Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 974 712
  • 21 210
Tila
Viestiketju on suljettu.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
KIITOS SUOMI ! ! !

Kyyneleet tuli silmiin ja naapurin mummo sai varmaan slaagin kun meinasin mennä lattian läpi Tiitun iskiessä voittomaalin. Liian monta hävittyä finaalia sinikeltaisille, liian monta, pahimpana pettymyksenä Helsingin MM-kisojen finaalitappio. Mahtavaa työtä äijät perkele!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai hitto miten tuo ruotsalaisten synkkien lärvien katsominen tuntuukin hyvältä! Sen verran monta kertaa on samanlainen naama näkynyt peilistä näiden finaalien jälkeen...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse en uskonut tähän. Onneksi olin väärässä. Mahtava nousu Suomelta ja millä maalilla =).
Pasila, Porilaisten marssi !
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Täällä kotikatsomossa napsahti selkäranka 6-4 tilanteessa poikki ja niin vaikutti käyneen kentälläkin, mutta onneksi ei. Jestas mikä peli. Aivan uskomatonta.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuten sanoin, 4-0 johdosta ei voinut hävitä. Hauskaa kyllä, manasin meidän kisastudiossa kaikki Suomen maalintekijät tässä finaalissa. Varsinkin 6-6 -tilanteessa Tiitun maininta osoittautui kultamitalin arvoiseksi. Minun ansiotani siis tämä mestaruus.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kuten sanoin, 4-0 johdosta ei voinut hävitä. Hauskaa kyllä, manasin meidän kisastudiossa kaikki Suomen maalintekijät tässä finaalissa. Varsinkin 6-6 -tilanteessa Tiitun maininta osoittautui kultamitalin arvoiseksi. Minun ansiotani siis tämä mestaruus.
Voisit varmaan mainita niitä maalintekijöitä lätkän mm-kisoissakin.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
KYLLÄ! Kaksi huippuhetkeä samalla kertaa, Suomi voittaa ja Ruotsi häviää! Voiko parempaa toivoa? EI!

Ja pakko mainita vielä, että olipa helvetin hienoa viihdettä kyseinen peli!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Onneksi salibandyn maajoukkue ei koostu pikkumunaisista, huonosta itsetunnosta kärsivistä jatkoaikalaisista. Tämä takinkääntäjäkansa ei todellakaan ansaitsisi mitään mestaruuksia yhtään mistään lajeista. Turha edes toivoa mitään muutosta mentaliteettiin, seuraavalla kerralla kun on tiukka matsi missä tahansa lajissa, kukaan ei muista näitä suorituksia, tai Pikku-Huuhkajien upeaa kisapaikkaa, tai mitään Leijonien huikeista tiukoista voitoista. Ei, silloin se on taas ainoastaan Suomi joka pystyy sössimään kaiken eikä koskaan voita mitään.

Kiitoksia joukkueelle. Käsittämättömän hyvältä tuntui, ja suuret onnittelut ennen kaikkea todellisille laji-ihmisille, joihin en itse edes väitä lukeutuvani.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Hah, kiitos Suomi! Kypsy Ruotsi. Kuinka kylmäverinen ratkaisu ja uskomattoman hieno maali.

edit: onpas tässä ketjussa heitelleet tunnelmat laidasta laitaan.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Uuh, toivottavasti ei ikuinen osoitus Suomen todella ohuesta voittamisen kulttuurista ole tämä ruotsalaisten tappion kohottaminen melkein oman voiton tasolle. Etenkään, kun sama kyräily ei toimi toiseen suuntaan. No, ehkäpä se katkeruus ja lillebror-kompleksi hellittää pikkuisen itse kullakin tämän jälkeen.

No, tästä on hyvä jatkaa seuraaviin kisoihin. Eikös ne ole peräti Suomessa?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Tasainen viikonloppu takana ja kukaan neljästä suuresta ei voittoihin pystynyt. Chelsea-West Ham 1-1. Pool jatkaa kärjessä, Chelsea pisteen päässä ja ManU kuuden.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Niin, kyllähän nyt niitä selkääntaputtelijoita löytyy. :)

Suomelta uskomaton alku. Sieltä takaa ne swenssonit kuitenkin tuli ja jatkoaika oli käsillä. Ennen Tiitun voittomaalia oli jollain hurrilla loistopaikka laittaa limppu häkkiin, mutta onneksi ei mennyt ja vastaiskusta laitettiin peli selväksi.

Imekää nyt sitä paskaa Jiide ja kumppanit. Tällaiselta se häviäminen tuntuu.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tasainen viikonloppu takana ja kukaan neljästä suuresta ei voittoihin pystynyt. Chelsea-West Ham 1-1. Pool jatkaa kärjessä, Chelsea pisteen päässä ja ManU kuuden.
Eiköhän tuon mestaruustaiston voi rajata kahteen suureen, eli ManU:un ja Chelskiin. Poolin taso ei pitkässä juoksussa yksinkertaisesti riitä mestaruuteen, tulevat pudottamaan vielä paljon pisteitä.

Aston Villa vahvistaa todennäköisesti parilla pelaajalla miehistöä tammikuun siirtoikkunassa ja jättää toivottavasti Arsenalin UEFA Cupiin. Olisi ihan tervetullutta vaihtelua.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Ennen Tiitun voittomaalia oli jollain hurrilla loistopaikka laittaa limppu häkkiin, mutta onneksi ei mennyt ja vastaiskusta laitettiin peli selväksi.

Imekää nyt sitä paskaa Jiide ja kumppanit. Tällaiselta se häviäminen tuntuu.

Ja siinä loistopaikassa oli kuin olikin.. Niklas Jihde.

Tämä toki vain lisää nautintoa tähän suureen päivään. Kiitos jätkät!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Eiköhän tuon mestaruustaiston voi rajata kahteen suureen, eli ManU:un ja Chelskiin. Poolin taso ei pitkässä juoksussa yksinkertaisesti riitä mestaruuteen, tulevat pudottamaan vielä paljon pisteitä.

En itse ainakaan laske Poolia ulos vielä. Torresin mukaantulo ainoastaan vahvistaa Liverpoolia ja uskon heidän roikkuvan loppuunasti mukana taistelussa mestaruudesta. Toki mielummin itse kisaisin Liverpoolia vastaan mestaruudesta kuin Chelseata, koska on aina on töpeksemisen vaara ja saattavat junnata ketä vastaan vaan sen 0-0.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja siinä loistopaikassa oli kuin olikin.. Niklas Jihde.

Tämä toki vain lisää nautintoa tähän suureen päivään. Kiitos jätkät!

Jihden mesta oli jo hivenen aikaisemmin ja tuossa tilanteessa, josta vastahyökkäys lähti, oli laukojana Freddy Djurling. Hidastuksesta, joka näytettiin maalin takaa yläviistosta kuvattuna näytti, että jostain Toivoniemen torjunnasta pallo taisi kulmaan kimmota ja siitä lähti ratkaiseva vastahyökkäys.

Näin siis itse tilanteen näin.
 

d2uce

Jäsen
Jihden mesta oli jo hivenen aikaisemmin ja tuossa tilanteessa, josta vastahyökkäys lähti, oli laukojana Freddy Djurling. Hidastuksesta, joka näytettiin maalin takaa yläviistosta kuvattuna näytti, että jostain Toivoniemen torjunnasta pallo taisi kulmaan kimmota ja siitä lähti ratkaiseva vastahyökkäys.

Näin siis itse tilanteen näin.

Pallokin taisi vielä kimmota laidan päältä, joten siinäkin oli hyvin tuuria, koska jos pallo olisi mennyt yli, ei mitään huikeaa vastahyökkäystä olisi nähty.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Juve 3-1 johdossa Milania vastaan. El Clasico?
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Juve-Milan 4-2

Sateisessa torinossa oli kyllä upea jalkapallo-ottelu(jonka keskeytin vain kun katoin idolsin voittajan) tästä on todella hyvä jatkaa etiäpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös