Musavisa 26 – osa 4

  • 956
  • 29

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
6. Kuvatehtävä. Kuvissa on neljän eri levyn kannesta löytyviä kärmeksiä. Nimeä yhden levyn tekijä (eli yhtye tai artisti) oikein, niin tienaat pisteen! - CMX: Kolmikärki, Crash Test Dummies: God Shuffled His Feet, Asa Masa: Jou Jou, Alice Cooper: Killer. Kuusi osallistujaa tienasi luvatun pisteen. Yhden vastauksen jouduin hylkäämään, sillä siinä oli veikattu kaikkia neljää levyä. Vaikka mukana olikin yksi oikea vastaus, niin olisi ollut epäreilua antaa siitä piste, kun siinä oli käytetty useampi yritys ja muut joutuivat veikkaamaan vain yhtä nimeä.
Pitää kyllä jatkossa alkaa lukemaan kysymykset paljon tarkemmin ennen kuin lähetän vastauksen. Meni vihjevisassa pisteitä jo tämän takia ja nytten myös tässä visassa. Noh, virheistä oppii ja jatkossa luen kysymyksen muutamaan kertaan ennen vastausta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se waldon nainen mistä puhelin eli Karoliina Kallio.

Loistava haku oli tämä, ei olisi tuo nimi soittanut minulle mitään kelloja, enkä kyllä kysymystä tehdessä hoksannut edes tarkistaa että sopisiko joku toinenkin annettuihin vihjeisiin. Mutta onneksi olin laittanut maininnan Heidi Kyrön bändistä, niin se taisi toimia yksilöivänä ja rajoittavana kriteerinä.

Pitää kyllä jatkossa alkaa lukemaan kysymykset paljon tarkemmin ennen kuin lähetän vastauksen. Meni vihjevisassa pisteitä jo tämän takia ja nytten myös tässä visassa. Noh, virheistä oppii ja jatkossa luen kysymyksen muutamaan kertaan ennen vastausta.

Voi kyllä olla, että minulla on välillä liian koukeroisesti kirjoitettuja ohjeita. Yritän kyllä olla mahdollisimman selkeä, mutta välillä tulee muotoiltua kysymykset tai ohjeistus jotenkin turhan monimutkaisesti. Vaikken ole edes insinööri.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pitää kyllä jatkossa alkaa lukemaan kysymykset paljon tarkemmin ennen kuin lähetän vastauksen. Meni vihjevisassa pisteitä jo tämän takia ja nytten myös tässä visassa. Noh, virheistä oppii ja jatkossa luen kysymyksen muutamaan kertaan ennen vastausta.
Kerra joku käski laittamaan vastaukset boldattuna, puolet tais saada hylsyt kun ei lukenut kunnolla :D
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Voi kyllä olla, että minulla on välillä liian koukeroisesti kirjoitettuja ohjeita. Yritän kyllä olla mahdollisimman selkeä, mutta välillä tulee muotoiltua kysymykset tai ohjeistus jotenkin turhan monimutkaisesti. Vaikken ole edes insinööri.
Kyllä nuo ohjeet ovat olleet ihan selkeästi kirjoitetut, olen vain jotenkin hosunut. Ja vihjevisassa luin sen "Lipevän Vilin" kokoajan "Lipevänä Villinä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös