Mainos

Musavisa 4 - osa 6

• 1 945
  • 34
1.
Betty Weiss - Army of Lovers
Felix Buxton - The Business
Jean-Pierre Barda - Daft Punk
Jennifer Herrema - The Shangri-Las
Kelly Rowland - Destiny's Child
Mark McGrath - Basement Jaxx
Rene Dif - Aqua
Steve Whale - Sugar Ray
Thomas Bangalter - Royal Trux
Tionne Watkins - TLC

2. Mistä automerkistä on laulu Irwinin Irwinismi -levyllä?
- Saab

3. Missä bändissä Sheila E:n isä soitti lyömäsoittimia? (2p.)
- ?

4. Kuka muusikko osti syksyllä 2002 futisseura Brightonin osakkeita puolella miljoonalla punnalla? (3p.)
- Elton John

5. Mikä yhdistää seuraavia levyjä: The Cosmic Goblins: s/t mini-cd, Diablo: Elegance in black ja Laika & The Cosmonauts: C'mon do the Laika? (3p.)
- ?

6. Mitä "ennenkuulumatonta" Queenin keikassa Budapestissä -86 oli? (2p.)
- ?

7. Miten folklaulaja Peter Ochs kuoli? (2p.)
- ?

8. Mistä ruotsalaiskaupungista seuraavat yhtyeet ovat kotoisin: At The Gates, In Flames ja The Haunted?
- Göteborg

9. Michael Jacksonin hiukset kärähtivät tv-mainosta kuvattaessa. Minkä tuotteen, ja miksi Jacko ei tuotetta olisi saanut edes käyttää? (2+2p.)
- ?

10. Mikä biisi? (esittäjä+kappaleen nimi)
a) "…say to me, where have you been? FinaIIy trough the roof…" (1+1p.)
- ?

b) "…nyt katsokaa tätä suurta murhedraamaa, kun kuoIoon Ioikkaa narri Iahjakkain. Ja naurakaa sitten mulle päin naamaa, minä muiden tähden Iuovun huoIistain…" (1+1p.)
- YUP

c) "…never ment to make your daughter cry. l apologize a trillion times…" (1+1p.)
- ?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
1. Yhdistä muusikko ja bändi. (1p./oikea)

Betty Weiss -The Shangri-Las
Felix Buxton -Royal Trux
Jean-Pierre Barda -The Business
Jennifer Herrema -TLC
Kelly Rowland -Basement Jaxx
Mark McGrath -Sugar Ray
Rene Dif -Aqua
Steve Whale -Daft Punk
Thomas Bangalter -Army of lovers
Tionne Watkins -Destiny's child

2. Mistä automerkistä on laulu Irwinin Irwinismi -levyllä? Mersu
3. Missä bändissä Sheila E:n isä soitti lyömäsoittimia? (2p.)
4. Kuka muusikko osti syksyllä 2002 futisseura Brightonin osakkeita puolella miljoonalla punnalla? (3p.) Elton John
5. Mikä yhdistää seuraavia levyjä: The Cosmic Goblins: s/t mini-cd, Diablo: Elegance in black ja Laika & The Cosmonauts: C'mon do the Laika? (3p.)
6. Mitä "ennenkuulumatonta" Queenin keikassa Budapestissä -86 oli? (2p.)
7. Miten folklaulaja Peter Ochs kuoli? (2p.) Tukehtui kinkkuvoileipään
8. Mistä ruotsalaiskaupungista seuraavat yhtyeet ovat kotoisin: At The Gates, In Flames ja The Haunted? Göteborgista
9. Michael Jacksonin hiukset kärähtivät tv-mainosta kuvattaessa. Minkä tuotteen, ja miksi Jacko ei tuotetta olisi saanut edes käyttää? (2+2p.) Maitomainos, Jackolla on laktoosi-intoleranssi
a) "…say to me, where have you been? FinaIIy trough the roof…" (1+1p.)
b) "…nyt katsokaa tätä suurta murhedraamaa, kun kuoIoon Ioikkaa narri Iahjakkain. Ja naurakaa sitten mulle päin naamaa, minä muiden tähden Iuovun huoIistain…" (1+1p.)
c) "…never ment to make your daughter cry. l apologize a trillion times…" (1+1p.)Outkast - Ms. Jackson

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jawohl, case closed:

Musavisa 4 - osa 6
1. Yhdistä muusikko ja bändi. (1p./oikea)
Betty Weiss -The Shangri-Las
Felix Buxton -Basement Jaxx
Jean-Pierre Barda -Army of lovers
Jennifer Herrema -Royal trux
Kelly Rowland -Destiny's child
Mark McGrath -Sugar Ray
Rene Dif -Aqua
Steve Whale -The Business
Thomas Bangalter -Daft Punk
Tionne Watkins -TLC
2. Mistä automerkistä on laulu Irwinin Irwinismi -levyllä? -Ferrarista
3. Missä bändissä Sheila E:n isä soitti lyömäsoittimia? (2p.) -Santanassa
4. Kuka muusikko osti syksyllä 2002 futisseura Brightonin osakkeita puolella miljoonalla punnalla? (3p.) -Fatboy Slim
5. Mikä yhdistää seuraavia levyjä: The Cosmic Goblins: s/t mini-cd, Diablo: Elegance in black ja Laika & The Cosmonauts: C'mon do the Laika? (3p.) -Penetration-niminen biisi
6. Mitä "ennenkuulumatonta" Queenin keikassa Budabestissä -86 oli? (2p.) -Ensimmäinen länsimaisen bändin keikka Itä-Euroopassa joka filmattiin
7. Miten folklaulaja Peter Ochs kuoli? (2p.) -Hirttäytyi (-76)
8. Mistä ruotsalaiskaupungista seuraavat yhtyeet ovat kotoisin: At The Gates, In Flames ja The Haunted? -Göteborgista
9. Michael Jacksonin hiukset kärähtivät tv-mainosta kuvattaessa. Minkä tuotteen, ja miksi Jacko ei tuotetta olisi saanut edes käyttää? (2+2p.) -Pepsin, jonka juomista uskonto ei sallinut
a) "…say to me, where have you been? FinaIIy trough the roof…" (1+1p.) --Pixies: Velouria
b) "…nyt katsokaa tätä suurta murhedraamaa, kun kuoIoon Ioikkaa narri Iahjakkain. Ja naurakaa sitten mulle päin naamaa, minä muiden tähden Iuovun huoIistain…" (1+1p.) --Juice ja Mikko: Klovni heittää veivin
c) "…never ment to make your daughter cry. l apologize a trillion times…" (1+1p.) --Outkast: Ms.Jackson

Monet olivat käyttäneet vastauksia miettiessään aivosoluja ihan kunnolla. Niinpä esim. Stone Coldin väärät vastaukset kysymyksiin viisi ja seitsemän sulautuivat yhdeksi pisteeksi. Ja koska tiedän, kuinka hankalasti litteroitavia nuo ruåtsalaiset aakkoset ovat, en rankaise kirjoitusvirheistä. Miquel (Örnsköldvik) ja Rapster (Örnskjödsvik) tarkoittivat selvästikin Göteborgia.

Fatboy Slimin taisi tietää vain yksi, kuten myös folkalaulajan kuolemankin täydellisesti. Itsaristakin sai jo pinnan. Jackosnin hiusten kärvähtämisen arvelin kyllä huomattavasti useamman tietävän. Miksiköhän jehovat ei saisi juoda Pepsiä?

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Semmoinen pikku pilkunn.. viilaus, että eikö tuon Ochsin etunimi ole Phil? Vai onko kyseessä kaksi eri henkilöä?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt en kyllä tähän hätään osaa sanoa asiaan juuta enkä jaata. Jostain opuksestahan olen tuon tiedon löytänyt. Saattanen palata asiaan, jos muistan mistä kirjasta alan tutkimaan.

Jotenkin tuntuu muuten siltä, että ehdit taas vastata ensimmäisenä osaan seitsemän. Pitäisiköhän tässä kohta alkaa kehitellä jotain Moto-versio2-palkintoa? Ekajhan onkin jo kokenut inflaation...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Everton
Nyt en kyllä tähän hätään osaa sanoa asiaan juuta enkä jaata. Jostain opuksestahan olen tuon tiedon löytänyt. Saattanen palata asiaan, jos muistan mistä kirjasta alan tutkimaan.

Jotenkin tuntuu muuten siltä, että ehdit taas vastata ensimmäisenä osaan seitsemän. Pitäisiköhän tässä kohta alkaa kehitellä jotain Moto-versio2-palkintoa? Ekajhan onkin jo kokenut inflaation...

