porin_karhu
Jäsen
1.
Betty Weiss - Army of Lovers
Felix Buxton - The Business
Jean-Pierre Barda - Daft Punk
Jennifer Herrema - The Shangri-Las
Kelly Rowland - Destiny's Child
Mark McGrath - Basement Jaxx
Rene Dif - Aqua
Steve Whale - Sugar Ray
Thomas Bangalter - Royal Trux
Tionne Watkins - TLC
2. Mistä automerkistä on laulu Irwinin Irwinismi -levyllä?
- Saab
3. Missä bändissä Sheila E:n isä soitti lyömäsoittimia? (2p.)
- ?
4. Kuka muusikko osti syksyllä 2002 futisseura Brightonin osakkeita puolella miljoonalla punnalla? (3p.)
- Elton John
5. Mikä yhdistää seuraavia levyjä: The Cosmic Goblins: s/t mini-cd, Diablo: Elegance in black ja Laika & The Cosmonauts: C'mon do the Laika? (3p.)
- ?
6. Mitä "ennenkuulumatonta" Queenin keikassa Budapestissä -86 oli? (2p.)
- ?
7. Miten folklaulaja Peter Ochs kuoli? (2p.)
- ?
8. Mistä ruotsalaiskaupungista seuraavat yhtyeet ovat kotoisin: At The Gates, In Flames ja The Haunted?
- Göteborg
9. Michael Jacksonin hiukset kärähtivät tv-mainosta kuvattaessa. Minkä tuotteen, ja miksi Jacko ei tuotetta olisi saanut edes käyttää? (2+2p.)
- ?
10. Mikä biisi? (esittäjä+kappaleen nimi)
a) "…say to me, where have you been? FinaIIy trough the roof…" (1+1p.)
- ?
b) "…nyt katsokaa tätä suurta murhedraamaa, kun kuoIoon Ioikkaa narri Iahjakkain. Ja naurakaa sitten mulle päin naamaa, minä muiden tähden Iuovun huoIistain…" (1+1p.)
- YUP
c) "…never ment to make your daughter cry. l apologize a trillion times…" (1+1p.)
- ?
Betty Weiss - Army of Lovers
Felix Buxton - The Business
Jean-Pierre Barda - Daft Punk
Jennifer Herrema - The Shangri-Las
Kelly Rowland - Destiny's Child
Mark McGrath - Basement Jaxx
Rene Dif - Aqua
Steve Whale - Sugar Ray
Thomas Bangalter - Royal Trux
Tionne Watkins - TLC
2. Mistä automerkistä on laulu Irwinin Irwinismi -levyllä?
- Saab
3. Missä bändissä Sheila E:n isä soitti lyömäsoittimia? (2p.)
- ?
4. Kuka muusikko osti syksyllä 2002 futisseura Brightonin osakkeita puolella miljoonalla punnalla? (3p.)
- Elton John
5. Mikä yhdistää seuraavia levyjä: The Cosmic Goblins: s/t mini-cd, Diablo: Elegance in black ja Laika & The Cosmonauts: C'mon do the Laika? (3p.)
- ?
6. Mitä "ennenkuulumatonta" Queenin keikassa Budapestissä -86 oli? (2p.)
- ?
7. Miten folklaulaja Peter Ochs kuoli? (2p.)
- ?
8. Mistä ruotsalaiskaupungista seuraavat yhtyeet ovat kotoisin: At The Gates, In Flames ja The Haunted?
- Göteborg
9. Michael Jacksonin hiukset kärähtivät tv-mainosta kuvattaessa. Minkä tuotteen, ja miksi Jacko ei tuotetta olisi saanut edes käyttää? (2+2p.)
- ?
10. Mikä biisi? (esittäjä+kappaleen nimi)
a) "…say to me, where have you been? FinaIIy trough the roof…" (1+1p.)
- ?
b) "…nyt katsokaa tätä suurta murhedraamaa, kun kuoIoon Ioikkaa narri Iahjakkain. Ja naurakaa sitten mulle päin naamaa, minä muiden tähden Iuovun huoIistain…" (1+1p.)
- YUP
c) "…never ment to make your daughter cry. l apologize a trillion times…" (1+1p.)
- ?