Viestin lähetti Pressiboxi
Näin on. Voisikohan ison M:n airbagit nostaa kattoon Turkuhallissa? Lupaan olla eturivissa läsnä tässä palj... julkistustilaisuudessa!
Viestin lähetti Ohmi
Kaunista, niin kaunista...
Kertokaa nyt vielä minulle sivistymättömälle, mikä tämän sarvipäisen kaunottaren nimi oikein on?
Viestin lähetti Annamaila
Anuhan se siinä komeilee. ;)
Kunnioitan sinun luonteesi lujuutta. Minä olen sen verran heikko näiden maallisten nautintojen perään, että annoin puhua itseni ympäri ostamaan kyseisen taidepläjäyksen. Jonakin päivänä tämä on vielä keräilyharvinaisuus ;) Uskokaa tai älkää uskoko.Viestin lähetti maolli
Hetken tästä täystyrmäyksestä toivuttuani heräsin reaalimaailmaan ja pystyin kuin ihmeen kaupalla järkeilemään, että ainoa asia mitä he minussa näkivät, olivat minun rahani. Sen 20 euroa luulivat tienaavansa.
Viestin lähetti champselyse
Taidanpa naulata tämän allakan tuohon työhuoneeni seinälle. Kas noin.
Äläs nyt yritä yhtään paremmaksi pistää. Tarkemmin kun tätä päivyriä katselen, niin kyllähän tuossa ihan selvä omistuskirjoitus on sellaisen syrämmen kera. Vaimolle kun näytin niin hänkin oli ihan onnesta mykkänä. Sama mykkyys jatkuu edelleen, heh.Viestin lähetti Oloneuvos
Sen verran pitää vihjata, että sellaisiakin sohlareita on, jotka ovat aiemmin saaneet privaatisti oikeinkin hienoja kuvia peräti omistuskirjoituksin... tiamma.
Viestin lähetti champselyse
Vaimolle kun näytin niin hänkin oli ihan onnesta mykkänä. Sama mykkyys jatkuu edelleen, heh.
Viestin lähetti PeZu
Vieläkö tuota kalenteria on jäljellä?
Viestin lähetti Leiska
Nyt piti ottaa kontakti Turkuun kaverille ja delegoida, että kalenteria vailla oltaisiin täälläkin. Enää vain toivotaan parasta..
Viestin lähetti dude
Mikset tilannut nettikaupasta?
Niin minä ainakin tein..
Viestin lähetti mission16W
Se on kyllä nopeasti nostettu. Neiti M on kaikkea muuta kuin iso luonnossa. Kaikki Turun alueella asuvathan näkivät neidin huonekalumainokset pari kesää sitten. Bikineissä oltiin, mutta tilaa pehmusteille ei jäänyt, joten profiili oli ... sanoisinko vaatimaton. Ei sen puoleen, että tässä neidon ainoat avut olisivat menneet, mutta suuri osa mieskatsojista on selvästi onnistunut blokkaamaan traumaattisen totuuden tehokkaasti mielistään.
Viestin lähetti Master Chief
Pari vuotta sitten luin eräältä toiselta keskustelupalstalta myös että Meretellä on tuota fyllinkiä topeissa hiukan liikaa.
Viestin lähetti dude
Onko Turusta normaaliin maailmaan joku iso meri mikä pitää ylittää vai onko se paketti roudattu taksilla, kun kulut on noin jumalattoman isot?
Viestin lähetti Jj
Päivän tussarissa oli nelossivulla tuttuja otsikkoon liittyen. Etten sanoisi kirjaimellisesti.
Onnittelumme täältä Pro Mustat Kobrat ry:stäkin.
Viestin lähetti Trojan
onks se Silvia siella viela mukana tanssimassa?