Kuten tuossa toisessa ketjussa kävi ilmi, Lukko nostaa kausikorttien hintoja kaudeksi 2008-09. Kaksi kauttahan tässä näillä vanhoilla hinnoilla jo mentiinkin. Kuten kirjoitin, niin nyt on tilanne sellainen että ensimmäistä kertaa kauden 1996-97 jälkeen harkitsen vakavasti, josko luopuisin omasta paikastani Äijänsuon mäen hienolla dna Areenalla. Aikaa minulla on varmasti ensi kaudellakin pelejä käydä katsomassa, siitä se ei ole kiinni eikä varsinaisesti hinnastakaan, kaikki harrastukset maksavat mutta pikku hiljaa tässä rupeaa miettimään sitä että millaista vastinetta tuolle rahalleen saa? Minä koen asian niin että kevään 2005 jälkeen en ole saanut vastinetta rahoilleni, ja minä sentään kuskaan sitä vielä jonkun verran enemmänkin Äijänsuolle kuin tuon kausikortin hinnan verran.
Play off-hinnaston kääntöpuolella oli taulukko ensi kauden korttien hinnoista. Tätä kaksi kautta voimassa ollutta hinnastoa en löytänyt, joten muiden paikkojen hinnannousua en pysty sanomaan, mutta oma paikkani ainakin nousee sen 50 €uroa, jolla siis saa katsoa yhden kotipelin enemmän kuin tällä kaudella mutta saako sillä mitään muuta? Turha on kenenkään tulla minulle sanomaan että "ei tänne ole pakko tulla", mikä valitettavasti on usein tapana kun eri paikoissa hinnoista käydään keskustelua. Ei tietysti olekaan, ei mikään muu ole pakko kuin kuoleminen, mutta onhan sitä monessa muussakin paikassa jossa harrastustoimintaa yllä pidetään tapana vaatia myös vastinetta maksamalleen summalle.
Kauden 2008-09 hinnasto näyttää seuraavanlaiselta (katsomo : hinta):
A1, A7 : 480 €
A2, A6 : 540 €
A3, A5 : 600 €
B, C : 430 € (lasten kortti 200 € B-katsomossa aikuisen rinnakkaiskorttina)
D : 450 €
VIP : 860 €
BC : 1650 € (mikähän se tämä mahtaa olla?)
Aikuinen seisomaan : 290 €
Lapsi seisomaan : 150 €
Foster's soffa (2 paikkaa) : 2100 €
Foster's pöytä (4 paikkaa) : 3000 €
Päälle sitten vielä erätauolla nautittavat virvokkeet ja pikkupurtava, niin ei noita nyt halvaksi voi hyvällä tahdollakaan sanoa. Vai mitä mieltä muut ovat? Kannattaako ostaa, vai täytyykö todeta niinkuin Kalevalassa aikanaan että "kallis on, kallis on, ostan silläkin kolpakon"?
Play off-hinnaston kääntöpuolella oli taulukko ensi kauden korttien hinnoista. Tätä kaksi kautta voimassa ollutta hinnastoa en löytänyt, joten muiden paikkojen hinnannousua en pysty sanomaan, mutta oma paikkani ainakin nousee sen 50 €uroa, jolla siis saa katsoa yhden kotipelin enemmän kuin tällä kaudella mutta saako sillä mitään muuta? Turha on kenenkään tulla minulle sanomaan että "ei tänne ole pakko tulla", mikä valitettavasti on usein tapana kun eri paikoissa hinnoista käydään keskustelua. Ei tietysti olekaan, ei mikään muu ole pakko kuin kuoleminen, mutta onhan sitä monessa muussakin paikassa jossa harrastustoimintaa yllä pidetään tapana vaatia myös vastinetta maksamalleen summalle.
Kauden 2008-09 hinnasto näyttää seuraavanlaiselta (katsomo : hinta):
A1, A7 : 480 €
A2, A6 : 540 €
A3, A5 : 600 €
B, C : 430 € (lasten kortti 200 € B-katsomossa aikuisen rinnakkaiskorttina)
D : 450 €
VIP : 860 €
BC : 1650 € (mikähän se tämä mahtaa olla?)
Aikuinen seisomaan : 290 €
Lapsi seisomaan : 150 €
Foster's soffa (2 paikkaa) : 2100 €
Foster's pöytä (4 paikkaa) : 3000 €
Päälle sitten vielä erätauolla nautittavat virvokkeet ja pikkupurtava, niin ei noita nyt halvaksi voi hyvällä tahdollakaan sanoa. Vai mitä mieltä muut ovat? Kannattaako ostaa, vai täytyykö todeta niinkuin Kalevalassa aikanaan että "kallis on, kallis on, ostan silläkin kolpakon"?