Vittu Bolton johtaa taas ei näin ei näin.
Micah Richards ja 2-2. Hulinaa!
Vittu Bolton johtaa taas ei näin ei näin.
Micah Richards ja 2-2. Hulinaa!
Nyt on hyvä nähdä kuinka paljon tulee lisäminuutteja pelissä jossa manu on tappiolla kotona! Itse veikkaan ainakin 4 minuuttia! Herra viskinenä alkoi heti itkeä että oi oi oi - vain 3 minuuttia lisäaikaa! On kyllä säälittävä ukko!
Huomasitko viskinenän reaktion kuin kotijoukkue ei saanutkaan sitä 1-2 minuuttia extraa yrittää tasoitusta tai voittoa? Vaikka Sir Alex onkin paras, kaunein, ikinä manageri valioliigassa, niin kyllä kaikilla managereilla pitäisi olla samat säännöt ja myös kunnioitus tuomareita kohtaan - voisi läskiperse mennä itse yrittämään juoksemaan 15km 90minuuttiin kentälle ennen kuin rupeaa kritisoimaan tuomareiden kuntoa - ja mitä vi*un merkitystä sillä oikeasti on jaksaako joku juosta 759m pidempään kuin toinen!Vai kukas tässä säälittävä onkaan?
Huomasitko viskinenän reaktion kuin kotijoukkue ei saanutkaan sitä 1-2 minuuttia extraa yrittää tasoitusta tai voittoa?
Mutta tosiasiathan huomaa kaikki muut paitsi manu-fanit :) Siis jokainen TOP4 jengi hyötyy aina näistä tuomioista. Kyllä minuakin vi*uttaa Ngogin kaatuilut ja ansaitsematon rankku - ei kyse ole laseista jotka on päässä tai ei. Mutta sama on lajissa kuin lajissa ... isoja suositaan aina ja näillä mennään. Onko se reilua - mun mielestä ei ole! Itse vihellän pelejä 3. divarissa ja toimin linjurina 2. divarissa - varsinkin Suomen cupin peleissä huomaa tämän Sir Alex ilmiön kun ennen peliä ylemmän tason valmentaja tulee juttelemaan tuomareille.Huomasitko että jälleen Manun pelatessa vaahtoat täällä ja itket kuinka Olf Traffordilla Manua suositaan pelistä toiseen.