Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 980 436
  • 21 209
Tila
Viestiketju on suljettu.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän se on tullut viesteistäsi selvää, että tää on ollut järkyttävää paskaa ja tällä voitolla ei ole mitään merkitystä.

Mitä tämä peli sinusta oli, jos ei todella huonoa peliä? Ja kolme pistettä tuli, mutta en usko, että sillä lopulta on mitään merkitystä. Toivottavasti on, mutta en vaan nyt jaksa siihen uskoa.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Pelillisesti hirveätä kuraa mutta silti hyvä että voitto tuli. Pisteet lasketaan ja näin sitten parin päivän päästä Ruotsin kimppuun ainakin kokemusta rikkaampana... Tuosta pelistä ei vaan kauheita vielä uskalla haaveilla vaikka voitto mielessä onkin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mitä tämä peli sinusta oli, jos ei todella huonoa peliä? Ja kolme pistettä tuli, mutta en usko, että sillä lopulta on mitään merkitystä. Toivottavasti on, mutta en vaan nyt jaksa siihen uskoa.

Väännetään tää sinulle rautalangasta:

1. Kaikki (lukuunottamatta ehkä sinä) on tyytyväisiä siihen, että voitto tuli
2. Kaikki on sitä mieltä, että voitto tuli suht minimisuorituksella
3. Kaikki on sitä mieltä, että tällä pelillä ei olisi voitettu esim Ruotsi
4. Kaikki on sitä mieltä, että tiistaina on uusi peli ja tällä tämän illan pelillä ei ole merkitystä siihen.

Tästä ei voi kun parantaa. Tästä pelistä ei ollut loppujen lopuksi muuta kun hävittävää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
3-1 voitto Suomelle.
Oioioi!! Oioioi!! MM ja Maailmanliigan 3 kaatui!! Kaunista, hitto kun katsoin jotain nyhjäystä jotain paska maata vastaan jalista olis ollu enemmän tunnelmaa ja panosta tuolla. No huomenna uusiks.
 

Hansel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HAUKAT,Jokerit
Riskillä oli sentään yritystä.Muut oli sitä tasaisen harmaata pierua.Sadik voisi korvata tuon Vorsellin Ruotsi pelissä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Väännetään tää sinulle rautalangasta:

1. Kaikki (lukuunottamatta ehkä sinä) on tyytyväisiä siihen, että voitto tuli
2. Kaikki on sitä mieltä, että voitto tuli suht minimisuorituksella
3. Kaikki on sitä mieltä, että tällä pelillä ei olisi voitettu esim Ruotsi
4. Kaikki on sitä mieltä, että tiistaina on uusi peli ja tällä tämän illan pelillä ei ole merkitystä siihen.

Tästä ei voi kun parantaa. Tästä pelistä ei ollut loppujen lopuksi muuta kun hävittävää.

Miksi sitten kommentoit minun viestiä, että peli on huonoa, jos itsekin olet samaa mieltä? Nimenomaan syyttävään sävyyn? Tästä lainatusta osasta olen samaa mieltä (kaikki on itsestään selvyyksiä).
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Oli kyllä ihan älyttömän käsitön ratkaisu San Marinon kaverilta tuossa viimeisessä vaparissa. Siellä oli maalilla niin monta kaveria, että sinnehän se olisi pitänyt toimittaa tai sitten aivan täysiä maatapitkin "suht eteen".

Ihme juttu miten joillain riittää energiaa meuhata joku 10 viestiä siitä kuinka katselee juuri paskaa Suomen peliä. Ei sinällään etteikö peli olisi ollut surkeata, mutta tuntuu että joku kauhea tarve olla sitä kokoajan korostamassa ja samaa rataa jalkapalloa muutenkin mahdollisimman paljon väheksymässä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Miksi sitten kommentoit minun viestiä, että peli on huonoa, jos itsekin olet samaa mieltä? Nimenomaan syyttävään sävyyn? Tästä lainatusta osasta olen samaa mieltä (kaikki on itsestään selvyyksiä).

Kuitenkin annat ymmärtää, että ei se tuloskaan kelpaa jos se on väärin voitettu (mikä on sinänsä outoa, kun kukaan ei ole kehunut Suomen suoritusta):

Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Muu urheilu - liveseuranta

Ulosannillasi olisit halutessasi voinut tuoda sen todellisen mielipiteesi ilmi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuitenkin annat ymmärtää, että ei se tuloskaan kelpaa jos se on väärin voitettu:

Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Muu urheilu - liveseuranta

Ulosannillasi olisit halutessasi voinut tuoda sen todellisen mielipiteesi ilmi.

Mikäs se todellinen mielipide nyt sitten oli?

Edit. Olet kyllä uskomaton kiemurtelija. Aina etsit sen sopivimman viestin viimeisistä, mikä sopii sinulle parhaiten. Tämä vaikuttaa niin typerältä touhulta, että minun puolesta lopetaan tähän.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mikäs se todellinen mielipide nyt sitten oli?

