Musavisa 8 - pullat ja puheet

• 1 754
  • 28

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Everton
- - -
Musavisoista voisi vielä sen verran kysäistä, että onko tuollainen sekametelisoppa parempi kuin se, että jokainen kymmenestä osasta keskittyisi enemmän johonkin tiettyyn tyyliin?

Tervehdys, ja onnittelut merkkipäivän johdosta.

Sekametelisoppa sopii siinä mielessä paremmin, että kun tietää muka edes jotain niin jää parempi maku suuhun. Jos koko visa on esim. pelkkää teknoa, niin aika hukassa voi joku muukin olla kuin minä. Eikä sekään ole hyvä jos joku visa olisi pelkkää Beatlestä ja Elvistä, ettehän te sitten pärjäisi ollenkaan...

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Täältä myös ääni sekametelisopalle ihan pelkästään siksi, että se todennäköisesti vetää eniten osallistujia ja pitää näin kilpailun tiukkana.

Tiukasti teemoitetut visat ovat toki livenä kivoja, itse olen esimerkiksi ollut mukana lähes viisituntisessa hevivisassa, mutta nettipeleinä toiminevat parhaiten tälläiset vähän kivaa kaikille -henkiset kilpailut.

Mutta goottia ja kaikenlaista angstista synkistelyä saisi silti olla kysymyksissä enemmän.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Täällä Veli Sininen toivoisi vielä enemmän esim näitä ulkomaisia 90-luvun artisteja. Ja tuo sekametelisoppa sopii minullekin, yleensä jos noista yhdistelytehtävistä tietää pari niin pääsee jo hyvään alkuun. Myös uusista artisteista voisi olla enemmän kyssäreitä.

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Rapster toivoo myös lisää sekavuutta - täsmällisemmin rokkia, hevistöä, kiihkeitä naisia ja pussikaljaa.

Toinen toivomus on, että vuosilukujen täsmällistä muistamista painotettaisiin vähemmän, ts. että yhdistelytehtävistä saisi edes jotain pisteitä, vaikka vuosilukuveikkaukset heittäisivätkin yhdellä tai kahdella. Parin vuosikymmenen heittoa pitäisin toki itsekin anteeksiantamattomana. Tunnistustehtävät ovat tervetulleita, mikäli vain eivät koske lyriikkafriikkien lempibändejä sekä -biisejä (esim. CMX), sillä niissä olen todella kehno.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy