Jaa sinusta Rooneyn maali ei ollut tuuri? Kulma/vapari osui ekaan Bayerinin pelaajaan, Rooney kyllä harhauttaa oman kaverinsa ja tämä vielä liukastui. 3:sta ratkaisevasta maaliin johtaneesta tilanteesta 2 aivan rouva fortunan ansiota!Sieltä se Saksalainen lotto pyöräyttää seitsemän oikein...
Kyllähän aidon Pool-fanin tunnistaa aina.Vielä päälle mahdollinen Rooneyn jalkapöydän murtuminen kruunaa päivän!
Berliinin muuri kaatuu, padot murtuvat ja 99-vuoden kosto on nyt kuitattu. Vielä päälle mahdollinen Rooneyn jalkapöydän murtuminen kruunaa päivän! Voin vain kuvitella miltä tuntuu nyt Bayernin faneista jos Rooneyn kausi olisi jopa siinä :) Rooney itse vetää Bayernin pelaajaa suoraan jalkaan, joten sitä saa mitä tilaa. Manun puolustus täysin paperia. Tuuri (siis kimmokemaalit) maalit 1-1!
Etteköhän te ole olleet vehje märkänä aina kun Torres on ollut loukkaantuneena ... En toivo kenellekkään loukkaantumisia, mutta niitä tulee urheilulajissa nimeltä jalkapallo (minunkin polvi on leikattu kolme kertaa) - mutta jalkapallon jumala voisi olla hiukan tasapuolisempi ja myös muille kuin Arsenaalin pelaajille soisi näitä loukkaantumisia tapahtuvan.Kyllähän aidon Pool-fanin tunnistaa aina.
Etteköhän te ole olleet vehje märkänä aina kun Torres on ollut loukkaantuneena ...
Etteköhän te ole olleet vehje märkänä aina kun Torres on ollut loukkaantuneena ...
Ei edelleenkään aiheuta ilon tunteita - ainoa mikä aiheuttaa on juuri joukkueen kärsiminen. Yhdenkään pelaajan loukkaantumista en oo toivonut (no paitsi joskus hiljaa rukoillut C. Ronaldon loukkaantumista kun pelas manussa), manun mestaruuksien heikkenemistä taas iloitsen suuresti :)Itse asiassa en ole ollut, ei tuota Liverpoolin nykyjoukkuetta itse asiassa edes pelastaisi mikään, vaikka siellä olisi aina kaikki pelaajat terveinä. Loukkaantumiset kuuluvat peliin, mutta niillä tuulettelu keskustelualueella kyllä osoittaa jotain ihmisestä. En minä täällä iloani huuda ulos, jos Stevie G paukahtaa rikki vaikken miehestä pidä pätkääkään. Rooney yritti loppuun asti ja mikäli se nyt johti tuohon niin minkä teet, siinä meni ManU:lta yhdenkin kannun tavoittelu aika vaikeaksi. Hienoa jos se aiheuttaa jossain ilon tunteita...
Jaahas Shava loukkaantuneena pois ja Ebola tilalle, voi v*ttu.