Musavisa 3 – osa 6

• 1 904
  • 27

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä olin muuten sijalla 4 Evertonin edellisessä visailussa, perkele vieköön.

1. Kumpi kuoli ensin: Bill Haley vaiko Sid Vicious? - Sid Vicious
2. Mikä on Ronnie Woodin bändi ja soitin? (1+1p.) - Rolling Stones ja (komppi)kitara.
3. Mikä yhdistää Kraftwerkiä, Raptoria ja Mana Manaa? (2p.) - Se, että ne näyttelevät minun elämässäni hyvin pientä roolia.
4. Missä bändissä vaikuttavat Marko Utriainen, Heikki Malmberg ja Rainer Nygård? - Suurlähettiläät
5. Mistä Kanadan NHL-kaupungista Sum 41 on kotoisin? - Vancouver
6. Mitä leluja Hybrid Childrenin "Honeymoon in Babylon" -levyn kansikuvassa on? - Nukkeja
7. Minkä yhtyeen kanssa Jari Isometsä teki mm.kappaleen Harhalatu? (3p) -
8. Missä kaupungissa Elvis ja Priscilla vihittiin? - Memphis, Tennessee
9. Minkä levyn kannessa on hautakivi, jossa lukee: "Rest in festering slime. Here burns the souls of a thousand generations…"? (5p.) - Kyseessä on Ratanaula-yhtyeen LP Traktorilla selkäytimeen.
10. Mistä Mikko Alatalo on kotoisin? (3p.) - KIIMINGISTÄ. Kylän toinen suuri poika Niinimaan Jannen lisäksi.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja oikea rivitys:

Musavisa 3 – osa 6

1. Kumpi kuoli ensin: Bill Haley vaiko Sid Vicious? - Sid (-79, Haley -81)
2. Mikä on Ronnie Woodin bändi ja soitin? (1+1p.) – Kitara, The Rolling stones
3. Mikä yhdistää Kraftwerkiä, Raptoria ja Mana Manaa? (2p.) - versioineet samaa biisiä, eli Kraftwerkin (We are) The Robotsia. Raptorilla kyseisen biisin nimi oli Me ollaan hämyjä ja Mana Manalla Me ollaan Raptori.
4. Missä bändissä vaikuttavat Marko Utriainen, Heikki Malmberg ja Rainer Nygård? - Diablossa
5. Mistä Kanadan NHL-kaupungista Sum 41 on kotoisin? - Torontosta
6. Mitä leluja Hybrid Childrenin "Honeymoon in Babylon" -levyn kansikuvassa on? - (Barbie-)nukkeja
7. Minkä yhtyeen kanssa Jari Isometsä teki mm.kappaleen Harhalatu? (3p.) - Souvarien
8. Missä kaupungissa Elvis ja Priscilla vihittiin? - Las Vegasissa
9. Minkä levyn kannessa on hautakivi, jossa lukee: "Rest in festering slime. Here burns the souls of a thousand generations…"? (5p.) - Entombedin Left hand path
10. Mistä Mikko Alatalo on kotoisin? (3p.) - Kiimingistä

Tuosta viimeisestä kysymyksestä olisi jonkun pisteen voinut napata vastaamalla jollain alatyylin sanalla - Lappeenrantahan tosin oli jo aika lähellä. Ilman pahoitteluja siitä olisi pisteen saanutkin :D Kuningas sen sijaan leikki jo tulella, mutta välttyi miinuspisteiltä - vielä tällä erää.

Sistikselle on luvassa piste/promille heti kun hän toimittaa minulle lääkärintodistuksen tai poliisin puhallutuskokeen tuloksen paperimuodossa. Tosin, jos satut olemaan eräs nimeltämainitsematon antidoping-lääkäri, ei todistusaineistoa enää tarvita.

Ja Tykille on luvassa yksi piste, mikäli hän avoimesti kertoo kaikille kiinnostuneille perversiostaan, eli kuinka käyttää barbie-nukkeja seksileluinaan???

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Everton
Sistikselle on luvassa piste/promille heti kun hän toimittaa minulle lääkärintodistuksen tai poliisin puhallutuskokeen tuloksen paperimuodossa. Tosin, jos satut olemaan eräs nimeltämainitsematon antidoping-lääkäri, ei todistusaineistoa enää tarvita.
[/B]

Sorry, chattiviesti, mutta...

Eikö tähän riittäisi noin 30.n ihmisen suullinen todistus... tai se, että olo oli hirvittävä seuraavan päivän... =)

No eipä silti, yksi piste sinne tai tänne ei paljoa auta - sen verta pahoja kysymyksiä pukkaa, ettei noita voi normaali ihminen tietää. Oli selvinpäin tai ei.

EDIT: Ja kyllähän noista parista typosta voi jo jotain päätellä. :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy