen, eikä tappiota saa tulla ainakaan.

Nyt olis sitten 2-0 taulussa, tekijänä Williams. Live-veto ihmisten "paratiisiaika" alkaa nyt.. MyPa voittaa vielä tän?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Cama RoPS! Miesylivoimalla nyt toinen maali vielä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän se KuPSin johto kesti ja tärkeät kolme pistettä tuli. Sijoituskin kohentui mukavasti, vaikkakin erot on pieniä ja lyhyessä ajassa voi tapahtua paljonkin.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vormulat Kanadassa, märkä rata, fiilis katossa...

... ja startti turva-auton takaa!?? Vitun kermaperseet.

Ei edes sada ja rata on märkä. No, kiva nähdä miten renkaat pelaa ja sitä kautta taktiikat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Edit: Normiäänet taas.

Mäklaarenit sitten yhteen. Hamilton yritti väkisin Buttonin ohi ja törmäsi ensin Buttoniin ja sitten seinään -> kisa ohi ja Button varikolle ja sijalle 14.

Naurattaapa.
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hamilton jatkaa siitä mihin Monacossa jäi. Nyt sentään kärsi itse pahiten ja kisa kesken, Buttonilta puhkoi renkaan ja Webberin kanssa törttöili.

No oli siinä Buttonissakin hieman vikaa, mutta edellä ajava saa valita ajolinjansa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Musta poika kilkkaa ensin webberin ulos ja sitten yrittää urpoilla nurmikolta seinän ja buttonin välistä ja kummankin kisa pilalle.

Joku roti nyt saatana.

Tuomaristo ei uskalla rankaista. Rasismikortti peliin!
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hamilton tasoittaa kivasti Vettelin mestaruustietä. Ensin klikkaa Webberin joukon hännille ja sitten tunaroi itsensä ulos.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kohta sataa. Vaihtakaa välikelin renkaisiin vaan kaikki...

edit. Noin! Johan sataa.
edit2. Truva-auto, vittu mitä paskaa. Let the players play. Piste.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olipa Alonsolta taas taktiikkamoka. Laittoivat intermediatet alle ja 2 kierrosta myöhemmin kaatosade.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös