Häikäisikö aurinko Reinan juuri sillä keskityshetkellä ja sen takia meni pasmat sekaisin?Pepe päätti sitten tasoittaa matsin. Varmaan yks kauden komeimmista maaleista.
Onko kellään muulla Canal+ Sportia antennin kautta katsovalla kuvassa häiriötä?
Minulla on kuvaruudun alareunassa melkein koko ajan semmoista pikseliä. Oli eilenkin Liverpoolin ja Arsenalin pelin aikana, mutta lauantaina ei ollut.
Hyvä tietää. Ilmeisesti mulla oli lauantaina sen verran silmissä ohranjyvää etten kiinnittänyt asiaan huomiota. Aattelin vaan kun mulla oli pari kuukautta Canalin kanavat pimeänä ja avasin ne taas perjantaina, että pitääkö tehdä kanavahaku että asia korjaantuu mutta eipä siinä sitten mitään jos muuallakin häiriötä esiintyy samalla tavallaTäällä löytyy myös. Oli myös Lauantaina meillä..
Onko kukaan ollut asian osalta yhteydessä Canal+:n ja saanut jopa vastausta? Itse lähetin eilen asiasta sähköpostia, mutta ei ole mitään kuulunut.Täällä löytyy myös. Oli myös Lauantaina meillä.
Mä soitan sinne huomenna aamulla ja kysäisen asiaa.Onko kukaan ollut asian osalta yhteydessä Canal+:n ja saanut jopa vastausta? Itse lähetin eilen asiasta sähköpostia, mutta ei ole mitään kuulunut.
Vanhat herrat näyttää vaihteeksi mallia! Giggs 3-0 ja Scholesille toinen syöttö.
Oon kyllä positiivisesti yllättynyt jos Klubi kestää edes parikymmentä minuuttia.