Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 974 548
  • 21 210
Tila
Viestiketju on suljettu.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Reivatkaa nyt vittuun sieltä se Javelin Country -lakana! Hävettää muutenkin ihan tarpeeksi.

Tai lisäisivät siihen ensimmäiseksi sanan former...

Mutta ihan vakavissaan ottaen niin tällaista sattuu välillä eikä tuossa minusta mitään hävettävää ole. Neljä miestä finaalissa osoittaa että ei nyt ihan kelvottomasta keihäsmaasta ole kysymys mutta ei vaan nyt kukaan saa oikein kunnon onnistumista tässä finaalissa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Thorkildsenin epäonnistunutkin heitto kantaa lähes 85 metriä... on pojalla tekniikka kunnossa.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...... Parviainen, Räty, Kinnusen Kimmo tai Jorma ottais tuolta jonkun mitalin varmasti kuukauden treenien jälkeen!
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Itse olisin Vasilevskisina mittauttanut tuon puolitoistametrisen, ihan vaan vittuillessani.
Vittu että aina pitää vähätellä vasustajien suorituksia, tuo oli takuulla yli kaksi metriä!
 

scholl

Jäsen
Juu, hänestä just. Palkintopallilla oli vaan 100 000 USD shekki kädessä ME:stä. Voitosta taitaa saada 60K lisää?

No maratonin aikana sanoivat, että voitto on 100000 usd, joka on n. 60000 €, joka tietysti oli väärin laskettu nykykursseilla. Sanoivat, että moukarinainen tienasi 200000 usd. Itse en noita summia ole selvittänyt, vaan olen sen varassa, mitä Tapsa ja Mertaranta kertoivat marathonlähetyksessä. Miksi muuten mm-kisoissa jaetaan dollareita? IAAF on (erityisesti tärkeiden kisojen osalta) hyvin Eurooppa-vetoinen organisaatio ja HQ:kin on Monacossa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Hänhän heitti joku 85 ja puoli metriä tällä kaudella leirillä, kun näytti valmennettavilleen, miten keihästä heitetään.

Jännä miten tämä urbaalilegenda vaan jaksaa elää...

Mutta hieman nolo tilanne tämä keihäskisa: Finland - The Javelin Country...
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Miten voi neljä miestä olla taas tärkeimmällä hetkellä näin huonossa kondiksessa? Neljää kasivitosta ei voi odottaakkaan, mutta kun sieltä ei saada edes kertaakaan yli 82-metristä, niin heikosti menee, erittäin heikosti.
 

Salama44

Jäsen
Suomalaisilta on puhti pois. Muut taktikoivat ja laittavat suomalaiset heittämään 5. ja 6. heiton peräkkäin!!!

Kaikkien aikojen suomalainen keihäskatastorofi on tulossa. Neljä miestä finaalissa ja menee vielä huonommin kuin viime vuonna Pekingissä. Nyt ei tule edes pronssia?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ei minua häiritse, jos/kun mitalia ei tule, mutta nuo tulokset. Voi jumalauta, että 80 metriä on tiukassa kauden tärkeimmässä kisassa! Ruvettaisiinko miettimään, onko valmistautuminen tehty oikein.
 

Bo'er

Jäsen
No maratonin aikana sanoivat, että voitto on 100000 usd, joka on n. 60000 €, joka tietysti oli väärin laskettu nykykursseilla. Sanoivat, että moukarinainen tienasi 200000 usd. Itse en noita summia ole selvittänyt, vaan olen sen varassa, mitä Tapsa ja Mertaranta kertoivat marathonlähetyksessä. Miksi muuten mm-kisoissa jaetaan dollareita? IAAF on (erityisesti tärkeiden kisojen osalta) hyvin Eurooppa-vetoinen organisaatio ja HQ:kin on Monacossa.

Tämän mukaan saisi 160 000 USD, tosin voi tuo maikkarin uutinen olla mitä sattuu...

Säästävät kun tasaraha maksetaan dollareina.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitkämäen kehonkielestä on koko finaalin ajan ollut havaittavissa sellaista heikkoutta ja aneemisuutta, että ei ihme jos keppi ei tuon pidemmälle lennä. Melko vastenmieliseltä heittäminen hänestä varmasti tänään tuntuu. Jos pää kestäisikin, niin sitten ei kestä kroppa. Toista oli meininki pari vuotta sitten Osakassa.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Jotenkin tuntuu että mitalisijojen ulkopuolelle jääminen olisi vain hyvä asia suomalaisille. Ehkä se herättäisi vihdoin myös yleisurheilun isot miehet siitä kuinka huonosti asiat oikeati yleisurheilussa Suomessa tällä hetkellä tuntuu olevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös