Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 980 489
  • 21 209
Tila
Viestiketju on suljettu.

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Oli kyllä ruma ja täysin päätön suoritus Pepeltä. Onneksi ei osunut pahimmalla mahdollisella tavalla.

Ja hose katsomoon halailtuaan ensin Puyolin kanssa pitkään.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Toi Pepe on yhtä hölmö miltä näyttääkin.

No, eipä haittaa. Katalaaniveljien wagonissa mennään francolaisia vastaan.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jose-setä katsomoon. Melko oksettava peli ollut kyllä, Barca pelaa taas miesylivoimalla, joopa joo.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei nyt meinaa Streamia löytyä tuohon UCL peliin. Harvemmin tulee muita katseltua kuin Valiota. Kellään vinkkiä heittää?

HQdream huikea laatu.

Siis ei vittu mikä punainen. BarcaUEFAN kabinetit rocks hei. Mourinhokin vielä pihalle kun kehuu neljännen dumarin työtä.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Vaikka molemmista joukkueista pidän, niin nyt voi kyllä sanoa, että tämä peli on ollut maailmanluokan pohjanoteeraus.
 

J.Petke

Jäsen
Nyt on sitten Pepe ja Ramos poissa seuraavasta osasta.

Toivottavasti ei käynyt Alvesille pahemmin.

Barca pelaa ihan liikaa sellaista "syötä mulle tähän niin mä lähden tästä sit hyökkäämään"-jalkapalloa eikä liikettä ja juoksulinjojen hakuja ole juuri lainkaan. Onko mahdollisuuksia sitten seuraavassa osassa suunnitelma hieman parempi?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Molemmat ryntää palloon jalka pitkällä. Kontakti on, mutta melko kova tuomio tuo punainen on silti. Kaatuilu ja käsien levittely on ihan järkyttävää, mutta niin tuttua.
 

Sambody

Jäsen
Noni nyt olisi se paikka ottaa tää ottelupari haltuun, kun Mou ja Pepe hölmöilivät itsensä katsomon puolelle.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Selby-Ding seuraavaksi, on tilanteessa 10-10. Selby missaa punaisen, mutta johtaa freimiä 61-25. Dingillä on kuitenkin paikka.

Edit. Nyt on Selbyllä loistopaikka.
Edit. ei vittu, miten tuon voi missata!? Nyt menee kyllä Dingille, kun jäi vielä loistavasti.

Ei helvetti? Mitäs ihmettä oikein seuraat?

-

En itsekkään kommentoi ketjuun (jos menossa on El Clasico), kun katson 95-kasettia.

TIMO JUTILA 4-0!
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jes. Messi!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Leo 0-1
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
MESSI! Hahahaa, siellä on!
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Luvattoman helposti vei Afellay Marceloa tuossa ja Leo tuikkasi 1-0. Oliko muuten kääpiön ensimmäinen pelitilannemaali klassikoissa vai osuiko joskus aiemmin jo?
 

Sambody

Jäsen
Jumalauta mä perun kaikki pessimistiset sanat mitä olen suoltanut susta Ibi!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu mitä paskaa maailman ainut potkupalloileva hormoonikääpiöhomo iskee Afellayn loistavasta syötöstä. Jippijee hei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös