Jeesh! Gasquet vie toisen erän tie breakin 7-5!
Niin hieno tennispelaaja kuin Richie onkin niin mies on valitettavasti henkisesti hyvin heikko tapaus. Viimeisen parin kauden aikana on sitäpaitsi tullut sen luokan GS-tappioita, että tämä kuuluu asiaan.
Kuulostaa ihan eräältä suomalaiselta pelaajalta.
Richien viiden erän statsit viimeisen kahden vuoden ajalta ovat 0-4 ja niistä kolmessa on menettänyt kahden erän johdon, tästä tulee sitten se neljäs.
Jakke on urallaan menettänyt kahden erän johdon vain kerran niin että hävinnyt lopulta koko roskan, mutta voittanut usein viidennen, kämmättyään kahden erän johdon. Se osoittaa pikemminkin palleja.
Eurosportilla sentään on tarjolla Suomen parasta tennisasiantuntemusta. "Haiseeko täällä breikki? Ainakin minun sieraiimini se tuoksuu voimakkaana."
Jani Uotilalla on tennistermit sekaisin jo 3. pelissä Jarkko Nieminen - Andy Roddick -ottelussa. Uotila ei erota toisistaan termejä "ottelu", "erä", "peli". Uskomatonta, miten Suomesta voi löytyä näin paskoja selostajia. Niin ja se syöttäjä mainitaan aina ensimmäisenä, kun kerrotaan tilanne.
Poistetaan sanat parasta ja asiantuntemusta ja korvataan se jollain jargonilla. Ensimmäinen neuvo Jarille olisi; "ole hetki hiljaa, äläkä kälätä joka saatanan rakoon". Itse kuuntelen noita Eurosportin ruotsinkielisiä, eroja toki sielläkin, latteuksia toistavia pappoja löytyy kaikkialta.
Minulle maistuu nämä Jarin turinoinnit. Kuka suomenkielinen selostaja muuten on parempi ja asiantuntevampi?
Jarkko käytti kolmannen mahdollisuutensa, mahtavaa !
Minulle maistuu nämä Jarin turinoinnit. Kuka suomenkielinen selostaja muuten on parempi ja asiantuntevampi?
Tämä on täysin Jaken voitettavissa, ei epäilystäkään.
Vetoo, onko sulla vedot päällä? Niemiselle löytyi melkein neljän kerrointa ja itse kokeilin sitä. Erittäin pelattava.
Eihän minulta mitään kysytty, mutta minulla on veto Jarkolle kertoimella 8 Unibetillä. Tuota tarjottiin ensimmäisessä erässä kun tilanne oli 3-0. Tällä hetkellä kerroin on tosiaan 3,9.