Tämä "ei mitään mitä ei olisi tiedetty" on sikäli huvittava asia lausua, että ainakin omassa kaveripiirissäni harvinaisen moni, ellei jopa valtaosa, on täysin pihalla näistä huhuista ja mutuista mitä esimerkiksi täällä palstalla viljellään. Sen myötä pidän vähän hassuna ja ns. tavallisten turkulaiskuolevaisten aliarviointina olla tähänkin sisältöön nyt jollain tavalla kiusaantunut, sillä Tallenin jatko, Filppulan hankinta ja ehkä jopa jossain määrin Palmunkin hankinta ovat sellaisia jotka kyllä draivaavat sitä hyvää fiilistä perusturkulaisten keskuudessa.
En ole sitä mieltä todellakaan että joukkue saisi olla tässä, mutta pieni vaihtuvuus ja turkulainen sekä entisiä ja nykyisiä pitkäaikaisia vierasturkulaisia vilisevä runko on vain ja ainoastaan positiivinen asia. Kallion jatko olisi myös kriittinen ja mikäli Tomppa jostain syystä päättäisi että hanskat eivät enää kestäisi one more yearia niin todella merkittävä lovi ja iso aukko paikattavaksihan siitä syntyisi hyökkääjistöön. Lisäksi on aivan päivänselvää että joukkueen rakentamista, joka on suht lupaavalla hantilla ollakseen kesken, ei tulisi jättää tähän. Jos jätetään niin itse olen todella pettynyt. En silti usko että jätetään.
Kaj Kunnas on ristiriitainen kaveri, sillä esimerkiksi itse monen frendin tapaan otin huumorin kautta vähän haippia hänestä, mutta ymmärrän kyllä että miehen naama vituttaa ja sikäli riskialtis vetohan tuo oli roudata isännöimään tätä tilaisuutta. Etenkin tietäen että perusturkulaiseen negapetteröintiin suorastaan kuuluu hakea tällaisestakin jotain josta vähän kitistä.
Noin muuten kokonaisuudessaan tyylikäs show. Kolmospaidat on hyvä veto, turkulaisuudesta tulee olla helvetin ylpeä ja tämä on pieni ja suht nätti sekä harmiton peliliike tuoda sitä esiin. Hyvin tuotettu tämä tillställningi kokonaisuudessaan, jos minulta kysytään.