Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 970 109
  • 21 210
Tila
Viestiketju on suljettu.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Voi jeesus mitä peliä taas. Viisi pelaajaa ympärillä, kukaan ei edes haasta puskijaa.

Se oli siinä se peli, jos selvitään alle 4-0 niin hyvin meni.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi minä en saa digiboksista kuulumaan kuin ruotsinkielisen selostuksen, audio-nappia kun painaa niin siellä on vaan ruotsi vaihtoehtona.

Teki sitten Hollanti maalinkin, hyvin alkoi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Miksi minä en saa digiboksista kuulumaan kuin ruotsinkielisen selostuksen,

Käytä telkkaria jollain toisella kanavalla, ja sitten takaisin FST5:lle, se auttoi ainakin minulla ja nyt on Suomisen Tapsa eetterissä..
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hollannin poika näytti sitä paljon puhuttua kiimaa, jolla tilanteisiin pitää mennä. Vierellä pitkät suomalaiset tyytyivätkin seuraamaan pallon lentoa vain katseella.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ilmanen maali piti antaa vielä Hollannin tasoselle jengille. Hoh-hoh.
Syötötkin menee minne sattuu. Eihän Suomi mikään futis-maa ole, mutta kyllä taso on tippunut reilusti entisestään.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ruotsi johtaa 3-0 ja 34.minuutilla Mellberg ulos suoralla punaisella. Tuskin tahti tuosta hyytyy.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No sepäs auttoi, kiitos.

Päivän hyvä tuli siis tehtyä =)

Ei jumankauta, ollaan koko ajan aivan totaalisessa kilpikonnassa.. ainakin kymmenen miestä koko ajan pallon alla, Forssellkin melko paljon..

EDIT: ja sitten tulee pilkku Hollannille..
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suomi vie katsomossa? Laulu raikaa ja meininkiä on! Hollantilaiset istuvat hiljaa ja sitten aina n.10 minuutin välein nousevat hurraamaan maalin merkeissä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Ja rankkari. Voi hevon helvetti, pojat. Mitä hittoa Heikkinen oikein perseilee? Ei pitäisi sukeltajalle antaa siimaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös