Ja foorumipisteitä ropisee..
huutonaurua! Hauku vahe kendo!
Tosin en tiedä mitä tarkalleen tarkoitit tuolla "Perseestä!"-kommentilla. :)
Ihan hyvin menee, kun voitto tuli. Perusnegatiiviset suomalaiset penkkiurheilijat luovuttivat ennen kuin peli oli päättänyt. Onneksi pelaajat eivät luovuttaneet.Ei mee hyvin potkupalloilijoilla, hävitää Azereille?!?!? huhhuh.
Se on totta, mutta kun katsotaan historiaa niin Suomen vaikeimmat pelit ovat olleet aina Azereita vastaan. EM-karsinnoissa hävittiin Azereissa, joka kostautui...Eiköhän tuossa tarkoiteta sitä, itse pelihän oli todella paskaa ja sitä ei lopputulos muuta miksikään. Azereita vastaan ei millään pitäisi olla näin tiukoilla.
Eiköhän tuossa tarkoiteta sitä, itse pelihän oli todella paskaa ja sitä ei lopputulos muuta miksikään. Azereita vastaan ei millään pitäisi olla näin tiukoilla. Suomella oli idea ihan kadoksissa ja peli oli ihan liian seisovaa. Hyvällä tuurilla ja kohtuu suorituksilla saatiin kaksi maalia. Kun täällä porukka odotti Suomen pärjäävän Venäjälle niin nämä pelit Azereita vastaan pitäisi hoitaa 3-0 luokkaa.
Ihan hyvin menee, kun voitto tuli. Perusnegatiiviset suomalaiset penkkiurheilijat luovuttivat ennen kuin peli oli päättänyt. Onneksi pelaajat eivät luovuttaneet.
No oli pakko vähän kuittailla takaisin, kun alkoi 1-0 tilanteessa tulla dosentti tason ana lyy siä potkupallosta ja puppelipojista jne muuta mukahauskaa.
Mutta hei! Voitto tuli ja eiku Karjala-pahvit päähän!
Kieltämättä hieno nousu ja pisteet himaan, vaikka kyllä alkoi epätoivo nousta puseroon.Ihan hyvin menee, kun voitto tuli. Perusnegatiiviset suomalaiset penkkiurheilijat luovuttivat ennen kuin peli oli päättänyt. Onneksi pelaajat eivät luovuttaneet.
Haha, mahtoiko edes olla maali?
Onneksi kotimaataan ei ole pakko kannattaa. Minä ainakin haluan nähdä MM-lopputurnauksessa vain hyvää jalkapalloa, ja Suomi ei sellaiseen kykene.Täyttä tuskaa katsoa kyllä Suomen esityksiä. On laji sitten mikä vain.
Onneksi kotimaataan ei ole pakko kannattaa.
Tarkoitin itseäni. Koko ikäni olen Suomessa asunut, joten kotimaa tämä on. Silti jalkapallossa en toivo Suomelle minkäänlaista menestystä. Suomi pelaa yksinkertaisesti niin huonoa jalkapalloa ja pelaajat ovat (Litmasta ja paria muuta lukuunottamatta) niin tönkköjä ja kömpelöitä, että jos noilla eväillä pääsisi lopputurnaukseen, olisi se ihan helvetin väärin koko lajia kohtaan.En tiedä miten määrittelet kotimaan, mutta itse kannatan ainakin Saksaa futiksessa. Suomen pelejäkin katson, vaikka ovat kuraa. Vituttaa katsoa kyllä, jos on kuraa. Vähän kuin Suomen lätkämaajoukkueen peli.
Täyttä tuskaa katsoa kyllä Suomen esityksiä. On laji sitten mikä vain.
Täyttä tuskaa katsoa kyllä Suomen esityksiä. On laji sitten mikä vain.
Äkkiseltään ajateltuna MM-kisat ilman Cristiano Ronaldoa ei kuulosta yhtään pöllömmältä skenaariolta. Go, juutit! We are red, we are white, we are Danish dynamite!Jos oli Suomella nihkeää, niin vielä pahemmin on asiat Portugalilla. Tanska johtaa ja näillä tuloksilla valuvat lohkossaan jo 4. sijalle.