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Bvxfm963o3epc

Tämän kaverin tiedot tuntuvat ainakin sopivan tuohon vastaukseen. Ajattelin huomauttaa jo kisan aikana, mutta pidin mölyt mahassa, jos kyseessä onkin eri henkilö.

Saapa nähdä ehdinkö nyt ekana. Piti käväistä muualla tässä välissä, mutta vastauksia taitaa olla edelleen nolla. Sitten vastailemaan...

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jeps, taisipa olla meikän lähdeteoksessa etunimi väärin, tais itten virhe tapahtui aivojeni ja käsieni yhteistyön tuloksena. Tuskin kuitenkaan sotki ketään pahemmin. Jos folklaulajat ovat niin tuttuja, niin yksi etunimifiba ei kyllä ketään hämää. Kiitettävää tarkkaavaisuutta kuitenkin.

Tuota kofeiiniä en kylläkään osannut äkkiseltään varmistaa. Eikös jahvet juo kahviakaan? Mitäs ne sitten juo siinä rupattelun lomassa? Kaikenlaiset irstailut tuolla Vanhinten kirjassa V kyllä kiellettiin, mutta colajuomista ei puhuttu sanaakaan. Jackson ei kylläkään saanut fuduja tuon mainoksen takia, vaan tiet erosivat ihan muista syistä johtuen...

Miguel

Jäsen
Arvon Evetron

Viestin lähetti Everton
Ja koska tiedän, kuinka hankalasti litteroitavia nuo ruåtsalaiset aakkoset ovat, en rankaise kirjoitusvirheistä. Miquel (Örnsköldvik) ja Rapster (Örnskjödsvik) tarkoittivat selvästikin Göteborgia.

a)Olen nähdäkseni kirjoittanut kylläkin "-Örnsköldsvikistä" tarkoittaen Koillis-Ruotsissa sijaitsevaa kaupunkia nimeltä Örnsköldsvik.
b)Viittaus Göteborgiin hämää. Oletko antanut minulle säälipisteitä? Vai mitä ihmettä tarkoitat?
c)Kun rupeat syyttelemään toisia aiheetta kirjoitusvirheistä, yritä kirjoittaa itse edes jotain oikein, esimerkiksi syyllistettävän nimimerkki. (Oho, taisipa päästä minutakin vahingossa virhe otsikkoon)

Fatboy Slimin taisi tietää vain yksi

d)Tämän kyllä näyttää useampikin tienneen, tosin esimerkiksi minulla oli kirjoitusasussa pieni virhe.

Näiden asioiden pohjalta ihmettelen suuresti mielentilaasi viestiä kirjoittaessasi.

(En suuttunut oikeasti. Naurattamaan tuo viestisi kävi.)

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Arvon Evetron

Viestin lähetti Miguel

(En suuttunut oikeasti. Naurattamaan tuo viestisi kävi.)

Nauru on Jumalan lahja syntisille, eli oikeasti hyvä ja tavoittelemisen arvoinen asia.

Pinnat Örnskästä tulivat ihan siitä syystä, että onhan se nyt perkeleen hienoa, että jotkut viitsivät arvata sitä kaikkeista hankalimmin kirjoitettavaa vaihtoehtoa. Jota en itsekään osannut siis kirjoittaa, vaikka minulla mallikappale edessäni olikin :-) Itse ainakin ennemmin laiskana miehenä veikkaisin Oulua enneemmin kuin Äkätsiputatsipuolislompeloa (tjms). Herrana ja hidalgona palkitsen joskus ihmisiä vastauksista jotka saavat minut hyvälle tuulelle, toisin sanoen: poikkeavat tylsästä massasta.

Pahalle tuulelle saavia ei montaakaan ole ollut, enkä niistäkään ole rankaissut. Vielä. Kuten en myöskään kirjoitusvirheistä (joita minullakin on aika rutkasti), jos niitä ei tehtävänannossa erikseen kielletä.

Ja olihan tuon Läski-Slimin (onko sukua Taika-Jimille?) tiennyt aika moni, jotka myös ovat pisteensäkin siitä saaneet. Tulipahan vain taraksteltua nuo vastaukset useassa eri pätkässä ja puhuttua sitten huonomuistisena puutaheinää.

BTW: minäkin ihmettelen suuresti mielentilaani, vieläpä hyvin usein. Emmekä ole todellakaan ainoat samaa harrastavat oliot maan päällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy