Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 976 457
  • 21 210
Tila
Viestiketju on suljettu.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei satu suomi-pojilla tänään askel kohdalleen ollenkaan. Laxilla viisi yliastuttua ja Evilälläkään ei oikeastaan yhtään onnistunutta hyppyä; kaksi ensimmäistä lähti varmaan puoli metriä lankun takaa ja kolmannessakin hypyssä joutui lopussa sipsuttelemaan aikaa pahasti. Joka tapauksessa hyvä suoritus Laxilta tänään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kova oli pituuden voittotulos. Ja hienosti onnistui ranskan poika vielä viimeisellään hyppäämään hopealle.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Sanavalmis emäntä tämä Vlasic. Ihan kun olis vielä halunnut jotain sanoa, mutta muut vei mukana.

Tais olla Nikillä elämänsä saumat ;) Aika avoimesti Blanka tunnusti pelkäävänsä häviämistä, ettei sen takia melkein uskaltanut lähteä kisoihin. Herkkä kaunotar.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nehän oli vasta seitsemänsiä, eli ei kovin ihmeellinen suoritus. (SE-tulos on oikeesti hieno juttu, kunhan vähän sarkasmia..)

Käsi ylös kuka uskoi, että suomen miesten 100 m viestijoukkue pääsee finaaliin ?
Kyllä tämä suoritus on jotain "käsittämätöntä", ainakin minun mielestäni. Hattu päästä ja syvä kumarrus jätkille. Itse pidin heitä ihan kisaturisteina, mutta toisin kävi.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Evilä sitä, Evilä tätä. Näin minä kirjoitin iltapäivällä ja niinhän siinä sitten kävi että Petteri Lax oli suomalaisista parempi!
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Käsi ylös kuka uskoi, että suomen miesten 100 m viestijoukkue pääsee finaaliin ?
Kyllä tämä suoritus on jotain "käsittämätöntä", ainakin minun mielestäni. Hattu päästä ja syvä kumarrus jätkille. Itse pidin heitä ihan kisaturisteina, mutta toisin kävi.

Ottamatta mitään pois tuolta suoritukselta, niin hyvä muistaa kuinka vähän kuitenkin Euroopan tasolla on edes maita mukana karsimassa sinne finaaliin pääsystä. Tai sitä tasoa suhteessa maailmaan. Pikajuoksu kuitenkin varmaan(kestävyysjuoksun) niitä lajeja missä Eurooppa on eniten maailman tasoa jäljessä. Olisiko noista Euroopan maista juuri mikään edes päässyt MM-finaaliin? Tuskinpa kovin moni. Ja näille kaikille Suomi kuitenkin jäi tosi pitkän matkan.

Silti hyvä suoritus, varsinkin omaan tasoonsa nähden kaverit tekivät aikalailla maksimisuorituksen.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Ottamatta mitään pois tuolta suoritukselta, niin hyvä muistaa kuinka vähän kuitenkin Euroopan tasolla on edes maita mukana karsimassa sinne finaaliin pääsystä. Tai sitä tasoa suhteessa maailmaan. Pikajuoksu kuitenkin varmaan(kestävyysjuoksun) niitä lajeja missä Eurooppa on eniten maailman tasoa jäljessä. Olisiko noista Euroopan maista juuri mikään edes päässyt MM-finaaliin? Tuskinpa kovin moni. Ja näille kaikille Suomi kuitenkin jäi tosi pitkän matkan.

Silti hyvä suoritus, varsinkin omaan tasoonsa nähden kaverit tekivät aikalailla maksimisuorituksen.

On siellä kaksissa viime MM-kisoissa kuitenkin esiintynyt Brittejä, joka on aika lailla vakiomitalisteja, Ranskaa, Saksaa ja Puolaa, olympiafinaalissa Hollanti. Aiemmin toki eurooppalaisia oli vielä enemmän MM-viesteissä. Finaaliin on näissä MM-kisoissa ja olympialaisissa menty tuloksilla tyyliin 39.13, joten en nyt ihan lähtisi sanomaan edellämainitulla tavalla.
 

TKH

Jäsen
Käsi ylös kuka uskoi, että suomen miesten 100 m viestijoukkue pääsee finaaliin ?
Kyllä tämä suoritus on jotain "käsittämätöntä", ainakin minun mielestäni. Hattu päästä ja syvä kumarrus jätkille. Itse pidin heitä ihan kisaturisteina, mutta toisin kävi.

Niin, kyse ei ollut mistään "käsittämättömästä", vaan ihan realistisesta mahdollisuudesta. Minulle pikaviestin finaalipaikka (tai uusi SE) ei tullut yllätyksenä, päin vastoin ennakoin sitä jo ennen kisoja.

4 x 100 m
Finaalipaikka on täysin mahdollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös