Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 980 553
  • 21 209
Tila
Viestiketju on suljettu.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
FIS:n nettisivujen livekommenttien perusteella hyvältä näyttää.
Itse joudun seuraamaan ruotsin valtakunnallisen SVT:n nettisivujen kautta tv-lähetystä. Ruotsi näyttää vahvalta. Sloveniaa ei saisi kyllä päästää ankkuroimaan ihan samoilla sekunneilla.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Mitali tulee, mutta minkä värinen?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Pronssia tulee.

E: Vittu jess Krista, hopeaa sittenkin! Norjalle taas dunkkuun!
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Hurrit perhana.. Noh Kristalle ihan hyvää oppia, paljon startteja nuorelle lupaukselle. Mitali kuitenkin hyvä saavutus. Pitkästä viestistä sitten se kulta ;)

On kyllä sisukas tuo Lähteenmäki, tästä naisesta tulee olemaan meille paljon iloa tulevaisuudessa.

HOPEA EI OLE HÄPEÄ! HYVÄ KRISTA!
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalla oli omaa luokkaansa, mutta Krista PERHANA! Kova temppu lyödä norski loppukirissä. Hieno suoritus nuorelta suomalaiselta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tuo vika vaihto oli outo, kun Lähteenmäki meinas karata alta ja Saarinen veti ihan hapoilla parikytä metriä. Ruotsi sai balsamia haavoilleen, Lähteenmäki hakkas norskin lopussa. Aikulta olis vaatinut superiskua että kultaa olis saatu, mutta helvetin hieno kisa Suomen parilta.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitun norskiohjaaja, ku ei näyttäny kirikamppailua ku Krista löylytti Norjaa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin tuo minulla toimii, mitä nyt kymmenisen minuuttia olen katsonut. Ei mitään pätkimisiä tai muitakaan ongelmia.

Outoa. Eilen toimi moitteetta, tänään ei näy vilaustakaan.

En jaksa uskoa mitaliin miesten kisasta. Sen verran kovia menijöitä on mukana, että pidän sijoja 4.-6. todennäköisenä. Naurakaa mulle sitten kun mitali tulee:)
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kyllähän tää Norjalta haiskahtaa kun ankkurit hiihtelee retkihiihtoa. Kannattasko esim. Nousiaisen laittaa toisella vähän vauhtia rattaisiin? Varman päälle ei ainakaan tunnu pahalta, tai tule romahtamisia mutta mites taktisesti, olisko hyvä saada porukkaa hajalle?
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Tiukkaa voi mitali tehdä ja jos vaan kunto riittää niin hajallehan tuo porukka olisi saatava. Loppukirissä on tuolla porukalla sitten pelkkää arpomista..Tai ainakin ehkä Norjan jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös