Scandinavian Music Group - Onnelliset Kohtaa (2002).
Tämä se vaan on hyvä albumi. Tällä tavoin mun mielestä tehdään hyvää pop rokkia.
Kyllä! Myös kakkoslevy on erinomainen.
Tämä se vaan on hyvä albumi. Tällä tavoin mun mielestä tehdään hyvää pop rokkia.
Tapani Kansa näköjään korvattu Liikasella. Kuka siellä nyt ajohommat hoitaa?Taivas varjele, mitä sieltä tulee: Danny, Frederik ja Erkki Liikanen yhteiskiertueelle - Soundi.fi
Nyt julkistettiin sellainen kiertue, että heikompaa hirvittää. Kotimaisen iskelmän jättiläinen Danny, junttidiskon kuningas Frederik ja Syksyn sävel -kisoissa 1970–80-luvuilla moneen otteeseen nähty Erkki Liikanen nimittäin lähtevät yhdessä kiertämään Suomea, ja ryhmällä on edessään kaikkiaan...www.soundi.fi
No nyt tuli musiikista yleisesti kova pommi!
Kysyttiinkö edes Randelinin Kakea?Tapani Kansa näköjään korvattu Liikasella. Kuka siellä nyt ajohommat hoitaa?
Ilmeisesti vielä yksi levy on tulossa. Quinn Smith sanoi tuoreessa haastattelussa olleensa duon kanssa studiossa vuonna 2018 ja saaneensa luvan puhua julkaisemattomasta levystä julkisesti.Sama. Todella moni artisti varsinkin elektronisen musiikin puolella on maininnut Daft Punkin esikuvakseen ja vaikuttajakseen.
Lopettaminen ei varsinaisesti yllättänyt, mutta kyllähän se oli iso pettymys. Random Access Memories viimeisenä albumina oli todella laadukas albumi, jolle mielessään elätteli jatkoa.
Sabbathin kanssa on jo Hallissa, mutta soolona ei.Miten on mahdollista, että Ozzy ei kyseistä huomionosoitusta ole vielä saanut?
No mutta, tämä epäkohtahan pitää korjata. Varsinkin nyt kun Ozzyn kunto on merkittävästi heikentynyt. Ei mitään postuumeja kunnianosoituksia, kiitos.Sabbathin kanssa on jo Hallissa, mutta soolona ei.
Pitää huomata, että kirjaimellisesti "nousi lavalle". Ei siis soittanut yhdessä vaan Peter Buck, Mike Mills ja Bill Berry vierailivat illan aikana R.E.M.-coveresiintyjän useammallakin biisillä. Stipen kontribuutio jäi lavalla käymiseen. Koko nelikko itse asiassa oli kokonaisuudessaan 40 Watt Clubilla myös tribuuttikonsertissa pari vuotta sitten mutta silloin vain Mills ja Buck kävivät lavalla soittamassa.R.E.M. nousi viime yönä Athensissa lavalle alkuperäisessä kokoonpanossaan. R.E.M. lopetti vuonna 2011 ja on sen jälkeen toistuvasti vältellyt kaikennäköisiä reunioneita, joten saapa nähdä seuraako tästä jotain isompaa.
En nyt ihan noin rajusti vetäisi, tai lyhentäisin pikemminkin aikahaarukkaa. 2000-luvun vaihteessa varsinkin kotimainen goottirock/metalli oli suosionsa huipulla ja melkoinen ryhmittymä alan orkestereita sai kiinnityksiä listalle. HIM ja The 69 Eyes taisivat tehdä pisimmät/merkittävimmät urat. Tämän vanavedessä ja osittain miksattuna oli lyhyen aikaa huipulla meikkirokiksi nimittämäni genre. Lähes jokainen pumppu sai aikaan jonkinlaista suosiota. Negative kuumimpana nimenä ja hieman yllättäen Uniklubi on tänäkin päivänä paikkoja loppuunmyyvä bändi. Toki jälkimmäinen on pessyt meikit ja tekee melko poppia nykyään, mutta jäi kuitenkin ainoana näistä henkiin. Poisonblack teki jo onnistuneen juhlakiertueen laittaakseen pillit uudelleen pussiin, mutta oululaiset Juha Kylmäsen johdolla koittavat vielä lämmitellä uudelleen, tuomalla For My Pain...in ja Reflexionin takaisin pelikentille.En jaksanut alkaa siellä spammaamaan, joten kirjottelen tänne. Olen tästä asiasta puhunut viimeksi viime viikolla puolisoni kanssa ja joka vuosi tuntuu siltä, että tarve tällaiselle sukupolvikokemukselle on entistä kovempi. Nyt on sellaset 20vuotta menty enemmän tai vähemmän hiphop/rnb/pop vetosessa "markkinassa".