Niinkuin sanoin, ehkä sinun tulisi ilmaista itsesi selveämmällä tavalla.

Käyttämällä vain ilmaisua "tää on järkyttävää paskaa" ei anna juurikaan tulkinnan varaa. Voisit vaikka kirjoittaa pari-kolme lausetta, jotta saisimme selville sen sinun punaisen langan.

Edit. Olet kyllä uskomaton kiemurtelija. Aina etsit sen sopivimman viestin viimeisistä, mikä sopii sinulle parhaiten. Tämä vaikuttaa niin typerältä touhulta, että minun puolesta lopetaan tähän.

En ole yllättynyt :D
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niinkuin sanoin, ehkä sinun tulisi ilmaista itsesi selveämmällä tavalla.

Käyttämällä vain ilmaisua "tää on järkyttävää paskaa" ei anna juurikaan tulkinnan varaa.

Maailman huonointa vastaan väännetään äärimmäisen nihkeä maalin voitto. Se on minusta aika paskasti pelattu.

Edit. Nyt tajusin, mitä haet.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Maailman huonointa vastaan väännetään äärimmäisen nihkeä maalin voitto. Se on minusta aika paskasti pelattu.

Kukaanhan ei ole sanonut tämän olevan torilla-tavataan peli. Kuitenkin voitto tuli pelistä, josta ei ollut kuin hävittävää. Eli ei se ihan totaalipaskaa ollut vaikka erittäin nihkeä ja helvetisti parannettavaa esitys olikin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kukaanhan ei ole sanonut tämän olevan torilla-tavataan peli. Kuitenkin voitto tuli pelistä, josta ei ollut kuin hävittävää. Eli ei se ihan totaalipaskaa ollut vaikka erittäin nihkeä ja helvetisti parannettavaa esitys olikin.

Minä olen edelleen sitä mieltä, että jos tuollaista porukkaa vastaan ei pysty tuon parempaan suoritukseen, niin on se erittäin huono suoritus. Jos on tarve tarttua joihinkin sanoihin, niin sitten tämä keskustelu on tarpeeton.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Minä olen edelleen sitä mieltä, että jos tuollaista porukkaa vastaan ei pysty tuon parempaan suoritukseen, niin on se erittäin huono suoritus. Jos on tarve tarttua joihinkin sanoihin, niin sitten tämä keskustelu on tarpeeton.

Tulosurheilussa suoritus pitää sisällään niin itse tuloksen kuin miten se saavutettiin: tulos ok, toteutus välttävä.

Voi vaan kuvitella mikä se reaktio olisi ollut jos olisi tullut vain tasuri tai tappio. Siinä mielessä tämä voitto antaa Mixulle työrauhaa hetkeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Huono peli, mutta tästä ainoa suunta on ylöspäin. Keskikentälle saadaan Roman takaisin, toivottavasti Heikkinen laskettaisiin Ruotsi-peliin toppariksi, Moisander vasemmalle laidalle ja Raitala penkille, ei ollut mikään hyvä peli häneltä. Hradeckyn tilanne oli pilkun arvoinen ehdottomasti, mutta jäi tuomarilta viheltämättä myös San Marinon virheitä.

Hämäläinen ja Riski olivat hyviä, muut korkeintaan keskinkertaisia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tulosurheilussa suoritus pitää sisällään niin itse tuloksen kuin miten se saavutettiin: tulos ok, toteutus välttävä.

Erittäin hyvin väistetty jokainen pointti, mihin kommenttia kaivattiin. Väistely taitaa olla sinun alaa? :) Eiköhän tämä ole selvä. Nautitaan kolmesta pisteestä ja juhlitaan ainakin puoli yhteen tänään.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Erittäin hyvin väistetty jokainen pointti, mihin kommenttia kaivattiin.

Ehkä sinun olisi syytä ilmaista itsesi selkeämmin.

Mihin pointteihin kaipaat kommenttia, vai "lopetitko keskustelun tähän"?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Huono peli, mutta tästä ainoa suunta on ylöspäin. Keskikentälle saadaan Roman takaisin, toivottavasti Heikkinen laskettaisiin Ruotsi-peliin toppariksi

Ei helvetissä. Makoa ei enää ikinä maajoukkueessa toppariksi. Portugali-peli näytti muutenkin minkäläinen täystuho on Pasanen-Heikkinen topparipari. Vielä kun kaveri pelannut vuosiin seurajoukkueessa kunnolla topparina, niin ei todellakaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei helvetissä. Makoa ei enää ikinä maajoukkueessa toppariksi. Portugali-peli näytti muutenkin minkäläinen täystuho on Pasanen-Heikkinen topparipari. Vielä kun kaveri pelannut vuosiin seurajoukkueessa kunnolla topparina, niin ei todellakaan.

No eipä tässä hirveästi muita vaihtoehtoja tule mieleen, ei Raitalan tilalle taida olla ketään laitapakkia kun Arkivuokaan ei mahtunut mukaan rinkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös