Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tuomari on kyllä pihalla. Tuosta Torresille kortti?
Rooney! Yks tän kauden hienoimmista maaleista mitä Valioliigasta olen nähnyt! Valencia heitti kyllä hienon keskityksen ja Rooney viimeisteli jäätävästi.
Stuttgartilta kyllä hyvä 45 minuuttinen vaikka Barca vaisu olikin. Parantamisen varaa siis jäi ja kohtuu paljon.
Dani Alvesin puute näkyy liian selvästi, laidat eivät ruoki hyökkäystä yhtään. Zlatanin voisi vaihtaa Pedroon.
Dani Alvesin puute näkyy liian selvästi, laidat eivät ruoki hyökkäystä yhtään. Zlatanin voisi vaihtaa Pedroon.
Maailman rumin 2 Westham 0
Maailman rumin jalkapalloilia ei taida vielä edes olla Englannissa, vaan ihan perusteluin syin kotimaassaan Argentiinassa.
Maailman rumin jalkapalloilia ei taida vielä edes olla Englannissa, vaan ihan perusteluin syin kotimaassaan Argentiinassa.
Maailman rumin 2 Westham 0
Tulin niin uteliaaksi, että pakko kysyä kenestä on kyse. Itse olen jo muutaman vuoden pitänyt Peter Crouchia ja Dirk Kuijtia ihan ylivertaisina tässä sarjassa.
Itse olen jo muutaman vuoden pitänyt Peter Crouchia ja Dirk Kuijtia ihan ylivertaisina tässä sarjassa.
Wayne "Ginger" Rooney http://manutd.theoffside.com/files/2008/07/roon.jpg
Söpö kuin sika pienenä.. Linkin takaa löytyy joku argentiinalainen kärkipelaaja Manchesterin kakkosjengistä.