Nani vaparista 0-5. Kuka Ronaldo?
Eipä se näköjään ketään kiinnosta vaikka naisten moukarissa heitettiin ME ja vielä neljä heittokierrosta jäljellä. Ei tuo tosiaan hirveesti säväytä.
Henkilökohtaisesti mua ottaa päähän toi Boltin pelleily. Ymmärrän toki, että on ylivoimaisesti nopein mies radalla.
Hooker näyttäisi onnistuvan siinä, missä Isinbajeva epäonnistui totaalisesti. Veti juuri nivusvaivaisena upporikasta ja rutiköyhää ja 590 todella ilmavasti yli.
On kyllä aika ihmeellistä kuinka iso ero on taas Heikin ja Hamiltonin kisavauhdissa, kun kuitenkin koko viikonlopun ajan ovat ajaneet käytännössä ihan samoja aikoja. Eroa nyt jo 7,5 sekuntia.
EDIT: Vettelillä pahoja ongelmia varikkokäynnillä, bensaa ei ilmeisesti saatu menemään tarpeeksi ja Vettel joutunee tulemaan uudestaan varikolle.
EDIT2: Brawnilta taas aika täydellistä taktiikkaa, Barrichello palaa varikolta radalle ihan Hamiltonin perään ja onnistuu nousemaan Heikin ohitse.
Ei hitto tuota Badoeria. Ajaako se unissaan?
Taitaa olla formulahistorian suurin alistuminen. Ajaakohan Badoer seuraavassa kisassa? Lisäksi ylitti viivan varikolta tullessa. *huutonaurua*Jätkä päästää varikolta lähtiessä kaverin ohi! Oikein tilaa antoi. Oli Schumin käytös paljon puhuvaa. Mahtoi miettiä että jos minä olisin ollut tuossa niin olisi ranskanpulla löytänyt itsensä varikkomuurista.
Voihan Vettel. Tai Vettelin kalusto.
Button saa kyllä liian helposti potin kotiin. En usko, että Webberistä on haastajaksi tosissaan. Toivottavasti olen väärässä.