Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 980 513
  • 21 209
Tila
Viestiketju on suljettu.

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Juhalla menee tänään lujaa C-Anal+ kopissa. Ansaisee ehdottomasti paikan omissa suosikeissa Tuomas Virkkusen vierellä.

Ja Cityn pelaajilla pitäisi olla tutit suussa, Millner piteli kasvojaan, vaikka mikään ei osunut sinne, samoin Jo. Paska ostojengi, joka on pelillisesti yhden Tevezin varassa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
En viittiny aikaisemmin paljastaa, mutta mulla on vedot Arsenalin voitolle, joten Arsenal ei ole missään vaiheessa ollut voittamassa tätä ottelua.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Kiitos päivän/illan nauruista. Vituttaahan se varmasti, kun toisen jengin fudis ei olekaan itselle mieleen. Koeta nyt saatana pärjätä, aikuinen mies (todennäköisesti).

Oioi, tappelu! Zaby & Sagna suihkuun!

Kiva, että naurattaa, minua vituttaisi, jos oma joukkue olisi noin säälittävä. Aikuinen olen varmasti sinuun verrattuna, joten ei tarvitse arvuutella. Säälittävää.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sehän meni taas oikein somasti, Wolvesilta dunkkuun 1-0. Jotain tulee tapahtumaan joukkueessa seuraavaan Valioliiga-matsiin mennessä. Tuleeko uusia pelaajia vai uusi manageri?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jestas, että shity oli nimensä mukaisesti täyttä paskaa. Kauheaa jalkapalloa manchesterin kakkosjengiltä. Hart oli helvetin hyvä ja tolpatkin hieman avustivat miestä.
 

TML

Jäsen
Arse-City 0-0
Wolves-Chel$ki 1-0
Rovers-Pool 3-1 (tilanne)
Toffees-Spurs 2-1 (tilanne)

ManU-Stoke 2-1 (eilen)

Mahtava 26 tuntinen, reds go marching on!
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Neverheard of defensive football? Tasuri on Citylle hyvä tulos! Sille en voi mitään jos sun on paha mieli..

Olen varmasti kuullut jalkapalloilusta enemmän kuin sinä, joten tuonkin arvuuttelun voit lopettaa, osaan myös Lontoota, joten et saa irtopisteitä siitäkään. Vituttaa, se on totta, pahaa mieltä ei tule. Vitutus syntyy, kun menetetään pisteitä tuon tasoisille jengeille, kuten vastustaja oli tänä iltana. Mene nyt nukkumaan ja onnittele itseäsi hienon ostojoukkueen loístavasta pelistä, minä lopetan vitutukseni ja esitän iltarukouksen, jossa toivotaan voittoa jatkossa jalkapalloilulle. SUN on aika tosiaan mennä nukkumaan, hyvää jatkoa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis eikö nää Ebolat, Denilsonit, rotsit, shavat, B52 ja muut pojat pärjää edes Leedsille? Yhtään siis Leedsiltä pois ottamatta mutta huh huh.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Hienoa Leeds! Toista vuotta jo fa-cupissa hienoja isompien kyykytyksiä! Parasta tässä on ehkä kuitenkin se, että arsenal saa vielä yhden ylimääräisen vierasottelun.

Harmi, että 0-1 johto ei riittänyt. Tosin olihan tasoitus vain ajan kysymys, kun pelaa 20 minuuttia pelkkää kilpikonnaa valjun kärkipään joukkueen kotikentällä. Hyvä kuitenkin, että tuli vain tasoitus.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovaa painoi Arsenal lopussa päälle, Walcott toi jalkoja ja vauhtia hyökkäyspäähän sen verran, että lopun myllytyksessä meinasi Leedsille käydä kylmät ja kotijengi mennä kalkkiviivoilla ohi.

Bendtnerin viimeistely on kyllä pahimmillaan tasaisen luokatonta, tänään oli yksi niistä päivistä kun ei ihan mennyt miehellä nappiin.

Pepe Jürgens oli kyllä taas aivan loistavalla tasolla selostamossa. Alusta asti mies tuttuun tyyliinsä jauhoi jutut vähän sinne sun tänne miten sattuu, nimiä ja faktoja laitettiin taas aivan uuteen uskoon ja illan helmi mielestäni tuli Leedsin maalilla hyvin torjuneeseen Kasper Schmeicheliin liittyen.

Pepe totesi, että Kasper ei itse asiassa suinkaan ole syntynyt Manchesterissa, vaan perhe on käynyt aikanaan Kööpenhaminassa synnyttämässä pojan. No joo, Kasper on syntynyt vuonna 1986 ja isänsä siirtyi ManU:un vuonna 1991, eli enemmän ihmettelisin jos poika olisi sattunut siellä Manchesterissa syntymään.

Viihdyttävä matsi oli katsella sairastelun ohella.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Newcastle on ottamassa kuokkaan Stevenagea vastaan. Peli tällä hetkellä 2-0. Valioliiga vastaan nelosdivari, tätä on FA Cup!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Stevenage murjoo Newcastlea kotonaan. 2-0 tilanne 15min ennen loppua ja Tiote lentänyt jo Harakoilta suihkuun. Että eipä se ole muillakaan Valjujengeillä helppoa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Stevenage 3 - Newcastle 1. Aikamoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös